اسکرین شات های ویندوز 11 به زودی می توانند متفاوت عمل کنند و سنت 30 ساله را بشکنند

اگر فکر می کنید که Print Screen نام عجیبی دارد، به هر حال، ممکن است تعجب کنید که چرا به عنوان مثال Screenshot یا Grab Screen نامیده نمی شود – خوب، پاسخ این است که زمانی که کلید به معنای واقعی کلمه محتویات را چاپ می کرد. صفحه نمایش (آن را مستقیماً به چاپگر شما ارسال می کند). پس از از بین رفتن سودمندی این قابلیت، برای گرفتن تصویر از هر چیزی که روی صفحه است تغییر داده شد.



منبع

البته کهنه‌سربازان دنیای محاسبات بسیار با این واقعیت آشنا هستند که اگر Print Screen را فشار دهید، سیستم‌عامل تصویری از صفحه را در کلیپ‌بورد کپی می‌کند و سپس می‌توانید در جای دیگری جای‌گذاری کنید. اما هیچ نشانه ای برای افراد کاملاً تازه وارد ویندوز وجود ندارد که اتفاقی افتاده باشد – هیچ اعلان، پیام یا حتی یک افکت صوتی کوچک که نشان دهد با فشار دادن کلید چیزی رخ داده است.

به هر حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که هر تغییری که در آزمایش اعمال شود، به نسخه منتشر شده ویندوز 11 برسد. مایکروسافت ممکن است این ایده را به طور کامل کنار بگذارد، به خصوص اگر بازخورد منفی از آزمایش‌کنندگان وجود داشته باشد (یا در واقع عدم بازخورد مثبت، شاید) .

پس ایده بزرگ اینجا چیست؟ خوب، این واقعاً در مورد دوستانه تر کردن ویندوز 11 برای افراد تازه وارد است.

در این صورت، ویندوز 11 به رفتار پیش فرض خود یعنی کپی کردن اسکرین شات مستقیماً در کلیپ بورد باز می گردد.


تجزیه و تحلیل: کاربرپسندتر کردن ویندوز

کاری که مایکروسافت در ظاهر کردن ابزار Snipping انجام می‌دهد، نشان‌دهنده محکمی است که صفحه نمایش را گرفته است. و علاوه بر این، کاربر این توانایی را دارد که آن را در آنجا و سپس در ابزار ویرایش کند، به عنوان مثال، قبل از ذخیره تصویر، به سرعت آن را برش دهد. بنابراین، این یک حرکت دو جانبه برای کمک به افرادی است که کمتر با فناوری آشنا هستند، بدانند هنگام ضربه زدن به PrtScn چه اتفاقی می‌افتد.

بخوان  ویندوز 11 یک ابزار عیب یابی برای یکی از بحث برانگیزترین الزامات مشخصات خود دریافت می کند

ویندوز 11 می تواند تغییری در نحوه عملکرد کلید Print Screen (PrtScn) ایجاد کند که ممکن است برخی از کاربران را آزار دهد – اما خبر خوب این است که حتی در آزمایش در حال حاضر، راه حلی برای هر گونه تحریکی که ممکن است ایجاد شود وجود دارد.

جدیدترین ویندوز (در برگه جدید باز می شود) این حرکت را که برای کسانی که بیلد پیش‌نمایش 22621.1546 و بیلد 22624.1546 را در کانال بتا آزمایش می‌کنند، پرچم‌گذاری کرد.