و سرویس تبدیل متن به دارایی این شرکت چشم دو بازیگر بزرگ در دنیای محتوای خلاق را به خود جلب کرده است: Adobe و Shutterstock.
“اولین همکاری در نوع خود”
در همین حال، عکس سهام سایت Shutterstock اولین همکاری در نوع خود را برای معرفی متن به تصویر نشان داد. مدل سازی سه بعدیبا استفاده از Nvidia Picasso برای آموزش و تولید دارایی. هوش مصنوعی مولد قرار است در Creative Flow، نور شرکت، راه اندازی شود نرم افزار طراحی گرافیکو سایت دارایی سه بعدی حرفه ای TurboSquid. با این حال، سازندگان محتوا که مایل به سادهسازی فرآیند مدلسازی هستند، باید منتظر بمانند – هیچ تاریخی برای انتشار مشخص نشده است، و شاتر استوک اعلام کرده است که مدلها «در ماههای آینده» معرفی خواهند شد.
گرگ استس، معاون بازاریابی شرکتی و برنامههای توسعهدهنده انویدیا در تکرار این فراخوان گفت: «ما میتوانیم قابلیتهای تحولآفرین هوش مصنوعی را به شرکتها بیاوریم تا به آنها کمک کنیم ایدههای بیشتری را برای تولید کارآمد و مقیاسبندی محتوای خلاقانه و دیجیتالی باورنکردنی کشف کنند. تجربیات.”
مشارکت انویدیا و ادوبی باعث میشود که این شرکتها نسل جدیدی از مدلهای پیشرفته هوش مصنوعی را برای «پیشبرد جریانهای کاری خلاقانه» با تمرکز بر نوآوریهای بازاریابی و تولید محتوا توسعه دهند. تازه از راه اندازی می آید Adobe Firefly – مولد هنر هوش مصنوعی این شرکت که قرار است با امثال Midjourney و Stable Diffusion مقابله کند.
انویدیا با محوریت کسب و کار خود رونمایی کرد هوش مصنوعی خدمات ابری که به شرکتها اجازه میدهد مدلهای هوش مصنوعی را با استفاده از دادههای اختصاصی بسازند و آموزش دهند.
این پردازنده گرافیکی سرویس جدید AI Foundations سازنده شامل Nivida Picasso است که تصاویر، ویدیوها و سه بعدی را پوشش می دهد و Nvidia NeMo زبان محور. سازمان ها می توانند از این ابزارها برای ایجاد مدل های هوش مصنوعی خاص برند استفاده کنند. برنامه های کاربردی شامل پشتیبانی مشتری و تولید محتوا است.
در حالی که برخی از مدل های جدید با فتوشاپ ادغام می شوند، Premiere Pro، و Adobe After Effects، سایرین از طریق سرویس ابری پیکاسو برای تشویق توسعه شخص ثالث در دسترس خواهند بود.
هوش مصنوعی مولد ممکن است در حال حاضر دنیا را به طوفان بکشد. اما این توانایی آموزش مدلها با استفاده از دادههای اختصاصی است که باید گوش رهبران کسبوکار را تیز کند. این تکنیک نه تنها تولید محتوایی را که با برند همسو باشد سرعت می بخشد. همچنین به این معنی است که تا زمانی که آنها حق چاپ را دارند، می توانند برخی از بحث ها را منحرف کنند و دعواهای حقوقی که تاکنون پلتفرمهای مولد هوش مصنوعی را تحت کنترل درآوردهاند.
اسکات بلسکی، مدیر ارشد استراتژی ادوبی، در این تیم گفت: «هوش مصنوعی مولد میتواند گزینههای خلاقانهتری را در اختیار مشتریان ما قرار دهد، کار آنها را سرعت بخشد و به تولید محتوا در مقیاس کمک کند.»