یک پلت فرم رایگان و با کاربری آسان برای درک و مدیریت شبکه های الکتریکی


شبکه برق

اعتبار: CC0 دامنه عمومی

آزمایشگاه ملی شتاب دهنده SLAC وزارت انرژی و شرکای آن در آزمایشگاه راه حل های انرژی هیتاچی آمریکا، یک پلت فرم نرم افزار منبع باز جدید برای شبیه سازی نحوه کار همه بخش های یک شبکه الکتریکی با هم، همراه با یک رابط گرافیکی منتشر کرده اند که کار را بسیار آسان تر می کند. کاربران برای درک و اعمال نتایج.

این دو ابزار با هم می توانند به شرکت های برق کمک کنند تا سیستم های توزیع خود را در برابر آب و هوای شدید و آتش سوزی سخت تر کنند، منابع انرژی تجدیدپذیر مانند باد و خورشید را در شبکه های برق ادغام کنند و نرخ هایی را که از مشتریان دریافت می کنند را تعیین کنند.

پلت فرم شبیه سازی شبکه، نامیده می شود آراس انرژی، توسط DOE توسعه یافته است. LF Energy به عنوان بخشی از مجموعه ای از نرم افزارهای منبع باز در اختیار جامعه انرژی قرار می گیرد که برنامه ریزان و اپراتورهای ابزار، سیاست گذاران، تنظیم کننده ها، فروشندگان فناوری و سایر طرف های ذینفع می توانند آن را همانطور که هست مستقر کنند یا با نیازهای خود تطبیق دهند.

دیوید چاسین، مدیر پروژه در SLAC، گفت: «ما بسیار خوشحالیم که این ابزار تحقیقاتی مهم را برای حمایت از استفاده گسترده‌تر از آن توسط شرکت‌ها ارائه می‌کنیم. آراس انرژی مجموعه‌ای غنی از قابلیت‌های جدید و مهمی را ارائه می‌کند که شرکت‌های برق برای مقابله با چالش‌های تغییرات آب و هوایی و اطمینان از یک سیستم تحویل برق ایمن، قابل اعتماد، ایمن و انعطاف‌پذیر به آن نیاز دارند.

رابط وب، نامیده می شود درخشش، توسط هیتاچی توسعه یافته است. GLOW طوری طراحی شده است که Arras Energy را بصری تر و استفاده آسان تر می کند تا افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.

Panitarn (Joseph) Chongfuangprinya، دانشمند اصلی تحقیقاتی در هیتاچی، گفت: «GLOW پلتفرم نرم افزار را دموکراتیک می کند. استفاده از آن برای افراد بدون تجربه بسیار آسان تر از روش قدیمی تایپ کدهای دستوری در رایانه است، بنابراین پایگاه کاربر را افزایش می دهد.

Arras Energy بر اساس 15 سال توسعه در DOE – در ابتدا به عنوان یک پلت فرم تحقیقاتی برای شبیه سازی سناریوهای شبکه آینده و اخیراً به عنوان یک پلت فرم تجاری با کارایی بالا برای رفع نیازهای شرکت های برق کالیفرنیا است. در اجرای شبیه‌سازی‌ها، چندین برابر سریع‌تر از پلتفرم تحقیقاتی اصلی DOE است، و اجرای آن به‌طور قابل‌توجهی ارزان‌تر است. این تیم کاهش قابل توجهی در هزینه های رایانش ابری را پیش بینی می کند.

LF Energy یک ابتکار بنیاد لینوکس است. نسخه تحقیقاتی Arras Energy، معروف به GridLAB-D، در ابتدا در آزمایشگاه ملی شمال غرب اقیانوس آرام DOE توسعه یافت.

ارائه شده توسط آزمایشگاه ملی شتاب دهنده SLAC


نقل قول: یک پلت فرم رایگان و با کاربری آسان برای درک و مدیریت شبکه های الکتریکی (2023، 19 دسامبر) بازیابی شده در 19 دسامبر 2023 از

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.





منبع

بخوان  اسکرین شات های ویندوز 11 به زودی می توانند متفاوت عمل کنند و سنت 30 ساله را بشکنند