تامین انرژی فرودگاه نیویورک با ۱۳ هزار صفحه خورشیدی

از نظر جدول زمانی، قرار گرفتن یک جزیره قدرت تا سال ۲۰۲۶ تکمیل می‌شود و آخرین آن تا سال ۲۰۲۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

آنت کلایتون، مدیر اشنایدر الکتریک در آمریکای شمالی در طول یک کنفرانس گفت: حل چالش انرژی ما واقعاً به سه چیز مربوط می شود: برق رسانی، کربن زدایی با دریافت برق بیشتر از منابع دیجیتالی دریافت و ریزشبکه ها کلیدهای دستیابی به همه اینها هستند.

از نظر تولید انرژی، تقریباً میزان مصرفی از انرژی را تولید خواهد کرد که 357 خانه متوسط ​​در ایالات متحده آمریکا می‌تواند یک سال از آن استفاده کند. این سیستم شامل مجموعه ای از سیستم های «جزایر قدرت» به صورت همبسته است که دارای سلول های سوختی و باتری های ذخیره کننده هستند.

انتهای پیام



منبع

یک پروژه جدید شامل ۱۳ هزار پنل خورشیدی با تولید ۱۱.۳۴ مگاوات برق از نور خورشید برای تامین انرژی ترمینال جدید فرودگاه نیویورک در نظر گرفته شده است.

این ابتکار توسط کارگروه AlphaStrux ارائه شده است که یک سرمایه‌گذاری مشترک از جانب دو شرکت آمریکایی Carlyle Group و شرکت فرانسوی Schneider Electric است و توسط آنها هدایت می‌شود.

وی افزود: از نظر ردپای کربن، انتظار می‌رود این ۳۸ درصد کمتر گازهای گلخانه‌ای تولید کند و نیتروژن را تا ۹۸ درصد کاهش دهد. در حال حاضر، پیل‌های سوختی از گازهای طبیعی استفاده می‌شوند، اما به سوخت‌های پاک‌تر مانند هیدروژن تبدیل می‌شوند.

این سازه دارای بیش از 91 هزار متر مربع غذاخوری، فروشگاه، سالن‌های محیط و فضاهای تفریحی خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیزنس اینسایدر، ترمینال جدید فرودگاه بین‌جانی افکندی واقع در نیویورک آمریکا به زودی به بزرگترین مجموعه خورشیدی روی پشت بام سازه‌های ابرشهر نیویورک تجهیز می‌شود.

به گفته جدید، این ترمینال تجربه افراد در فرودگاه بین‌المللی جان افکندی نیویورک را به عنوان دروازه‌های جهانی در این کلانشهر متحول می‌کند و با قرار گرفتن در بین ۱۰ ترمینال برتر فرودگاهی جهان استاندارد را برای طراحی و خدمات در سطح جهانی ایجاد می‌کند. .

به AlphaStruxure، این سیستم جدید از بیش از 1000 صفحه خورشیدی ساخته می‌شود که آن را به بزرگترین مزرعه خورشیدی در شهر نیویورک و در تمام ترمینال‌های فرودگاهی در ایالات متحده تبدیل می‌کند.

خوان ماسیاس مدیر AlphaStruxure می‌گوید این ارتقاء به این معنی است که ترمینال یک قادر جدید به طور مستقل از شبکه برق شهر در مواقعی که دسترسی به برق می‌شود، کار کند.

این پروژه به شکل پایداری است و دارای فضایی عمومی خواهد بود، با نور طبیعی، فناوری پیشرفته و مجموعه‌ای از امکانات رفاهی که همگی برای ارتقای تجربه و رقابت با برخی از فرودگاه‌ها دارای بالاترین امتیاز طراحی شده است.

حل چالش انرژی فرودگاه

این پروژه جدید شامل یک ریزشبکه با توان تولید ۱۱.۳۴ مگاوات برق از نور خورشید روی پشت بام، سلول‌های سوختی گازی و باتری‌های ذخیره‌کننده خواهد بود. این پروژه همچنین دارای سیستمی خواهد بود که گرمای هدر رفته را به منظور خنک کردن سلول‌های سوختی و سپس گرم کردن آب، جذب می‌کند.