بازی اتاق فرار دانلود کافه بازار

بازی اتاق فرار دانلود کافه بازار

با افزایش آدرنالین خون در اتاق فرار وقتی به کشف معماها دست می‌زنیم یک دستاورد واقعی را احساس می‌کنیم و رفاقت تیمی و احساس موفقیت ، شادی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. سعی کنید زنده بیرون بروید و اجازه ندهید ترس شما را کنترل کند. تمام تلاش خود را برای یافتن پاسخ و حل معماها انجام دهید تا برنده این بازیهای ترسناک فرار شوید.

  • در طول این بازی افراد کامل با هیجانات و ذهن فعال خود درگیر خواهند بود.
  • تنها پس از گذشت پنج سال از راه‌اندازی اولین اتاق فرار در ژاپن در سال ۲۰۱۲ حدود ۲۱۰۰ اتاق فرار در کشور ژاپن راه‌اندازی شدند.محبوبیت ایده تاکائو کاتو به سرعت به سنگاپور، مجارستان‌، رومانی، سوئیس و بقیه کشورهای دنیا نیز کشیده شد.
  • اسطوره‌های یونانی در اینجا در واقع الگوهایی کهن هستند که اشاره به میل انسان به پیدا کردن جواب و از بین بردن ترس دارند و با موفقیت در انجام این ماموریت‌ها، به واقعیت برمی‌گردند و زندگی خود و مردم را بهتر می‌کنند.
  • اتاق فرار در واقع یک بازی گروهی است که می‌تواند بین ۴ تا ۱۰ نفر بازیکن داشته باشد.

اولین حوزه طراحی این بازی، در کشورهای آسیای شرقی بوده است و بعد از آن در آمریکا و اروپا همه گیر شده و در حال حاضر در ایران توسط تیم های مختلف در حال ارائه است. انجام این بازی فکری با داشتن فعالیت بدنی، در رشد و پویایی افراد نقش بالایی دارد. اولین اتاق فرار در سال 2007 در کیوتوی کشور ژاپن٬ توسط شرکت scrap با گروه شش نفره دایر شد.

بخوان  اخبار تکنولوژی و فناوری روز ایران و جهان Tech news agency | 1biti

قدم سوم: طراحی سناریو

غیر از این ژانرهایی که به آن‌ها اشاره کردیم، همچنان دیگر انواع اتاق فرار وجود دارند که بسیار پرطرفدار هستند؛ اتاق فرارهایی با ژانرهای تاریخی، اکشن، فانتزی، درام و… که بعضا ترکیبی هم هستند، اما آنچه که آوردیم، از پرطرفدارترین بازی های اتاق فرار بودند که اکثر مخاطبین هم بازی‌هایی از بین همین ژانرها انتخاب می‌کنند. ژانر جنایی نیز مانند ژانر ترسناک از محبوبیت بالایی برخوردار است و در ایران نیز اسکیپ‌ روم‌های متعددی در این سبک طراحی شده‌اند. ژانر جنایی برای کسانی توصیه می‌شود که شرایط لازم برای حضور در اتاق‌ فرارهای ترسناک را ندارند یا به‌صورت خانوادگی خواهان حضور در یک اسکیپ روم هستند. اتاق فرار «راز سنگ سیاه» در شیراز و اتاق فرار «طهران 1346» در تهران دوتا از اسکیپ روم‌های شناخته شده در هم تیمی اسکیپ روم این ژانر هستند.

اتاق فرار فوبیا

البته خوشبختانه تعداد اسکیپ روم‌ها در حال افزایش است و تقریبا هرکس با هر سلیقه‌ای که دارد، می‌تواند بازی اتاق فرار مورد نظر خود و دوستانش را انتخاب کند. بازی اتاق فرار هم مثل بازیهای ویدئویی دارای درجه سختی های مختلفی می باشد. بازی های اتاق فرار برای موبایل یکی از بهترین جایگزین ها برای اسکیپ روم هایی می باشند که در برخی از شهرهای کشورمان مشغول به فعالیت می باشند. با توجه به عدم امکان تجربه این بازی های مهیج در بسیاری از شهرها و وجود محدودیت هایی که ممکن است در برخی از بازه های زمانی مانند شرایط شیوع کرونا وجود داشته باشد، لذا استفاده از بازی های اسکیپ روم برای موبایل می تواند بهترین انتخاب باشد.

بخوان  خدمات پرینت سه بعدی 1 بیتی

معمولا برای حل کردن معمای اتاق فرار حدود سی دقیقه تا یک ساعت زمان خواهید داشت. بسیاری تصور می‌کنند که این زمان بسیار زیادی برای یک بازی است. به همین دلیل در ابتدای بازی کاملا وقت را هدر می‌دهند و هرچه به انتهای زمان نزدیک می‌شوند، متوجه خواهند شد که زمانی برای آنها باقی نمانده. گروه شرکت کنندههمانطور که اشاره کردیم، این بازی به صورت گروهی قابل اجرا است. این یعنی نمی‌توانید به صورت انفرادی بازی کنید و هم چنین نیاز به همکاری با سایر اعضای تیم دارید.

پس از اتمام طراحی و ساخت بازی و انجام بازی به صورت آزمایشی وقت آن رسیده که شرایط را برای مراجعه باقی افراد فراهم کنید، یکی از اصلی‌ترین روش‌ها تبلیغات است تا علاقه‌مندان به بازی‌های اتاق فرار از حضور بازی شما مطلع شوند. قفل‌هایی که در اتاق فرار مشاهده می‌کنید معمولا با حل معما باز می‌شوند، پس وجود قفل در اتاق فرار نقش مهم و اساسی دارد. وقت آن است که به اصلی‌ترین قسمت ساخت اتاق فرار برسیم، طراحی معما. باید بارها و بارها سناریو را بخوانید، آن را در تیم ساخت اتاق فرار خود بازخوانی کنید آن را بررسی و بازنویسی کنید، تغییر دهید تا به یک متن منسجم و قابل اجرا برسید. گاهی ممکن است یک سناریو بازی بسیار جذاب و خلاقانه به ذهن شما برسد، اما باید به نکته‌ دیگری هم توجه کنید که آیا سناریوی که انتخاب کردید در بازه زمانی اتاق فرار شما می‌گنجد یا خیر. اگر شما طبق محبوبیت ژانر ترسناک در ایران، تصمیم گرفتید که از ژانر ترسناک در بازی خود استفاده کنید باید جوانب دیگر را نیز در نظر بگیرید که قصد دارید این ژانر ترسناک، همراه با هیجان باشد که بازیکنان را به نفس، نفس بیندازد.

بخوان  روش تست سرعت اینترنت ؛ بهترین سایت ها و برنامه ها برای سنجش سرعت دانلود 1 بیتی