اندروید 14 بتا 3 اینجاست و سفارشی سازی صفحه قفل پیشرفته را به ارمغان می آورد

برای ساعت، می‌توانید از بین تعدادی گزینه دیجیتال به همراه یک آنالوگ انتخاب کنید، در حالی که برای میانبرها، گزینه‌های بی‌صدا کردن، کنترل‌های دستگاه (برای دستگاه‌های خانه هوشمند)، کیف پول Google، دوربین، مزاحم نشوید، ویدیو را دارید. تماس، چراغ قوه و اسکنر کد QR.

ما انتظار نداریم که نسخه نهایی اندروید 14 برای دو یا سه ماه دیگر عرضه شود، اما نسخه بتا به تازگی یک به‌روزرسانی بزرگ داشته است، اندروید 14 بتا 3 اکنون در اینجا است، با گزینه‌های جدید سفارشی‌سازی صفحه قفل برای تلفن‌های پیکسل. .

اگرچه این تنها ویژگی جدید در اندروید 14 بتا 3 نیست رحمان نیز گزارش می دهد که یک آموزش جدید برای ناوبری حرکتی وجود دارد، و تغییرات کوچکی در رابط کاربری وجود دارد، مانند نشانگر شارژ جدید، نمادهای موضوعی اکنون رنگ‌های زنده‌تری دارند و دکمه‌های گردتر در پیش‌نمایش اسکرین شات.

به‌طور قابل‌توجه، این بتا بر اساس برنامه‌ای که گوگل قبلاً تعیین کرده بود، منتشر شده است، به این معنی که ما باید برای یک نسخه کامل، احتمالاً در ماه آگوست یا سپتامبر، هدف خود را داشته باشیم. به این ترتیب، اکنون نباید زمان زیادی باقی بماند، و ما به اکثر کاربران توصیه می کنیم تا آماده شدن نسخه نهایی صبر کنند، زیرا نسخه های بتا همیشه باگ دارند.

بخوان  عکس «تلسکوپ فضای هابل» از یک گرداب کهکشانی

با این حال، اگر واقعاً اکنون آخرین نسخه بتا اندروید 14 را می‌خواهید و یک تلفن سازگار دارید، می‌توانید برای دستورالعمل‌های کامل گام به گام به نحوه دانلود راهنمای نسخه بتا اندروید 14 بروید.





منبع

با این حال، این باید یک به‌روزرسانی مفید باشد و سری پیکسل را با آنچه در آیفون 14 ممکن است، در کنار سایر بهترین آیفون‌ها هماهنگ کند، به خصوص که iOS 16 ویژگی مشابهی را معرفی کرد. و در حالی که این پیاده‌سازی در حال حاضر توسط سایر گوشی‌های اندرویدی پشتیبانی نمی‌شود، به هر حال، برخی از تولیدکنندگان برای مدتی قابلیت سفارشی‌سازی قفل صفحه نمایش را ارائه می‌دهند.

ترفندهای رابط و یک آموزش جدید

بنابراین، سفارشی‌سازی پیشرفته صفحه قفل قطعاً ویژگی اصلی است، اما چند چیز دیگر نیز وجود دارد که کاربران ممکن است از آنها قدردانی کنند.

بیشتر ببین

این ویژگی‌ها – در بتا 3 توسط میشال رحمان – قبلاً در Google I/O 2023 مورد تمسخر قرار گرفتند و به شما امکان می‌دهند رنگ، اندازه و سبک ساعت صفحه قفل را تغییر دهید و همچنین میانبرهایی را برای نمایش در صفحه قفل انتخاب کنید.