گزارش بررسی پین هوش مصنوعی انسانی: یک شکست پخته نشده جلوتر از زمانش

The Human AI Pin on a hoodie and a hand showing its laser projector

پین هوش مصنوعی Humane یک دستگاه کوچک عالی برای دوستداران گجت است. اگر رونمایی آن را در نوامبر 2023 از دست دادید، این یک کامپیوتر پوشیدنی کوچک با دستیار هوش مصنوعی داخلی، یک دوربین و یک پروژکتور کوچک است که رابط کاربری خود را روی دست شما پخش می کند. متأسفانه، طبق اولین بررسی های آنلاین که در چند روز گذشته وارد شد، بسیار وحشتناک است.

به ندرت پیش می‌آید که بررسی‌های فنی، چه از سوی رسانه‌های سنتی و چه از سوی یوتیوب‌برها، در انتقاد از محصولی که بسیار تبلیغاتی است، اتفاق نظر داشته باشند. مارکیز براونلی در پایان گفت: “بدترین محصولی که تا به حال بررسی کرده ام…در حال حاضر.” اوه در همین حال، Engadget آن را به عنوان “راه حلی برای هر یک از مشکلات فناوری ما” توصیف کرد، در حالی که The Verge به سادگی گفت که AI Pin “حتی نزدیک نیست.”

به طور طبیعی، این قضاوت های تند باعث ایجاد جذابیت بیشتری در مورد دستگاهی با قیمت 699 دلار می شود که به اشتراک ماهانه 24 دلاری نیز نیاز دارد. با این حال، برخی از بررسی‌ها معتقدند که پین ​​هوش مصنوعی هیچ فایده‌ای ندارد. بسیاری طراحی دستگاه‌های آن را تحسین می‌کنند که از آلومینیوم جامد ساخته شده‌اند و به لطف یک “تقویت کننده باتری” مغناطیسی که در داخل لباس شما قرار دارد، می‌توانند به سینه شما متصل شوند. در موارد معدودی که به آرامی کار می‌کرد، به بازبین‌کنندگان نگاهی اجمالی به آینده‌ای بدون صفحه‌نمایش تازه‌کننده داد.

شخصی که یک سنجاق هوش مصنوعی انسانی بر روی یک ژاکت استتاری پوشیده است

(اعتبار تصویر: انسانیت)

اما فراتر از ویژگی های خاص – که بسیاری از آنها هنوز به اندازه کافی قابل اعتماد به نظر نمی رسد – جالب ترین چیز در مورد بررسی های Humane AI Pin نتیجه گیری کلی آنها در مورد ابزارهای هوش مصنوعی است. به طور خلاصه، تلفن های ما برای مدت طولانی به جایی نمی رسند، و همانطور که بررسی بلومبرگ به این نتیجه رسید، “انقلاب سخت افزاری هوش مصنوعی گوشی هوشمند را از بین نخواهد برد.” ما هنوز Rabbit R1 را بررسی نکرده‌ایم، اما احتمالاً برای مدتی هنوز صادق است.

منبع