تامین انرژی فرودگاه نیویورک با ۱۳ هزار صفحه خورشیدی

به AlphaStruxure، این سیستم جدید از بیش از 1000 صفحه خورشیدی ساخته می‌شود که آن را به بزرگترین مزرعه خورشیدی در شهر نیویورک و در تمام ترمینال‌های فرودگاهی در ایالات متحده تبدیل می‌کند.

انتهای پیام



منبع

این پروژه جدید شامل یک ریزشبکه با توان تولید ۱۱.۳۴ مگاوات برق از نور خورشید روی پشت بام، سلول‌های سوختی گازی و باتری‌های ذخیره‌کننده خواهد بود. این پروژه همچنین دارای سیستمی خواهد بود که گرمای هدر رفته را به منظور خنک کردن سلول‌های سوختی و سپس گرم کردن آب، جذب می‌کند.

این سازه دارای بیش از 91 هزار متر مربع غذاخوری، فروشگاه، سالن‌های محیط و فضاهای تفریحی خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیزنس اینسایدر، ترمینال جدید فرودگاه بین‌جانی افکندی واقع در نیویورک آمریکا به زودی به بزرگترین مجموعه خورشیدی روی پشت بام سازه‌های ابرشهر نیویورک تجهیز می‌شود.

حل چالش انرژی فرودگاه

به گفته جدید، این ترمینال تجربه افراد در فرودگاه بین‌المللی جان افکندی نیویورک را به عنوان دروازه‌های جهانی در این کلانشهر متحول می‌کند و با قرار گرفتن در بین ۱۰ ترمینال برتر فرودگاهی جهان استاندارد را برای طراحی و خدمات در سطح جهانی ایجاد می‌کند. .

وی افزود: از نظر ردپای کربن، انتظار می‌رود این ۳۸ درصد کمتر گازهای گلخانه‌ای تولید کند و نیتروژن را تا ۹۸ درصد کاهش دهد. در حال حاضر، پیل‌های سوختی از گازهای طبیعی استفاده می‌شوند، اما به سوخت‌های پاک‌تر مانند هیدروژن تبدیل می‌شوند.

یک پروژه جدید شامل ۱۳ هزار پنل خورشیدی با تولید ۱۱.۳۴ مگاوات برق از نور خورشید برای تامین انرژی ترمینال جدید فرودگاه نیویورک در نظر گرفته شده است.

بخوان  شاید بتوان آلزایمر را با نور و صدا درمان کرد

از نظر تولید انرژی، تقریباً میزان مصرفی از انرژی را تولید خواهد کرد که 357 خانه متوسط ​​در ایالات متحده آمریکا می‌تواند یک سال از آن استفاده کند. این سیستم شامل مجموعه ای از سیستم های «جزایر قدرت» به صورت همبسته است که دارای سلول های سوختی و باتری های ذخیره کننده هستند.

این پروژه به شکل پایداری است و دارای فضایی عمومی خواهد بود، با نور طبیعی، فناوری پیشرفته و مجموعه‌ای از امکانات رفاهی که همگی برای ارتقای تجربه و رقابت با برخی از فرودگاه‌ها دارای بالاترین امتیاز طراحی شده است.

از نظر جدول زمانی، قرار گرفتن یک جزیره قدرت تا سال ۲۰۲۶ تکمیل می‌شود و آخرین آن تا سال ۲۰۲۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

خوان ماسیاس مدیر AlphaStruxure می‌گوید این ارتقاء به این معنی است که ترمینال یک قادر جدید به طور مستقل از شبکه برق شهر در مواقعی که دسترسی به برق می‌شود، کار کند.

آنت کلایتون، مدیر اشنایدر الکتریک در آمریکای شمالی در طول یک کنفرانس گفت: حل چالش انرژی ما واقعاً به سه چیز مربوط می شود: برق رسانی، کربن زدایی با دریافت برق بیشتر از منابع دیجیتالی دریافت و ریزشبکه ها کلیدهای دستیابی به همه اینها هستند.

این ابتکار توسط کارگروه AlphaStrux ارائه شده است که یک سرمایه‌گذاری مشترک از جانب دو شرکت آمریکایی Carlyle Group و شرکت فرانسوی Schneider Electric است و توسط آنها هدایت می‌شود.