تولید آزمایشگاهی برای بهبود بافت گوشتی مصنوعی

سلول‌های تولید شده ظاهری مشابه بافت حیوانی نشان دادند و به همین دلیل تصمیم گرفتند آزمایش‌هایی انجام دهند. آنها با فشرده‌سازی بافت شروع کردند تا ببینند در مقایسه با حیوانات طبیعی چه میزان فشار را می‌توان تحمل کرد. آنها دریافتند که رشد یافته‌های سلولی می‌تواند فشاری مشابه بر روی دام و طیور تحمل کند.

جان یوئن جونیور (John Yuen Jr) دانشجوی کارشناسی ارشد در مرکز معماری سلولی دانشگاه تافتس (TUCCA)، ماساچوست می‌گوید: هدف ما ایجاد یک روش نسبتا ساده برای تولید حجیم بود. از آنجایی که بافتی از سلول‌ها رشد می‌کند و می‌توان آن را محدود کرد از اجزای ساختاری تشکیل‌شده است، ما فکر می‌کنیم که تجمیع سلول‌ها پس از آن می‌توانیم برای بازتولید و بافت بافت حیوان طبیعی حیوانی باشیم.

سپس به بررسی ترکیبات مولکول‌های آزاد شده از رشد یافته در طول پخت و پز پرداختند. آنها دریافت می کنند که اسیدهای چرب حاصل از کشت موش با طبیعی موش تفاوت دارد اما می شود اسیدهای خوک بسیار شبیه به بافت بومی کشت.

این کاری است که آن را انجام می دهد، اما طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط کارشناسی eLife در روز سه شنبه، مجله ممکن است راه حلی پیدا کند.

آزمایش انجام

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، گوشت‌های آزمایشگاهی یک جایگزین عالی برای گوشت واقعی هستند. با این، برای بدست آوردن طعم گوشت واقعی، باید در مورد استفاده از ماهی‌های موجود گوشت را شبیه‌سازی کنند تا ماهیچه‌ها یا اندازه‌هایی را که باید در نظر بگیرید.

انتهای پیام



منبع

درمان برای بهبود بافت گوشتی، درمان‌های آزمایشگاهی تولید کرده‌اند.

بخوان  خطرات روشن نگه داشتن بلوتوث

دیوید کاپلان (دیوید کاپلان)، نویسنده ارشد این مطالعه در بیانیه‌ای گفت: این روش را می‌توان در مقایسه با بزرگ‌ترین روش استفاده کرد. ما همچنان به تمام جنبه‌های تولید گوشت پرورشی نگاه می‌کنیم تا بتوانیم گوشتی را تولید کنیم که ظاهر، طعم و بافت گوشتی واقعی را داشته باشد، امکان پذیر باشد.

سلول‌های سلول‌های موش‌ها و خوک‌ها ابتدا در لایه‌های دوبعدی و مستحب رشد کردند، سپس آن سلول‌ها را جمع‌آوری کردند و آن‌ها را به صورت توده‌های سه‌بعدی در آوردند.