Adobe Summit که حول محور ایجاد تجربیات دیجیتال مدرن است، برای هر کسی که در زمینه بازاریابی، تجارت الکترونیک، CX، تجزیه و تحلیل داده ها و غیره فعالیت می کند، ضروری است. و ما در اینجا خواهیم بود تا آخرین اخبار و به روز رسانی ها را به محض اینکه اتفاق بیفتد برای شما بیاوریم. ما انتظار داریم که در سراسر طیف وسیعی از محصولات، از جمله، اطلاعیه هایی را ببینیم Adobe Firefly و Adobe Express.
دیوید وادوانی، رئیس رسانه های دیجیتال، به مرکز صحنه می رود. او به مخاطب می گوید: «بازاریابی در زمان واقعی اتفاق می افتد. به همان سرعت اجتماعی است.»
تازه کردن
او توضیح میدهد که محتوا برای افزایش شفافیت، منشأ و تألیف برچسبگذاری میشود.
ناراین سرمایهگذاری چند دهه در هوش مصنوعی و رویکرد ادوبی به فناوری جدید را برجسته میکند که میتوان آن را «مسئولانه» توصیف کرد.
او آن را “رشد مبتنی بر تجربه” می نامد.
با تکیه بر نظرات ناراین، Wadhwani می گوید محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی از Adobe برای استفاده تجاری ایمن است زیرا همه داده ها را از ابتدا تا انتها ردیابی می کند.