یکی از مورد نیازترین ویژگی های ویندوز 11 در حال حاضر کار می کند – به نوعی

این کار توسط کاربر توییتر آلباکور با یک جادوگری به نام ” انجام شده است.پوسته فراستینگ“، به عنوان یک “پسوند پوسته” سرگرم کننده و غیر متعارف طراحی شده برای فعال کردن ویژگی های پوسته ناتمام پنهان شده در بیلدهای Windows Insider توصیف می شود.

گزینه نگه داشتن همه برنامه‌ها در نوار وظیفه به‌عنوان نمونه‌های جداگانه – به سیستم عامل می‌گوید «هرگز آنها را ترکیب نکند» – اکنون در نسخه‌های آزمایشی ویندوز 11 کار می‌کند، البته با یک هشدار بزرگ.

شما مدام درخواست نوار وظیفه به روز شده ویندوز 11 با موارد و برچسب های گروه بندی نشده می کنید. در حالی که کد ناپایدار است، کمی جادو می‌تواند آن را زنده کند و خرابی‌های مهم را برطرف کند.8 مه 2023

برای افراد ناآشنا، انتخاب عدم ترکیب هرگز به این معنی است که چندین نمونه از یک برنامه با هم انباشته نمی شوند، بلکه به طور جداگانه در نوار وظیفه ارائه می شوند. بنابراین، اگر سه نمونه از کروم در حال اجرا دارید، مثلاً، هر کدام ورودی خاص خود را در نوار وظیفه دارند – در مقابل یک ورودی ترکیبی، که وقتی ماوس را روی آن قرار دهید، هر سه نمونه را به صورت انباشته نشان می‌دهد.





منبع

مانند PhantomOfEarth (در برگه جدید باز می شود)یکی دیگر از افشاگران توییتر که توییت آلباکور را پرچم‌گذاری کرده است، مشاهده می‌کند که وقتی از طریق Shell Frosting فعال می‌شود، در حالت فعلی، عملکرد هرگز ترکیب نمی‌شود به اندازه کافی خوب کار می‌کند. افشاکننده توضیح می‌دهد که کمی باگ است، اما زمانی که یک ویژگی به‌طور غیررسمی به این شکل روشن می‌شود، این موضوع در حد معمول است.

بخوان  دلایلی که باعث انفجار گوشی هوشمند می‌شوند/ نحوه شناسایی دزد وای فای/ افشای خصوصیات گوشی اکسپریا سونی

بیشتر ببین

متأسفانه مایکروسافت هنوز به طور رسمی این ویژگی هرگز ترکیبی را به صورت زنده در تست ویندوز 11 ارسال نکرده است، اما عملکرد آن در نسخه‌های پیش‌نمایش وجود دارد که در گذشته اخیر کشف شده است.

در حال حاضر، تنها کاری که انجام می‌دهد این است که هرگز در نوار وظیفه ترکیب نشود، و همچنین برچسب‌هایی را به برنامه‌های گروه‌بندی‌نشده در نوار اضافه می‌کند (بنابراین، برای مثال، با یک مرورگر، می‌توانید نام صفحه وب که در حال حاضر بازدید می‌شود را در کنار آن مشاهده کنید. آیکون).


تجزیه و تحلیل: فراستینگ روی بتا

در واقع، مشاهده عملکرد صحیح آن تا حدی در صورت اجبار، به خوبی نشان می دهد که این توانایی به خوبی پیش می رود. بنابراین، حتی اگر قصد ندارید پیش‌نمایش ویندوز 11 را نصب کنید و با Shell Frosting امتحان نکنید، هرگز با هم ترکیب نشوید – و اجازه دهید با آن روبرو شویم، اکثریت قریب به اتفاق ما این کار را نمی‌کنیم – می‌توانید از این که به نظر می‌رسد مایکروسافت چنین است، دل ببندید پیشرفت خوبی در اینجا دارد

با این حال، اکنون یک افشاگر توییتر هرگز با ابتکار عمل و ساختن پسوند پوسته خود که برای فعال کردن ویژگی‌های مخفی در بیلدهای آزمایشی ویندوز 11 طراحی شده است، کار غیر رسمی را ترکیب نکرده است.