نسخه اشتراکی اسنپ چت اولین خود را آغاز می کند

© 2022 AFP

اسنپ ​​در فوریه اولین سود سه ماهه خود را گزارش کرد، اما دو ماه بعد هشدار داد که چشم انداز اقتصادی را به میزان قابل توجهی تیره کرده است.

اسنپ ​​در پست وبلاگ خود گفت: “این اشتراک به ما امکان می دهد ویژگی های جدید اسنپ چت را به برخی از پرشورترین اعضای جامعه خود ارائه دهیم.”


اسنپ ​​چت شبکه الجزیره در عربستان سعودی را پاکسازی می کند


یک نسخه جدید اشتراک +Snapchat از برنامه پیام‌رسانی زودگذر ماهانه 4 دلار قیمت دارد.

یک نسخه جدید اشتراک +Snapchat از برنامه پیام‌رسانی زودگذر ماهانه 4 دلار قیمت دارد.

این شرکت مستقر در کالیفرنیا در یک پست وبلاگی اعلام کرد Snapchat+ ماهانه 4 دلار قیمت دارد و دسترسی به ویژگی های انحصاری را فراهم می کند. گفت که اینها شامل پشتیبانی فنی اولویت دار و دسترسی زودهنگام به ویژگی های آزمایشی می شود.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.





منبع

نقل قول: نسخه اشتراکی اسنپ چت اولین بار (2022، 29 ژوئن) بازیابی شده در 3 اکتبر 2022 از

اسنپ ​​گفت که نسخه اشتراکی این سرویس در استرالیا، بریتانیا، کانادا، فرانسه، آلمان، نیوزلند، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و ایالات متحده آغاز به کار می کند.

این شرکت اعلام کرد که روزانه بیش از 332 میلیون نفر در سراسر جهان از اسنپ چت استفاده می کنند.

شرکت فناوری ایالات متحده اسنپ روز چهارشنبه نسخه اشتراکی اسنپ چت را راه اندازی کرد زیرا به نظر می رسد درآمد بیشتری از برنامه پیام رسانی زودگذر و تصویر محور داشته باشد.

بخوان  مایکروسافت بی سر و صدا یک ویژگی جدید قاتل ویندوز 11 اضافه می کند که تعمیر رایانه شما را آسان می کند.