رونمایی از اولین تلویزیون بی سیم جهان

حلقه فناوری حلقه فعال این اطمینان را می‌دهد که تلویزیون‌ها می‌توانند با فشاری جزئی به دیوار نصب شوند و با استفاده از قفل خلاء روی سطح می‌چسبد.

انتهای پیام



منبع به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، تلویزیونی بی سیم را تصور کنید. ما در مورد پنل‌های هوشمند معمولی صحبت نمی‌کنیم. «Displace» یک استارت‌آپ لوازم سرگرمی خانگی است که قرار است اولین تلویزیون بیسیم جهان را در نمایشگاه فناوری ۲۰۲۳ CES در مرکز همایش‌های لاس وگاس به نمایش بگذارد. این تلویزیون OLED، دارای دوربین ۴K و وای‌فای ۶E بوده و دارای آن ۵۵ اینچ است.

این شرکت دارای یک سیستم باتری اختصاصی با قابلیت تعویض است و وزن آن از ۲۰ پوند (۹ تلویزیون) کمتر است. علاوه بر این بر اساس بیانیه مطبوعاتی این شرکت، سیستم آنها از فناوری اختصاصی خلاء حلقه فعال (active-loop vacuum) استفاده می‌کند، که آن را قادر می‌سازد تا قابل حمل باشد و به راحتی بر روی هر سطحی بدون نیاز به نصب، بچسبد.

اینها همچنین از فناوری تشخیص چهره و بینایی رایانه‌های استفاده می‌کنند تا زمانی که فرد در حال جابه‌جا شدن در بین اتاق‌ها باشد، در حال پخش از یک تلویزیون تلویزیونی به دیگری منتقل شود. یک سوئیچ در بالای تلویزیون‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که در صورت عدم نیاز برای حفظ حریم شخصی، این قابلیت را خاموش کنند. یک واحد پایه، که باید به پریز برق وصل شود، تمام این تلویزیون‌ها را به صورت بی‌سیم در یک ساختمان به یک ارتباط می‌کند تا از یکپارچه مطمئن شود.

بخوان  طرح پس انداز جدید اپل اساسا آیفون شما را به یک بانک تبدیل می کند

شارژ قابل شارژ که می‌تواند به صورت خارجی خارج شود، تلویزیون‌های «Displace» را تغذیه می‌کنند. تلویزیون‌ها طوری طراحی شده‌اند که وقتی مجموعه‌ای از باتری‌ها برای شارژ خارج می‌شوند، تلویزیون به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. طول عمر باتری هر تلویزیون به طور متوسط ​​حدود یک ماه با مصرف متوسط ​​شش ساعت در روز است.

نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۳ میزبان تلویزیون هوشمند خواهد بود که به صورت بی سیم کار می کند و با یک فشار ساده به دیوار می‌چسبد.

مدل‌های 55 اینچی را می‌توانم به‌عنوان یک نمایشگر واحد یک خانه استفاده کنم، یا دو مورد از این صفحه‌نمایش‌ها را برای ایجاد نمایشگرهایی با اندازه‌های مختلف، برای ایجاد یک تلویزیون 110 اینچی با ترکیب ادغام کرد.

تلویزیون‌های «Displace» از ارتباط‌های لمسی و صوتی نیز پشتیبانی می‌کنند.