این به‌روزرسانی ویرایشگر ویدیوی رایگان تنظیم شده است تا رنگ‌های شما را برجسته کند

با روحیه دادن به کاربران کنترل بیشتر، پنجره پیش‌نمایش ویدیوی وگاس اکنون دارای بزرگنمایی تا 2000 برابر است. این شرکت اظهار داشت که برای تنظیم دقیق تنظیمات درجه بندی رنگ ایده آل است.

در کنار جدیدترین ابزارهای تصحیح رنگ، تعداد انگشت شماری از ویژگی های مختص مشترکین، از جمله و ادغام هوشمندانه تر بین دسکتاپ و موبایل وگاس وجود دارد. برنامه های ویرایش ویدیو.

چه چیز جدیدی در Vegas Pro 20 وجود دارد؟

این پانل درجه بندی رنگ است که قابل توجه ترین تغییرات در آن رخ می دهد. Magix فضا را با ابزارهای تصحیح رنگ جدید برای تولید و تنظیم رنگ ها پر کرده است. مهمترین آنها انتخاب رنگ جدید برای منحنی های رنگ است که انتخاب رنگ را برای تنظیمات ساده می کند و منحنی رنگ و اشباع.

وگاس پرو 20 یک به روز رسانی رایگان عمده دریافت کرده است – و یکی از بهترین ابزارها را در اختیار دارد Adobe Premiere Pro.

همکاری آنلاین همچنین با گنجاندن یک ابزار نظر دهی بهبود یافته است. هنگامی که کاربران پروژه ها را از طریق File Drop به اشتراک می گذارند، کاربران می توانند از قسمت متن جدید برای ارائه بینش و بازخورد استفاده کنند.

و برای مشترکین، میزبانی از ویدئوی سهام و دارایی های صوتی، ویژگی موبایل به خط زمانی برای آپلود رسانه از تلفن به برنامه دسکتاپ، و سرویس File Drop سریعتر. با این حال، با دسترسی به یک اولویت برای فیلمبرداران، این سبک Premiere Pro است ابزار گفتار به متن که برجسته است. ویرایشگر ویدیوی Adobe به لطف یکپارچه سازی هوش مصنوعی خود، زیرنویس خودکار را به زیبایی مدیریت می کند، بنابراین ما علاقه مند خواهیم بود ببینیم که وگاس تا چه اندازه به عنوان یک دستگاه با آن مقایسه می کند. جایگزین پریمیر پرو در این منطقه بحرانی

بخوان  گوگل هراسان به دنبال ChatGPT

این ابزار که برای کنترل بیشتر بر ظاهر فیلم‌هایشان طراحی شده است، به کاربران این امکان را می‌دهد که «اشباع هر چیزی را از کل ویدیو به یک رنگ بسیار خاص در ویدیو تغییر دهند، و می‌توانند اشباع را از یک رنگ خاص بیرون بکشند تا جلوه رنگ را بی‌صدا کنند. Magix گفت، یا اشباع را برای ایجاد یک رنگ خاص افزایش دهید.

Vegas Pro 20 Update 1 هم اکنون برای دانلود رایگان برای کاربران موجود در دسترس است.



منبع

هوش مصنوعی به فتح تکنولوژیک خود ادامه می دهد – اگرچه در اینجا انتظار ویژگی های سطح Adobe Sensei را نداشته باشید. در عوض، Vegas pro تصاویر کوچک تولید شده توسط هوش مصنوعی را برای پروژه‌های مشترک معرفی می‌کند که یافتن کلیپ‌های مناسب را آسان‌تر می‌کند و به طور کلی کارایی و بهبود کارایی را افزایش می‌دهد. بهره وری.

دو ماه پس از راه اندازی اولیه، نرم افزار ویرایش ویدیو طبق گفته Magix، توسعه‌دهنده وگاس، مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را ارائه می‌کند که هدف آن «افزایش بیشتر قدرت گردش کار درجه‌بندی رنگ، کارایی و همکاری مستقیم در جدول زمانی» است.