اپل استراتژی تبلیغات تلویزیونی خود را تغییر داد

خدمات شرکت اپل (Apple Services) شامل Apple Music، Apple News+، Apple TV+، Fitness+، iCloud و Apple Arcade است. اشتراک این خدمات به صورت ماهانه دریافت می‌شود. البته همه خدمات اپل فقط این موارد نیستند و سایر خدمات این شرکت که بخشی از این واحد هستند عبارتند از App Store، Apple Pay، Apple Care+ و غیره.

اپل

به همین دلیل به تازگی اپل جدیدترین تبلیغ تلویزیونی خود را منتشر کرده و در کنار تبلیغ خدمات خود، به دنبال بازاریابی گوشی‌های جدید خود است.


واحد خدمات اپل، دومین بخش تجاری بزرگ این شرکت پس از آیفون است. این واحد سالانه نزدیک به ۸۰ میلیارد دلار درآمد دارد. یکی از اقداماتی که در دوران تیم کوک کمتر اعلام شده، اما درخشان بوده، استفاده از تعداد زیاد آیفون‌های فعال در سراسر جهان و فروش اشتراک‌های تکراری ماهانه برای کاربرانشان است که ۱۲ بار در سال برای این شرکت درآمد کسب می‌کند.

با رونمایی از خط جدید آیفون ۱۴ در حدود تقریباً چهار هفته دیگر، اپل ظاهراً تصمیم گرفته است که دیگر اکنون زمان تبلیغ سری آیفون ۱۳ نیست و جهان منتظر معرفی گوشی‌های ۲۰۲۲ این شرکت است. به عبارت دیگر، اپل با توجه به اینکه بسیاری از خریداران بالقوه منتظر اعلام خط جدید هستند، همان هزینه تبلیغاتی را برای سری گوشی‌های جدید خود صرف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید




منبع

بخوان  ماهواره کپستون ناسا با هدف رسیدن به ماه از مدار زمین جدا شد