استفاده از هوش مصنوعی برای تداوم سلطه بر تایوان!

استفاده از هوش مصنوعی در استراتژی‌های نظامی موضوعی است که بسیاری از دانشگاهیان نسبت به پیامدهای احتمالی هوش مصنوعی در این درگیری‌ها اظهار نظر می‌کنند.

بر اساس گزارشی که در سال گذشته توسط مرکز امنیت و فناوری های نوظهور در دانشگاه جورجتاون آمریکا منتشر شد، این کشتی های نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا را می سازد و تغییر می دهد که الکترونیکی متقابل را به کار می برد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، گفته می‌شود چین می‌تواند از یک روش مصنوعی برای حفظ بازدارندگی در ایالات متحده در مورد تایوان استفاده کند.

تلفات در بخش هواپیماهای جنگی نیز بین ۹۰ تا حداکثر ۷۷۴ فروند خواهد بود. در حال حاضر ایالات متحده آمریکا ۱۱ ناو هواپیمابر و حدود ۳۸۰۰ هواپیما و بالگرد نظامی دارد. عملیات چین شامل استفاده از موشک مافوق صوت DF-17 خواهد بود که به خاطر قابلیت هدایت‌پذیری و سرعت بسیار زیاد، «قاتل ناو هواپیمابر» لقب گرفته است. همچنین در این جنگ ۲۱ روزه، دستکم ۳۲۰۰ سرباز آمریکایی با نرخ روزی ۱۴۰ نفر می‌شوند.

ارتش چین از مصنوعی مصنوعی برای شبیه سازی بازی ها و سناریوهای جنگی برای عملیات تهاجم به تایوان و همچنین شناسایی وسایل نقلیه زیر آب می‌کند.

انتهای پیام



منبع

پایگاه چینی «ساوث چاینا مورنینگ پست»(SCMP) به نقل از یک کارشناس چینی در امور تایوان گزارش داد که ارتش آزادیبخش خلق چین (PLA) باید تمرینات محاصره را در اطراف تایوان انجام دهد و از فناوری مصنوعی برای جلوگیری از مداخله دولت ایالات متحده استفاده کند. استفاده کند.

بخوان  ساخت یک ساعت غواصی جدید به یک عمق‌سنج خلاقانه

این در حالی است که از زور برای تداوم تصاحب تایوان رد نمی‌کند استفاده می‌شود، زیرا آن را بخشی از قلمروی خود می‌دانند و ایالات متحده آمریکا و اکثریت دیگر تایوان را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت نمی‌شناسند. با این حال، با تلاش برای الحاق این جزیره به چین از طریق اعمال قدرت و زور مخالف است.

اما به گفته اندیشکده آمریکای مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی، بعید است که در تسخیر تایوان به صورت یک تهاجم در این جزیره در سال ۲۰۲۶ موفق شود.

با این حال، این اندیشکده آمریکایی در گزارش اخیر خود هشدار می دهد که چنین درگیری برای هر دو طرف و همچنین ژاپن ویرانی ایجاد می کند و مجموع تلفات آن به ده ها هزار نفر می رسد.

نی یونگجی، معاون مؤسسه مطالعات تایوان در شانگها گفت: ارتش آزادیبخش چین باید تمرینات محاصره را در اطراف جزیره تایوان انجام دهد و از فناوری هوش مصنوعی برای جلوگیری از مداخله دولت ایالات متحده و نیروهای خواهان استقلال تایوان استفاده کند.

او می‌گوید، ارتش چین با استفاده از مهارت‌های خود در هوش مصنوعی، محاسبات ابری، داده‌های بزرگ، حمله و دفاع از سایبری و تجهیزات بدون سرنشین می‌تواند به یک رهبر جهانی در جنگ هوشمند آینده تبدیل شود.

چین برای تداوم سلطه بر تایوان و مقابله با ایالات متحده آمریکا در این موضوع، به دنبال «بازدارندگی هوشمند» به وسیله تقویت هوش مصنوعی خود است و از هوش مصنوعی برای شبیه سازی سناریوهای جنگی در عملیات تهاجم به تایوان می‌کند.

در این شبیه سازی مشخص شده است که چین حداقل دو ناو هواپیمابر ایالات متحده آمریکا را غرق می کند و صدها هواپیمای آمریکایی را ساقط خواهد کرد. این نبرد، کوتاه اما بسیار شدید خواهد بود و حدود یک پنجم ناوهای هواپیمابر و هواپیماهای جنگی ایالات متحده آمریکا و همچنین حداقل ۲۰ کشتی جنگی دیگر را از بین خواهند برد.

بخوان  اولین به روز رسانی Matter خانه هوشمند شما را روشن نمی کند، اما آپدیت بعدی ممکن است

وی اظهار داشت که ایده “بازدارندگی هوشمند” در ارتش چین در حال حاضر است.

جنگ با هوش مصنوعی