طرح پس انداز جدید اپل اساسا آیفون شما را به یک بانک تبدیل می کند

دستورالعمل‌های مربوط به نحوه ایجاد حساب در برنامه Apple Wallet را می‌توانید در این قسمت پیدا کنید وب سایت پشتیبانی اپل (در برگه جدید باز می شود).

ویژگی این بود در ابتدا در اکتبر 2022 اعلام شد (در برگه جدید باز می شود) به عنوان راهی برای دارندگان Apple Card تا جوایز نقدی روزانه خود را ذخیره کنند و آنها را در یک حساب پس انداز با بازده بالا از گلدمن ساکس رشد دهند. برخی بر این باورند که APY (بازده درصدی سالانه) خواهد بود 3.75 درصد (در برگه جدید باز می شود)اما همانطور که مشخص است، در واقع 4.15 درصد است که شرکت ادعا می کند در حال حاضر “بیش از 10 برابر میانگین ملی” است. توجه داشته باشید که APY در سنگ ساخته نشده است زیرا ممکن است در هر زمانی در آینده به بالا بپرد یا پایین بیاید. علاوه بر بازدهی بالا، عملکرد آن مشابه هر حساب پس انداز قدیمی است (در برگه جدید باز می شود) شما در یک بانک معمولی با این مزیت اضافه می‌شوید که «بدون کارمزد، بدون حداقل سپرده، [plus] بدون نیاز به حداقل تعادل».



منبع

همانطور که اگر اپل به اندازه کافی در زندگی ما حضور نداشت، غول فناوری اکنون ارائه می دهد اپل کارت کاربران این فرصت را دارند تا یک حساب پس انداز در آیفون خود باز کنند.

اپل بیان می کند که حساب های جدید توسط همان سطح امنیتی قوی که کاربران از این شرکت انتظار دارند محافظت می شود. از آنجایی که این حساب ها توسط گلدمن ساکس مدیریت می شوند، تعادل محافظت می شود (در برگه جدید باز می شود) توسط شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC). بنابراین، اگر در یک اتفاق عجیب، تلاش های مالی اپل منفجر شود، پول شما توسط FDIC پوشش داده می شود.

بخوان  ای کاش می توانستید آن متن را تغییر دهید؟ واتس اپ به کاربران امکان ویرایش پیام ها را می دهد

محدودیت ها

جنیفر بیلی، معاون Apple Pay و Apple Wallet در بیانیه‌ای اعلام کرد که هدف از این اقدام اخیر این است که ابزارهایی را به مردم ارائه دهد تا بتوانند زندگی مالی سالم‌تری داشته باشند. Apple Pay Later که در اواخر مارس راه اندازی شد (در برگه جدید باز می شود). برای کمک بیشتر، برنامه Wallet داشبوردی برای کاربران دارد تا فعالیت‌های حساب را ردیابی کنند. کاربران همچنین اگر بخواهند از یک حساب شخصی به Apple Savings تازه یافته خود واریز کنند، می توانند یک حساب بانکی شخصی متصل کنند. البته، می‌توانید با برداشت وجه به حساب شخصی گفته شده یا از کارت Apple Cash خود “بدون کارمزد” برعکس عمل کنید.