Adobe Summit که حول محور ایجاد تجربیات دیجیتال مدرن است، برای هر کسی که در زمینه بازاریابی، تجارت الکترونیک، CX، تجزیه و تحلیل داده ها و غیره فعالیت می کند، ضروری است. و ما در اینجا خواهیم بود تا آخرین اخبار و به روز رسانی ها را به محض اینکه اتفاق بیفتد برای شما بیاوریم. ما انتظار داریم که در سراسر طیف وسیعی از محصولات، از جمله، اطلاعیه هایی را ببینیم Adobe Firefly و Adobe Express.
دیوید وادوانی، رئیس رسانه های دیجیتال، به مرکز صحنه می رود. او به مخاطب می گوید: «بازاریابی در زمان واقعی اتفاق می افتد. به همان سرعت اجتماعی است.»
تازه کردن
صبح با رئیس ادوبی، شانتانو ناراین، برای سخنرانی افتتاحیه به روی صحنه می رود. رئیس بخش کسب و کار تجربه دیجیتال، آنیل چاکراوارتی، رئیس رسانه دیجیتال دیوید وادوانی، و رهبران تجاری از سازمان های دیگر به او خواهند پیوست.
آنیل چاکراوارتی، رئیس کسب و کار تجربه دیجیتال، برای خوشامدگویی به همه روی صحنه می رود.
راه زیادی باقی نمانده است.
این تماس لندن است. ما به اکسل برای Adobe Summit 2023 رسیدیم. هوا گرم است، روشن است، و ما در حال حاضر دو قهوه داریم – بنابراین باید یک روز عالی باشد.
او توضیح میدهد که محتوا برای افزایش شفافیت، منشأ و تألیف برچسبگذاری میشود.
ناراین سرمایهگذاری چند دهه در هوش مصنوعی و رویکرد ادوبی به فناوری جدید را برجسته میکند که میتوان آن را «مسئولانه» توصیف کرد.
او آن را “رشد مبتنی بر تجربه” می نامد.
با تکیه بر نظرات ناراین، Wadhwani می گوید محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی از Adobe برای استفاده تجاری ایمن است زیرا همه داده ها را از ابتدا تا انتها ردیابی می کند.