خرید و قیمت پرده چاپی پرده پانچی پرده پانچ از فروشگاه اینترنتی دی دیجیتال

توجه داشته باشید که پانچ همانطور که از نامش پیداست مدل دوخت است نه مدل پارچه، در کل در هر صنعتی پانچ به نحوه ی دوخت که معنی سوراخ دار را دارد میگوند. از مدل های ساده و حدالامکان بدون طرح های شلوغ و رنگ های یک دست که با رنگ وسایل خانه همخوانی دارد یا رنگ های خنثی استفاده شود . بنابراین حتی با دانش کمی از خیاطی و دوخت پرده میتوانید خودتان دست به کار شوید و این مدل پرده را برای منزل خود تهیه کنید .

خرید و قیمت پرده چاپی پرده پانچی پرده پانچ از فروشگاه اینترنتی دی دیجیتال

هرچه قیمت وسایل ارزان تر باشد و جنس بهتری هم داشته باشند، قطعا افراد بیشتری از خرید آن ها استقبال می کند. حال مدل پانچی حیوانات با تمام طراحی های زیبایی که دارند و جنس خوبی که به عموم ارائه می دهند، به یکی از پرده های پر فروش اخیرا تبدیل شده اند. به این نکته مهم توجه داشته باشید که پرده های حیوانات قیمت زیادی ندارند و کلا قیمت پانچ ها نسبتا کم است. اگر فروشنده ای این‌ پرده ها را در قیمت زیاد ارائه دهد قصد فریب دادن شما را دارد.

کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی خانه سام در حال حاضر در شهر تهران و به‌زودی در تمام کشور قابل خرید و تحویل است. فروشگاه اینترنتی خانه سام یک فروشگاه مجازی برای عرضه ملزومات خانه است. حلقه های بکار رفته در این محصول به صورت پلاستیکی است و امکان تعویض دارد. همچنین این محصول کاملا قابل شستشو بوده و شما می‌توانید به راحتی حلقه های پانچ را از پرده جدا کرده و بعد از شستشو مجددا آن ها را وصل کنید. نصب این پرده هم بسیار ساده و راحت است و شما در منزل به راحتی میتوانید این کار را انجام دهید. همچنین اپلیکیشن های خدماتی بسیاری هستند که میتوانند این کار را برای شما انجام دهند.

بخوان  جدیدترین محصولات نانو تکنولوژی در سال 2022 نانو کلین | 1biti

چه فائده و مزایای در پرده های پانچی وجود دارد ؟

عرض هر قواره 150cm و ارتفاع استاندارد آن 300cm است و این ارتفاع به سلیقه شما قابل تغییر خواهد بود. © تمام حقوق مادی و معنوی این سایت، محتوا و تصاویر آن به فروشگاه خانه سام اختصاص دارد. کپی با ذکر منبع و لینک بلامانع است، در غیر اینصورت گزارش DMCA ارسال می‌شود. معنی لغت پانچ در فرهنگ نامه های فارسی به سوراخ کردن هر چیزی گفته می شود. و در صنعت پرده به سوراخ کردن پرده در قسمت فوقانی ( نوار پرده) میگویند. بعد از اینکه با این نوع پرده و مزایای اصلی آن آشنا شدیم، بهتر است به سراغ شاخصه های اصلی این نوع از پرده ها رفته و آن ها را بهتر بشناسیم.

انواع مدل پرده پرطرفدار پانچ

در ابتدا عکس، اندازه و مدلی که میخواهید را از طریق واتس اپ به کارشناسان ما ارسال کنید، سپس ما مراحل بعدی توسط کارشناس بررسی و مراحل بعدی را به صورت تخصصی به شما عزیزان توضیح خواهیم داد. پرده های پارچه از از جمله کتان، مخمل، ساتن و … به صورت عرض یا پهنا محاسبه میشوند. تنوع بالا و کامل از طرح نیز از ویژگی‌های این پرده است که در بسیاری از پرده ها دیده نمی شود . این نوع پرده به لطف داشتن حلقه های قسمت بالایی خود، به راحتی قابل تنظیم هستند.

شاید پرده های پانچ طرحی نداشته باشند و همه آن ها در طیف رنگ های متنوع ارائه شوند؛ اما در عین سادگی هم بسیار شیک و مدرند که همه می توانند در دکوراسیون های خود از آن ها استفاده نمایند‌‌. البته نکته مهمی در خصوص این پرده های تک رنگ وحود دارد که باید در هنگام خرید به آن ها توجه داشت. این پرده ها به دلیل این که طرح و مدلی در پارچه های خود ندارند، اگر آلوده و کثیف شوند زودتر از بقیه پرده های مدل دار به چشم می آیند وه این موضوع باعث می شود تا افراد درنگهداری و مراقبت از پرده های تک رنگ خود به خوبی عمل کنند.

بخوان  دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سال 1397 در گرایش تکنولوژی پرتوشناسی و در رشته گروه علوم تجربی | 1biti

پرده آماده کتان – شیک ترین و به روز ترین پرده

در این نوع پرده برخلاف مدل‌های دیگر پیچیدگی و چین‌های فراوان دیده نمی‌شود. این موضوع باعث شده تا به پارچه کمتری نیاز داشته باشید در نتیجه هزینه شما کاهش پیدا می‌کند. ساده، طرح سنتی، طرح راه راه، طرح نستعلیق، طرح داماسک، طرح گلدار و طرح چاپی از انواع مدل‌های پرده پانچ هستند.

جنس استفاده شده در دوخت این نوع پرده کتان است با این تفاوت که تراکم کمتری را در پرده‌پانچ تور کتان شاهد هستیم. همین ویژگی باعث شده تا وزن پرده پانچ تور کتان نسبت به پارچه کتان کمتر باشد و انعطاف پذیری www.vistapardeh.ir/ بیشتری داشته باشد. علاوه بر این قیمت پرده‌پانچ تور کتان نیز با توجه به اینکه ترکیبی از تور و کتان است نسبت به پرده کتان کمتر و مناسب تر باشد. در این مدل، عکس شخصیت های فوتبال، والیبال و سایر رشته های ورزشی و یا لوگوی تیم های فوتبال روی آنها چاپ می شود.

به صورت عرض یا پهنا محاسبه میشوند.

این مدل جدید پرده اتاق خواب دررنگ ها و طرح های مختلفی تولید شده که از همین رو می توان گفت افراد با هر سلیقه ای می توانند آن ها را تهیه نمایند. در واقع پردهای جدید مدل پانچی برای همه نقاط منزل مناسب هستند و میتوان از مدل ها برای پردهای آشپزخانه، پردهای پذیرایی و نشیمن استفاده نمود. و شاید بر خلاف تصور بسیاری از افراد برای همه مدل دکور و طراحی داخلی مناسب می باشد. یکی از مهمترین بخش ها در طراحی دکوراسیون داخلی که نمایی دو چندان به فضا می بخشد پرده ها می باشند.

  • اما اگر هدف شما انتخاب یک المان خاص و شیک باشد، می‌توانید از میل پرده‌های چوبی با تناژ رنگی مختلف استفاده کنید.
  • طرح و مدل بسیار ساده پرده‌های پانچ باعث شده تا شما با یک پرده زیبا و جذاب روبه‌رو باشید که به راحتی نصب می‌شود.
  • به عنوان مثال پرده پانچ تور کتان دارای قیمت کمتری نسبت به مدل های مخمل هستند.
  • این نوع پرده بدون طرح و مدل خاصی طراحی می‌شود و می‌تواند در عین سادگی جلوه زیبایی به دکوراسیون داخلی خانه شما ببخشد.
بخوان  ۱۰ تکنولوژی پزشکی که می توانند آینده بشر را متحول کنند! | 1biti