شناسایی سیستم های هوایی توسط رادار نسل جدید چین

گفتنی است که شرکت CETC بزرگترین و تاثیرگذارترین تولیدکننده رادار در چین است. سامانه راداری جدید YLC-16 جدیدترین نسخه رادار ارائه شده در بازار جهانی است.

سامانه رای YLC-16 می‌تواند غیرنظامی مانند نظارت بر ترافیک هوایی در صنعت هوانوردی غیرنظامی باشد.

همچنین به دلیل منطق ماژولار که امکان اجرای راه دور را می‌کند، می‌توان آن را در محیط‌های چالش برانگیز مانند کوه‌ها، جزایر خالی از سکنه و دشت‌ها استفاده کرد.

تانگ جی یکی از مدیران CETC در طول دهمین نمایشگاه جهانی تشخیص و فاصله رادیویی در پکن گفت: این یکی از جدیدترین مدل‌های راداری است که CETC در بازار بین‌المللی ارائه می‌کند و بهترین رادار نظارت بر سه بعدی و میان‌برد است که هر کدام را می‌توان در بازار پیدا کرد. کند.

سامانه راداری چند منظوره

این محصول در دسامبر 21 آزمایش میدانی خود را در استان فوجیان آغاز کرد و پیش‌بینی می‌شود مشتریان بالقوه زیادی را جذب کنند.

ادعا می‌شود که این سامانه قادر به شناسایی و ردیابی موشک‌های کروز، په‌پادها، بالگردها، هواپیماهای رادارگریز و سلاح‌های پرسه‌زن و انتحاری است.

انتهای پیام



منبع

چین مدعی رادار نسل جدید این کشور تمامی تهدیدات هوایی از جمله جنگنده‌های رادارگریز را می‌کند و همچنین ادعا می‌کند که این سیستم قادر به شناسایی و ردیابی موشک‌های کروز، په‌پادها، بالگردها، هواپیماهای رادارگریز و پهپادها و سلاح‌های انتحاری است.

این رادار اسکن دقیق و چند آب و هوا را می‌توان می‌کند و اطلاعاتی در مورد ساختار درونی پدیده‌های بعدی آب و هوایی مانند طوفان‌ها، طوفان‌های بارانی و رعد و برق می‌دهد.

بخوان  بیمار مبتلا به ALS با چشم خود موسیقی می‌سازد

اطلاعات حاصل از این رادار، ماشین ما را برای ردیابی و پیش بینی آب و هوای افزایش می‌دهد و تأثیر بلایای طبیعی را می‌دهد.

این رادار، ظاهری شیک دارد و از کمی کمی استفاده می‌کند و درجه بالایی از ثبات و قابلیت اطمینان را می‌دهد. ساختار ماژولار آن نیز از راه دور و انتقال داده‌ها در لحظه را توسط فیبر نوری، مایکروویو یا ماهواره امکان‌پذیر می‌کند، کنترل می‌کند.

شناسایی سیستم های هوایی توسط رادار نسل جدید چین

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، شرکت پیشروی صنایع دفاع الکترونیکی مستقر در پکن موسوم به «شرکت گروه فناوری الکترونیک چین» (CETC) در حال تبلیغ سیستم راداری نسل جدید خود است که گفته می‌شود می‌تواند کاملاً تمام خطرات هوایی را در نبردهای مدرن شناسایی کند.

آنتن‌ها و پوشش‌های تاشو روی این رادار قابلیت باز و بسته شدن در چند دقیقه دارند و به راحتی انجام می‌شوند.

تانگ جی می‌گوید سامانه راداری YLC-16 برترین سامانه راداری نظارت بر سه بعدی و میان‌برد در بازار جهان است.

سامانه YLC-16 به دلیل‌های پیشرفته و طراحی فناوری‌های پذیرنده، برای سیستم‌هایی که به دنبال سیستم‌های رادار نظارتی پیشرفته و قابل اعتماد هستند، یک سرمایه‌گذاری عالی به شماره می‌آید.

وی افزود: بسیاری از ارتش‌های خارجی مانند برخی ارتش‌ها در آفریقا و آسیا، علاقه شدیدی به این سیستم راداری کرده‌اند و درخواست کرده‌اند که برای دیدن نمونه واقعی این محصول و کسب اطلاعات بیشتر به مقر شرکت ما بیایند.

بر اساس گزارش روز شنبه رسانه‌های دولتی چین، این سامانه راداری موسوم به «سامانه چند منظوره باند اس YLC-16» از فناوری‌های پیشرفته آرایه فازی فعال تمام دیجیتال کاملا جامد، پردازنده‌های پیشرفته و سایر اجزای پیشرفته بهره می‌برد.

بخوان  DuckAssist جدید DuckDuckGo ممکن است به بینگ و ChatGPT کمک کند