با رکاب زدن لپتاپتان را شارژ کنید

با رکاب زدن لپتاپتان را شارژ کنید

این شرکت گفت که «eKinekt BD3» از انرژی جنبشی کاربر ناشی از رکاب زدن برای شارژ خود دوچرخه و همچنین برای شارژ دستگاه‌های برقی دیگر به عنوان یک عملکرد ثانویه استفاده می‌کند. این دوچرخه یک صفحه یک دستگاه ورزشی استاندارد، شامل یک نمایش LCD و یک برنامه تلفن همراه است که به شما امکان می دهد تا کارهای خود را از ورزش یا کار انجام دهید.

یک دوچرخه ثابت ورزشی دارای میز است که در نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۳ به شما این امکان را می دهد که لپتاپ خود را با انجام تمرینات ورزشی شارژ کنید.

علاوه بر این، این دستگاه دو درگاه USB-A و یک پورت USB-C، و همچنین یک قلاب کیف و یک محفظه برای قرار دادن نوشیدنی دارد.

حالت های ورزشی نیز وجود دارد که میز دورتر می شود و به کاربر این امکان را می دهد که بیشتر برای پا زدن داشته باشد و ظاهری مشابه دوچرخه های ثابت ورزشی استاندارد به خود بگیرد.

بخش ورزشی دستگاه با دوچرخه می‌دهد تا انرژی جنبشی را به بار الکتریکی تبدیل کند. ایسر اعلام کرد که یک ساعت دوچرخه سواری ثابت با سرعت ۶۰ دور در دقیقه می‌تواند ۵ وات برق تولید کند.

از نظر بخش کاری دستگاه، این دورچرخه شامل یک میز عریض است که می‌توانید از آن به عنوان یک فضای کار استفاده کنید. «eKinekt BD 3» دارای یک حالت کار است که میز را تنظیم می کند تا نزدیک تر شود و به کاربر اجازه دهد در حالت عمودی برای تایپ دقیق قرار گیرد در حالی که می تواند در حالتی باشد که همچنان می تواند پدال شود.

بخوان  بنیان‌گذار ویکی‌پدیا در حال بررسی از ChatGPT استفاده می‌کند

به گزارش ایسنا و به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت ایسر(Acer) روز سه‌شنبه در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ از دوچرخه «eKinekt BD ۳» رونمایی کرد که یک دستگاه ترکیبی برای ورزش و کار است و پایداری و سلامت را بهبود می‌بخشد.

اپلیکیشن همراهی که «eKinekt BD 3» با آن کار می‌کند به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات مربوط به مدت زمان، مسافت و سرعت دوچرخه سواری و همچنین میزان سوزانده شدن و میزان برق تولید شده در هنگام رکاب زدن را افزایش دهید. همچنین می‌توان اطلاعات کاربر را مانند اطلاعات شخصی از جمله قد، وزن، جنسیت و سن وارد کرد، که تاریخچه تمرینات و پیشرفت در طول زمان کمک می‌کند.

این انرژی برای شارژ لپ‌تاپ‌ها، تلفن‌های هوشمند یا سایر دستگاه‌هایی که می‌توانند در حین کار روی دوچرخه‌تان استفاده کنید، کافی است. یک نشانگر LED شارژ در پشت دوچرخه وجود دارد که نشان می‌دهد انرژی جنبشی در حال تبدیل شدن به برق است.

انتهای پیام



منبع

با رکاب زدن لپتاپتان را شارژ کنید

میز و پوشش روی «eKinekt BD 3» که به پایداری محصول می‌افزاید، از پلاستیک بازی ساخته شده است.