ابزار هوش مصنوعی جدید Microsoft Copilot اعلان های ساده شما را به آهنگ تبدیل می کند


به لطف همکاری جدید با پلتفرم ایجاد موسیقی Suno، Microsoft Copilot اکنون می‌تواند آهنگ‌های کوتاه را با یک پیام متنی تولید کند.

محتوایی که ایجاد می‌کند نه تنها شامل سازها، بلکه اشعار و صدای واقعی آواز است. مایکروسافت در این اطلاعیه اعلام کرده است که نیازی به داشتن مهارت های قبلی در ساخت موسیقی ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید یک ایده در ذهنتان است. اگر هر یک از اینها برای شما آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که هر دو متا و گوگل نسخه های خود را از این فناوری به ترتیب در قالب MusicGen و Instrument Playground دارند. این دو نیز به طور مشابه عمل می کنند، اگرچه به جای استفاده از یک مدل شخص ثالث، بر روی یک مدل اختصاصی هوش مصنوعی اجرا می شوند.

نحوه استفاده از افزونه سونو

برای استفاده از این ویژگی، ابتدا باید Microsoft Edge را راه اندازی کنید، زیرا به روز رسانی منحصر به مرورگر است، سپس به وب سایت Copilot بروید، وارد شوید و روی تب Plugin در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. مطمئن شوید که سونو در حال حاضر فعال است.

افزونه سونو

(اعتبار تصویر: آینده)

وقتی همه چیز درست شد، یک پیام متنی را در Copilot وارد کنید و به آن زمان کافی بدهید تا تمام شود. کمی طول می کشد تا هوش مصنوعی چیزی را طبق دستور ایجاد کند. طبق تجربه ما، Copilot حدود ده دقیقه طول کشید تا شعر یک آهنگ پاپ را درباره ماجراجویی با خانواده بسازد. عجیب است که ما هیچ صوتی دریافت نکردیم.

بخوان  امارات روی صنعت فضایی سرمایه گذاری می‌کند



منبع