یوتیوب به مشترکین Premium این فرصت را ارائه می دهد که یک جفت ویژگی جدید هوش مصنوعی را در برنامه تلفن همراه امتحان کنند.
را چشمگیرترین از این دوبه نظر ما، باید هوش مصنوعی مکالمه ای باشد که به سؤالات مربوط به ویدیویی که در حال تماشای آن هستید پاسخ می دهد و همچنین محتوای دیگر را توصیه می کند. در «ویدیوهای واجد شرایط»، دکمه سؤال را در زیر نام کانال خواهید دید. با ضربه زدن روی آن یک رابط چت باز می شود که می توانید با آن صحبت کنید. میتوانید هر سؤالی را که میخواهید درباره ویدیو بپرسید یا اگر به هیچکدام فکر نمیکنید، میتوانید یکی از درخواستهای از پیش تعیین شده را انتخاب کنید. این ویژگی می تواند کلیپ را برای شما خلاصه کند یا محتوای دیگری را توصیه کند.
در بیشتر موارد خوب کار می کند، با این حال، به خاطر داشته باشید که این یک حالت آزمایشی است. در زمان ما که مدل مکالمه را امتحان میکردیم، میتوانست فیلمها را به طور دقیق و مختصر خلاصه کند. توصیه ها در بیشتر موارد محکم بودند. اگر به تصویر زیر نگاه کنید، خواهید دید که این ابزار ویدیویی توسط Vox را بر روی زیرنویس پیشنهاد کرده است، حتی اگر ما محتوای مربوط به استیو جابز را تماشا کنیم. برای اشتباهاتی مانند این، افراد میتوانند برای ارائه بازخورد به نرمافزار یوتیوب، روی نماد انگشت شست بالا یا پایین ضربه بزنند.
هوش مصنوعی مکالمه در حال حاضر فقط در برنامه YouTube در اندروید برای کاربران آمریکایی 18 ساله یا بیشتر در دسترس است. علاقه مندان باید سریع اقدام کنند زیرا فقط تا 15 دسامبر در دسترس خواهد بود.
دومین ویژگی هوش مصنوعی، خلاصهکننده نظرات است که «بخشهای نظرات بزرگ» را در تلفن همراه به موضوعات جداگانه تقسیم میکند. این یک عملکرد گسترده نخواهد بود زیرا به ویدیوهای انگلیسی محدود می شود.
برای پیدا کردن این ابزار، به نظرات یک ویدیو بروید. یک برگه Topics با نماد ستاره در بالا مشاهده خواهید کرد. با باز کردن آن منویی نمایش داده می شود که تمام بحث هایی را که در حال حاضر برگزار می شود برجسته می کند.
ما ویدیوهای کانالهای بزرگ و سازندگان کوچک را بررسی کردیم تا ببینیم آیا انواع خاصی از محتوا احتمال بیشتری برای دریافت خلاصهکننده دارند یا خیر. همانطور که معلوم است، به نظر می رسد که هیچ نوع الگوی وجود ندارد. فرقی نمی کند که کانال چقدر محبوب باشد یا اینکه کلیپ بازدید زیادی داشته باشد. به نظر می رسد یوتیوب این ابزار را به صورت تصادفی عرضه می کند. مشترکین Premium در Android و iOS تا 5 دسامبر فرصت دارند تا خلاصهکننده را قبل از حذف YouTube امتحان کنند.
بازی های قابل بازی
ویژگی آزمایشی سومی وجود دارد که هنوز به آن اشاره نکرده ایم: قابل پخش. این مجموعه ای از 30 بازی در صفحه اصلی YouTube است که می توانید هر زمان که بخواهید بازی کنید. دانلود لازم نیست
اینها را در صفحه اصلی یا منوی کاوش در سمت چپ به عنوان ورودی خود خواهید یافت. به صراحت بگویم، هیچ عنوانی در مجموعه وجود ندارد که باید بازی کرد. این کتابخانه بیشتر از پازل یا بازی های آسان برای برداشت تشکیل شده است. شما یک بازی یک نفره کلاسیک، یک ضربدر وردل به نام مانع، و پرندگان خشمگین فقط برای نام بردن چند مورد دارید. هیچ چیز مهمی نیست، اما آنها می توانند یک راه سرگرم کننده برای اتلاف وقت باشند.
Playables علاوه بر اینکه روی موبایل است، روی دسکتاپ نیز قرار دارد. این بازیها همچنین برای مدت زمان محدودی در دسترس خواهند بود، اگرچه بیشتر از ابزارهای هوش مصنوعی دوام خواهند داشت. تا 28 مارس 2024 فرصت دارید تا مجموعه را قبل از کشیدن دوشاخه امتحان کنید.
هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه رسمی هر یک از این موارد وجود ندارد، اگرچه ما از YouTube برای جزئیات بیشتر درخواست کردیم. این داستان متعاقبا به روز رسانی خواهد شد. اگر در فکر تبدیل شدن به یک خالق هستید، فهرست TechRadar از بهترین دوربین یوتیوب برای سال 2023 را بررسی کنید.