با افزوده راحت جارو بکشید



یک برنامه افزوده مخصوص جارو برقی، سطحی را که در حال جارو کردن آن هستید، به رنگ سبز درمی‌آورد و هر جایی را که جارو می‌کشید نشان می‌دهد تا مطمئن شوید که از هیچ نقطه‌ای غافل نشوید.

به گزارش ایسنا، در حالی که هدست‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی بیشتر و بیشتر متداول می‌شوند، انواع فرصت‌ها را برای «بازی‌سازی» آنچه در دنیای واقعی اتفاق می‌افتد، می‌سازید. در اینجا یک مثال جالب وجود دارد. برنامه‌هایی که جاروبرقی شما را ردیابی می‌کند و نشان می‌دهد کدام یک از آن‌ها از کف منزل خود را جارو کرده یا نکرده‌اید.

این اپلیکیشن که ظاهراً برای هدست Oculus Quest ساخته شده است، کف خانه را می‌دهد و آن را به رنگ سبز درمی‌آورد. سپس سر جاروبرقی شما احتمالاً با استفاده از دوربین‌ها و همچنین کنترل‌کننده‌های حرکتی هدست ردیابی می‌کند. در نهایت رنگ سبز هر کجا را که جارو بکشید، پاک می‌کند و این رنگ سبز رنگ در هرجا که هنوز جارو کشیده یا جا مانده است، تا زمانی که جارو کشیده شود، پایدار می‌ماند.

این پرزرق و برق‌ترین نمونه از بازی‌سازی نیست، اما نشان می‌دهد که چه چیزی با این ابتکار ممکن است و بسیار سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد.

این ابتکار موسوم به «جاروبرقی فضایی» یک طرح آزمایشی از دانیل بوچمپ مهندس محقق افزوده و مجازی است که در اوقات فراغت خود آن را انجام داده است.

این طرح به وضوح برای کشیدن افرادی که در جاروبرقی مشکل دارند، به کار می‌آید.

تصور از استفاده مشابه برای چمن‌ها، تمیز کردن پنجره‌ها، پاک کردن سطوح و انواع کارهای دیگری که اکنون از کارهای ما هستند و احتمالاً در آینده نه چندان دور به ربات‌های انسان‌ها محول می‌شوند، دو از انتظار نیست.

بخوان  شناسایی ارزان و سریع آفت کش های موجود در مواد غذایی

انتهای پیام



منبع