مایکروسافت به تازگی تجربه Bing مبتنی بر ChatGPT شما را ناامیدکننده‌تر کرده است

بینگ چت، که توسط ChatGPT پشتیبانی می‌شود، هنگام راه‌اندازی در ماه مارس، سر و صدای زیادی به دست آورد و به شما این امکان را می‌دهد که انواع سؤالات را از آن بپرسید و به طور هوشمندانه در یک رابط چت مانند پاسخ می‌دهد. حتی بهتر از آن، می‌توانید از آن بخواهید چیزهایی مانند تصاویر یا حتی برنامه‌های کد ایجاد کند، و این کار را می‌کند.

پاراخین همچنین به افرادی که در مورد ویژگی جدید Bing Image Creator سؤال می‌کردند، پاسخ داد که اخیراً معرفی شده است تا به کاربران امکان ایجاد هنرهای تولید شده توسط هوش مصنوعی از طریق چت بینگ را بدهد، اما برخی افراد آن را نسبتاً محدود می‌دانند. پاراخین ادعا می کند که این ویژگی به سرعت در حال بهبود است.

این نه تنها ناامید کننده بود، بلکه استفاده از چت بینگ را نیز بسیار لذت بخش می کرد. بنابراین، دیدن اخبار خوب است (به عنوان توسط Neowin گزارش شده است (در برگه جدید باز می شود)) که مایکروسافت در حال ارائه به روز رسانی برای رفع این مشکل است.

بخوان  کشف اسرار ژنوم انسان با هوش مصنوعی نوین

خوب است که می‌بینیم مایکروسافت به بهبود بینگ چت ادامه می‌دهد – پتانسیل زیادی در اینجا وجود دارد، و شرکت باید خوشحال باشد که مردم اکنون واقعاً به Bing علاقه مند هستند. مطمئناً به نظر می رسد که تخیل عمومی را به گونه ای جذب کرده است که رقیب Google Bard AI نتوانسته است – و برای اینکه ما را علاقه مند نگه دارد، Bing باید به تکامل خود ادامه دهد. به نظر می رسد که تا کنون مایکروسافت موافق است.





منبع

طبق توییت میخائیل پاراخین، رئیس بخش تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، به‌روزرسانی جدیدی در حال انتشار است که «باید شاهد کاهش شدید تعداد مواردی باشیم که بینگ چت از ایجاد چیزی (مثلاً نوشتن کد) امتناع می‌کند.»

همکاری بیشتر

شروع ارسال Prompt v98 از امروز: این یک فرآیند دو مرحله‌ای است، تا فردا باید شاهد کاهش شدید مواردی باشید که Bing Chat از ایجاد چیزی امتناع می‌کند (مثلاً کد بنویسید). سپس مرحله دوم مستقر خواهد شد، و کاهش درگیری ها.5 آوریل 2023