این به‌روزرسانی Microsoft Outlook می‌خواهد مطمئن شود که بعد از جلسه پیگیری را فراموش نکنید

با این حال، خود گوگل نیز در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که کاربران هرگز به بیش از یک محیط برنامه نیاز ندارند.

مایکروسافت ادعا می‌کند که Places این کار را با کمک به کارمندان در برنامه‌ریزی جلسات با ارائه برچسب‌های مکان کاری و سیستم رزرو «مدرن‌شده» انجام می‌دهد.

ویژگی جدید، نشان داده شده در نقشه راه مایکروسافت 365 (در برگه جدید باز می شود)، احتمالاً «جمع بندی های هوشمند» مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شده توسط Microsoft Teams Premium، افزونه پولی آینده این شرکت برای آن پلت فرم همکاری نرم افزار.



منبع

همچنین در Ignite اعلام کرد که برنامه‌های موجود مایکروسافت 365 در سراسر وب و دسکتاپ به نفع یک برنامه منفرد کنار گذاشته می‌شوند و تغییر کامل آن برای ژانویه 2023 برنامه‌ریزی شده است.

ما برای اولین بار متوجه ویژگی های “Recap هوشمند” شدیم، که ممکن است به زودی به عنوان یکپارچه سازی با سایر برنامه های مایکروسافت 365 اعلام شود. Microsoft Places، برنامه ای که مایکروسافت آن را به عنوان پل زدن بین راه حل های کار از راه دور و محل کار فیزیکی بدون جایگزینی هیچ یک از آنها می بیند.

بخوان  گام مهم دانش در جهت درمان طاسی سکه های

با توجه به مکان‌های کاری، Google Workspace مدت‌هاست که مایکروسافت را شکست داده است و اخیراً اعلام کرده است که به مدیران فناوری اطلاعات این امکان را می‌دهد تا نیاز که کارمندان از این ویژگی در تقویم Google استفاده می کنند.

همه این به‌روزرسانی‌ها در کنار هم می‌توانند برای شرکت‌هایی در اکوسیستم سازمانی مایکروسافت و آنهایی که کار هیبریدی محیط زیست، اما تنها خلاصه‌های هوش مصنوعی است که می‌توان گفت هم نوآوری می‌کند و هم زندگی ما را آسان‌تر می‌کند.

Microsoft Outlook در حال برنامه‌ریزی است تا یافتن اسناد مهم جلسه مانند ضبط‌ها، رونویسی‌ها و دقیقه‌ها را از درون خود سرویس گیرنده ایمیل، بدون نیاز به انتقال به سایر برنامه‌ها، آسان‌تر کند.

دلیلش این است که آن خلاصه ها، اعلام کرد در رویداد Ignite شرکت در اکتبر 2022، تاریخ عرضه موقت دسامبر 2022 را به اشتراک بگذارید.

رقابت بهره وری مایکروسافت 365

آخرین اعلامیه مایکروسافت برای Outlook بخشی از تلاش مداوم این شرکت برای انجام است مایکروسافت 365 یک تجربه راحت تر و یکپارچه