نتایج مطالعات درباره پیری ممکن است به درمان یک سرطان نادر منجر شود

با مطالعه بر روی بیماران مبتلا به اختلالات عصبی نادر سندرم ورنر، سندرم شکستگی نایمگن و سندرم آتاکسی تلانژکتازی شروع به کار کردند.

سفیدی زودرس مو، چین و چروک و از دست دادن بافت بافت

او امیدوار است که سایر امکانات با دسترسی به امکانات آزمایشی لازم، نتایج را با دقت بیشتر مطالعه کنند و در نهایت درمان طراحی کنند. اگر این روش کارساز باشد، فکر می‌کنید که ممکن است در طول ۵ تا ۱۰ سال آینده یک درمان جدید در شرایط قرار گرفته باشد.

این بیماران علائم پیری زودرس مانند خاکستری، چین و چروک و از دست دادن بافت را تجربه می‌کنند و در سنین پایین خطر ابتلا به سرطان در آنها بالاست.

امکاناتی برای درمان بهتر

برای اینکه مشخص شود چرا این بیماران در سنین پایین به سرطان مبتلا می‌شوند، بیان ژن را در این سه تفاوت مقایسه می‌کنند. در اینجا با شرکت Insilico Medicine که پلتفرم بزرگ پانداومیکس آن امکان شناسایی جهش ژنی در هزاران اختلال مختلف را فراهم می کند، همکاری می کند. مشخص شد که cep135 یک مخرج مشترک برای ژنهای سرطانی این سه مشکل است.

علائم اولیه پیری‌های را به سمت ایجاد درمان‌های جدید برای یک سرطان نادر سوق داد.

این مطالعه نشان می‌دهد که ما می‌توانیم از بیماری‌های ژنی که پیری سریع‌تری را نشان می‌دهند برای شناسایی روش‌های درمانی جدید استفاده کنیم. در این مطالعه، ما سرطان را مورد بررسی قرار دادیم، اما با این روش، می‌توان برای تمام بیماری‌های مرتبط با سنین زوال عقل، بیماری‌های درمانی و سایر موارد استفاده کرد.

بخوان  رباتی که مدیر عامل یک شرکت چینی شد

سارکوم‌ها تومورهای سرطانی هستند که در استخوان‌ها، ماهیچه‌ها یا آسیب دیدگی می‌شوند. سارکوم‌ نوعی نادر از سرطان است که تنها در یک درصد از بیماران سرطانی دیده می‌شود. درمان سارکوم پیچیده و حل شده است. با این حال، دانشگاه کپنهاگ روش را برای مبارزه با آن ایجاد کرده است.

گفت: بیماری‌های مرتبط با سن مانند سرطان یکی از زمینه‌های اصلی بیماری من به عنوان محقق در مرکز سالم است. با افزایش سن، چیزهای زیادی برای بدن اتفاق می‌افتد و علت و معلولی می‌تواند باشد. اما در افرادی که به عنوان مثال مبتلا هستند. در سندرم ورنر، تشخيص اينكه كدام يك از مسئولين، راحت تر هستند. می‌گوید که این به ما یک دسته مولکولی می‌دهد.

چگونگی پیشرفت تحقیق

در نهایت، به دنبال یافتن راه‌هایی برای سارکوم بودند. Cep135 یک هدف مفید نیست، زیرا به اصطلاح یک ساختار ساختاری است که هدف را هدف قرار می دهد. در عوض، ژن دریافتند که با توانایی1، می‌توانند سارکوم را هدف قرار دهند.

روش‌هایی برای شناسایی پیش‌آگهی‌های بیماران سارکوم و مشکلات مختلف درمانی در حال حاضر موجود است. اما مطالعه جدید روش را شناسایی کرده است.

این امر باعث شد که بیان ژن سرطان‌های مختلف را مطالعه کنیم و متوجه شویم که cep135 با مرگ و میر بالا در سارکوم و همچنین در سرطان مثانه مرتبط است. توضیح داد که سارکوم بسیار جالب بود، زیرا بیشتر از بیماران مبتلا به سندرم ورنر به سارکوم مبتلا می‌شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی او، نتایج یک مطالعه جدید امکان درمان برای کمک به بیماران سارکوم پیدا کند. سارکوم (Sarcoma) یا چنگار گوشتی به هر یک از گروه تومورهای بدخیم که سلول‌های با پایه مزودرم یا بافت همبندی (و هر نوع بافت با قابلیت جایگزینی به‌جای دیگر بافت‌ها) را هدف قرار می‌دهند، می‌شود. این تومورها اگر به هنگام و زمان اولیه تشخیص داده شوند در حالت خوش‌خیم باقی می‌مانند اما به دلیل متاستازی سریع از راه مجاری خونی در زیرگروه بدخیم قرار دارند.

بخوان  شاید بتوان آلزایمر را با نور و صدا درمان کرد

ما آموخته‌ایم که بیماران سارکوم را که سلول‌های سرطانی بیان می‌کنند از cep135 بالاتر هستند، وضعیت بدتری دارند. اما توانایی ژنی به نام plk1 رشد سلول‌های سارکوم را نیز می‌کند و این نشان می‌دهد که ما می‌توانیم درمان بیماران سارکوم را هدف قرار دهیم.

انتهای پیام



منبع

یافته های امیدوار کننده

«مورتن شایب- نادسن» محقق این مطالعه گفت: این یک راه جدید برای طبقه‌بندی و احتمالاً یک روش جدید و بهتر برای درمان سارکوم است. معرفی یک روش دیگر همیشه خبر خوبی برای بیماران است. زیرا هیچ دو سرطانی شبیه هم منطقه. در حالت ایده آل، درمان باید همیشه مناسب با هر بیمار باشد.