اکنون می توانید ضمایر شخصی را در Google Workspace تنظیم کنید

برای مثال، کاربران ممکن است متنی مانند «به او پیام بفرست» ببینند. به طور مشابه، اگر کاربر به طور کلی جنسیت دیگری را شناسایی کند یا ترجیح دهد مشخص نکند، محصولات Google به آن کاربر به عنوان “آنها” اشاره می کنند.

همانطور که هست گاهی اوقات مورد، آخرین ترفند مفید گوگل برای کسب و کار خود ابزار بهره وری مجموعه برای کسانی که دارای حساب شخصی Google هستند در دسترس نیست.

این غول فناوری مشتاق است اشاره کند که فقط کاربرانی که در طرح‌های مختلف Google Workspace و همچنین مشتریان قدیمی G Suite Basic و Business می‌توانند از طریق سازمان خود به این ویژگی دسترسی داشته باشند.

اعلام تغییر در یک پست “بازنگری هفتگی” در به‌روزرسانی‌های Google Workspace (در برگه جدید باز می شود) این شرکت همچنین توضیح داد که ضمایر در Google Contacts نیز نمایش داده می‌شوند که از طریق گزینه «باز کردن نمای تفصیلی» در کارت‌های اطلاعاتی که هنگام نگه‌داشتن ماوس روی عکس‌های نمایه Workspace مشاهده می‌شوند، قابل دسترسی هستند.



منبع

اگرچه یک ویژگی خوشایند است، اما تا حدودی گیج کننده است که یک ویژگی برای بیان شخصی فقط در یک محیط کاری موجود است، شرایطی که افراد ممکن است احساس راحتی کمتری در بیان خود داشته باشند یا برای انجام آن تحت فشار باشند.

بخوان  فضانوردان ایستگاه فضایی چگونه زمان تحویل سال نو را می‌فهمند؟

Google قبلاً به کاربران Workspace این امکان را می‌دهد که جنسیت خود را مشخص کنند و بر نحوه ارجاع Google و ارائه آنها به سایر کاربران Workspace تأثیر می‌گذارد.

اگر یک سرپرست این ویژگی را برای سازمان خود فعال کرده باشد، کاربران می توانند ضمایر و قابلیت مشاهده خود را در خود تنظیم کنند. حساب کاربری گوگل (در برگه جدید باز می شود)، در حالی که ادمین ها می توانند از این ویژگی بیشتر بیاموزند مرکز راهنمایی گوگل (در برگه جدید باز می شود).

ضمایر Google Workspace

کاربران از Google Workspace اکنون می تواند ضمایر خود را تنظیم کند و چه کسی می تواند آنها را به عنوان بخشی از ابزار همکاری کارت اطلاعات شخصی مجموعه