تایوان با ۹۶ استارتاپ به CES ۲۰۲۳ رفت

هفت استارتاپ تایوانی موفق به دریافت جایزه نوآوری CES ۲۰۲۳ شد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

جایزه TIE اولین جایزه نوآوری برای جذب استعدادهای جهانی و ایجاد همکاری بین‌المللی از سوی تایوان است. این جایزه در سال ۲۰۲۳ در انتشار صفر خالص است.

استارتاپ «هوش مصنوعی»

این استارتاپ با هدف ارائه فناوری‌های انقلاب برای جامعه پزشکی به سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌پردازد و از هوش مصنوعی و ماشینی برای بهبود دقت تشخیص پزشکی استفاده می‌کند.

CytoAurora یک شرکت زیست‌فناوری است که برای توسعه سلول‌های فناوری و پلتفرم‌های کاربردی تشخیصی دارد.

چهار وزارتخانه در تایوان برای حمایت از استارت‌آپ‌های این کشور به همکاری پرداخت و ۹۶ استارتاپ برای شرکت در CES ۲۰۲۳ معرفی کردند.

«Mbran Filtra» در سال ۲۰۱۹ با مطالعه بر روی مطالعه و توسعه فیلتراسیون غشایی تاسیس شد. فرآیند انحصاری NTV-IPS آنها برای ایجاد ساختارهای متخلخل نامتقارن برای سفارش دادن مجموعه‌ای مطمئن از غشاهای میکروفیلتراسیون، می‌توان در بسیاری از صنایع، نمک زدایی یا استفاده از آن استفاده کرد.

استارتاپ «CytoAurora»

به گزارش ایسنا و به نقل از ای‌تایمز، ملی علم و فناوری تایوان (NSTC) با شورای توسعه ملی، وزارت امور اقتصادی و وزارت امور دیجیتال این کشور به همکاری پرداخته تا از استارتاپ‌ها با شرکت در CES 2023 به طور کامل حمایت کنند. این نه تنها بزرگ‌ترین همکاری چهار وزارتخانه است بلکه نشان‌دهنده جاه‌طلبی دولت تایوان برای حمایت از استارتاپ‌های جهانی این کشور است. بدین ترتیب ۹۶ استارت‌آپ تایوانی در CES ۲۰۲۳ حضور دارند.

استارتاپ «ible»

«Mindtronic» سیستمی است که در خودروی کاربر ادغام شده و هوش مصنوعی را بر روی شیشه جلو برای راننده به نمایش می‌گذارد. این هوش مصنوعی با تشخیص سطح بی توجهی راننده در هر محیط پویا، برای جلوگیری از کمک می‌کند.

بخوان  توییتر ایلان ماسک: جدول زمانی شش ماهه او به عنوان مدیرعامل

استارتاپ «Neurobit Technologies»

این استارتاپ در زمینه حریم خصوصی و جمع آوری، تجزیه و تحلیل و محاسبه داده هایی که با حفظ حریم خصوصی مطابقت دارند، فعالیت می کنند.

انتهای پیام



منبع

استارتاپ «MBRAN FILTRA»

استارتاپ «NeuinX»

Ible یک شرکت اینترنتی اشیاء و دستگاه های پوشیدنی است که قصد دارد محصولاتی برای بهبود کیفیت زندگی و مراقبت از عزیزان ارائه کند.

این در CES ۲۰۲۳ به طور مشترک از سوی ایالات متحده آمریکا، فرانسه، کانادا، رژیم غذایی جایزهی، هلند و ژاپن اعلام خواهد شد.

بیش از ۳۰ درصد استارت‌آپ‌های دانشگاهی که تایوان در CES ۲۰۲۳ شرکت برگزیده است بر روی سلامت دیجیتال، سبک زندگی، هوش مصنوعی، امنیت سایت‌بری و فناوری‌های مربوط به آب و هوای متمرکز است.

اسلیمکا(Slimca) توسط این استارتاپ طراحی و تولید شده است. این دستگاه جایگزین دستگاه‌های ضبط صوت و سنگین می‌شود و بزرگی مشابه کارت اعتباری دارد.

این استارتاپ در زمینه تحلیل و تحلیل تصاویر فعالیت های ورزشی می کند و آثار خود را در بسیاری از کنفرانس ها و مجلات بین المللی برتر منتشر کرده است.

استارتاپ هوش مصنوعی «Mindtronic»

استارتاپ «اطلاعات Decloak»

علاوه بر این جایزه برای آن تایوان «The Tech Innovation Excellence Award» به اختصار TIE را برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد که هدف آن استقبال از استارت‌آپ‌های بین‌المللی برای توسعه محلی و ساخت برنامه‌های کاربردی نوآورانه جدید در تایوان و نزدیک‌تر کردن این کشور به جهان است. .