کاربران آیفون نگران نباشید – Google Maps همچنان Live Activities را به صفحه قفل شما می آورد


گوگل در همین زمان سال گذشته اعلام کرد که در حال کار بر روی افزودن پشتیبانی Live Activities به اپلیکیشن Google Maps برای آیفون و آیپد است و قرار بود آن را در اواخر سال 2023 منتشر کند، اما تا کنون هنوز منتشر نشده است. با این حال، دارایی‌های جدید یافت شده در آخرین نسخه در برنامه نشان می‌دهد که گوگل همچنان روی این ویژگی کار می‌کند و انتظار ممکن است به زودی به پایان برسد.

این ویژگی جهت‌های گام به گام را روی صفحه قفل و در جزیره پویا گوشی‌های سری آیفون 14 پرو و ​​آیفون 15 نمایش می‌دهد و به کاربران ETAهای بلادرنگ، مسیرهای رانندگی، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، حمل‌ونقل عمومی و موارد دیگر را ارائه می‌کند. انواع ناوبری کاربران می توانند بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی خود و باز کردن برنامه، منتظر همه این موارد در اعلان های زنده آسان خوان باشند.

نمی‌دانم که آیا این ویژگی در جزایر دینامیک مدل‌های آیفون 16 و آیفون 16 پرو نیز وجود خواهد داشت و فرض می‌کنیم که این ویژگی برای مدل‌های آینده آیفون استاندارد خواهد شد. همچنین دیدن یک ویژگی مشابه برای دستگاه های اندرویدی نیز بسیار خوب است (جزایر پویا یک ویژگی منحصر به فرد برای آیفون های مدرن است).

زن جوان با استفاده از گوشی هوشمند در سیدنی

(اعتبار تصویر: گتی ایماژ)

نشانه ای برای حفظ امید شما



منبع