سوتسوک میگوید: «تصور کنید که ما همان شکافهایی را در شبکههای خودرو داریم که عابران پیاده در شبکههای خود دارند. “شما به یک تقاطع رانندگی می کنید و سپس جاده به پایان می رسد. یا نمی توانید به سمت راست بروید زیرا جاده ای وجود ندارد. همین است. [pedestrians] دائماً در مقابل هستند و ما نمی دانیم که تداوم چقدر برای آن مهم است [pedestrian] شبکه های.”
نقل قول: اولین ابزار منبع باز که به برنامه ریزان اجازه می دهد شبکه های عابر پیاده را نقشه برداری کنند (2023، 15 مارس) بازیابی شده در 15 مارس 2023 از
در عوض، تیم تحقیقاتی از تکنیکهای تشخیص تصویر رایانهای برای ساخت ابزاری استفاده کردند که پیادهروها، گذرگاهها و مسیرهای پیادهروی را به صورت بصری تشخیص میدهد. برای انجام این کار، محققان ابتدا از 20000 تصویر هوایی از بوستون، کمبریج، شهر نیویورک و واشنگتن استفاده کردند – مکان هایی که نقشه های جامع عابر پیاده قبلاً وجود داشت. با آموزش مدل تشخیص تصویر بر روی چنین اشیایی به وضوح تعریف شده و استفاده از بخشهایی از آن شهرها به عنوان نقطه شروع، آنها توانستند ببینند TILE2NET در جاهای دیگر آن شهرها چقدر خوب کار میکند.
راه های متعددی برای نقشه برداری از پیاده روها و سایر مسیرهای عابر پیاده در شهرها و شهرک ها وجود دارد. برنامه ریزان می توانند نقشه ها را به صورت دستی بسازند که دقیق اما زمان بر است. یا می توانند از جاده ها استفاده کنند و فرضیاتی در مورد وسعت پیاده روها ایجاد کنند که باعث کاهش دقت می شود. یا آنها می توانند ردیابی عابران پیاده را امتحان کنند، که احتمالاً در نشان دادن دسترسی کامل شبکه های پیاده روی محدود است.
آندرس سوتسوک، دانشیار دانشگاه MIT و یکی از نویسندگان مقاله جدیدی که قابلیتهای این ابزار را شرح میدهد، میگوید: «در زمینههای برنامهریزی شهری و سیاست شهری، این یک شکاف بزرگ است. “بیشتر دولت های شهری ایالات متحده اطلاعات کمی در مورد شبکه های پیاده رو خود دارند. هیچ داده ای در مورد آن وجود ندارد. بخش خصوصی وظیفه نقشه برداری آن را بر عهده نگرفته است. به نظر می رسید که این یک فناوری واقعاً مهم برای توسعه است، به ویژه در یک منبع باز. راهی که می تواند توسط مکان های دیگر استفاده شود.”
مریم حسینی، فوق دکترا در آزمایشگاه فرم شهری دانشگاه MIT در بخش مطالعات و برنامه ریزی شهری (DUSP) که تحقیقاتش به طور گسترده بر روی توسعه و توسعه مطالعات شهری متمرکز شده است، می گوید: «ما فکر می کردیم به روشی نیاز داریم که بتواند مقیاس پذیر باشد و در شهرهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد. ابزار.
سوتسوک میگوید: «زمانی که شهرها در مورد کاهش انتشار کربن صحبت میکنند، هیچ راه دیگری جز رسیدگی به حملونقل وجود ندارد. “کل دنیای داده های شهری برای حمل و نقل عمومی و عابران پیاده و دوچرخه ها واقعاً بسیار عقب است [vehicle data] در کیفیت تجزیه و تحلیل اینکه چگونه شهرها می توانند بدون خودرو عملیاتی شوند به این نوع داده ها نیاز دارد.”
در نهایت این ابزار به خوبی کار کرد، به عنوان مثال، 90٪ یا بیشتر از همه پیاده روها و معابر در بوستون و کمبریج را تشخیص داد. پس از آموزش بصری در آن شهرها، این ابزار می تواند در سایر مناطق مترو نیز اعمال شود. افراد در جاهای دیگر اکنون می توانند تصاویر هوایی خود را نیز به TILE2NET متصل کنند.
این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.