برنامه جدید امنیت زنانی را که به تنهایی راه می روند متحول می کند

نرم افزار Epowar تا زمانی که هشدار صادر می شود، پوشنده را ردیابی یا شناسایی نمی کند. در حال حاضر، کاربران باید برای سفرهای خاصی که احساس می کنند خطر بالقوه وجود دارد، برنامه را روشن کنند، اما در آینده، کاربران می توانند برنامه را به طور دائم اجرا کنند. داده های جمع آوری شده برای تنظیم دقیق برنامه استفاده می شود و کاملاً ناشناس است.

“من عادت دارم دوستان زنم را هر زمان که دیر شده یا احساس ناامنی کنند، به خانه بروم. من دو خواهر کوچکتر دارم، فکر می کردم برای آنها چگونه است و آیا کسی همین کار را می کند. امیدوارم از Epowar برای ایمن بودن استفاده کنند. رحمان می گوید و همچنین مستقل.

ارائه شده توسط دانشگاه باث


آنها ساخت Epowar را در حین تحصیل، با حمایت برنامه کارآفرینی و کارآفرینی دانشگاه، که شامل بودجه و یک مربی تجاری بود، شروع کردند. آنها از زمان فارغ التحصیلی به طور تمام وقت به توسعه آن ادامه داده اند – رودت در سال 2022، رحمان یک سال قبل از آن.

این برنامه در 1 ژوئن در اپ استور انگلستان در دسترس قرار گرفت و در اواخر سال جاری برای سایر دستگاه ها مانند فیت بیت، اندروید و گارمین نیز عرضه خواهد شد.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.

بخوان  جیمز وب تصویری از سحابی رتیل را منتشر کرد





منبع

را برنامه Epowarکه در درجه اول ایمنی زنان را هدف قرار می دهد، مشکل اصلی هشدارهای تجاوز جنسی متعارف و محصولات ایمنی شخصی را از بین می برد: آنها باید به صورت فیزیکی فعال شوند، که اغلب در یک حمله خشونت آمیز گزینه ای نیست.

زن در حال راه رفتن در شب

اعتبار: Unsplash/CC0 دامنه عمومی

الهام‌بخش این اپلیکیشن به رودت، فارغ‌التحصیل کارشناسی بازرگانی از دانشکده مدیریت دانشگاه، در حالی که در پارکی بد نور می‌دوید و نگران خطر حمله بود، آمد.

نقل قول: برنامه جدید امنیت را برای زنانی که به تنهایی راه می روند متحول می کند (2023، 7 ژوئن) بازیابی شده در 7 ژوئن 2023 از

“ما بسیار هیجان زده هستیم که پس از سه سال تحقیق مداوم، آزمایش های پر زحمت و آزمایشات، بالاخره می توانیم برنامه Epowar را راه اندازی کنیم. ما معتقدیم که این برنامه کمک بزرگی به ایمنی زنان خواهد کرد. نکته کلیدی این است که همه اینها به طور خودکار اتفاق می افتد – یک مهاجم این کار را انجام می دهد. ای جی رودت، یکی از بنیانگذاران Epowar می گوید: زمان کمی برای جلوگیری از این امر دارید یا اصلاً وقت ندارید، که همیشه با دکمه های معمولی هراس، هشدارهای تجاوز جنسی یا تلفن همراه امکان پذیر نیست.

دو فارغ‌التحصیل از دانشگاه Bath اپلیکیشن انقلابی ساعت هوشمند ایمنی زنان خود را به نام Epowar راه‌اندازی کردند که ضربان قلب و حرکت بدن را برای احساس ناراحتی کنترل می‌کند و در صورت حمله به کاربر، به‌طور خودکار هشدار اضطراری ارسال می‌کند.

سیستم مجهز به هوش مصنوعی بر اساس تحقیقات گسترده در مورد پاسخ های قابل تشخیص به پریشانی فیزیکی و تجزیه و تحلیل هزاران نمونه از داده های فیزیولوژیکی و حرکتی ساخته شده است. مدل‌های هوش مصنوعی می‌توانند حوادث پریشانی را از فعالیت‌ها و ورزش‌های معمولی مانند پیاده‌روی تشخیص دهند.

“بسیاری از زنان از راه رفتن یا دویدن به تنهایی احساس ترس می کنند—ما می ترسیم قربانی خشونت شویم. فناوری به تنهایی نمی تواند زنان را در خیابان های ما ایمن تر کند، اما فناوری مانند Epowar می تواند نقش خود را ایفا کند و به زنان قدرت و کنترل بازگرداند.” رودت می گوید.






رحمان گفت که تیم مایل است از مشکلات حریم خصوصی که سایر برنامه‌های امنیتی را مخدوش کرده است، اجتناب کند، که ممکن است شامل ردیابی کاربر باشد.

اعتبار: دانشگاه باث

Roodt، کاربر مشتاق ساعت هوشمند، از پیشرفت‌های فناوری پوشیدنی و نحوه استفاده از آن برای تشخیص حملات قلبی آگاه بود. او فکر کرد که آیا می توان آن مفاهیم را برای ایمنی زنان به کار برد و ایده های خود را به ماکس رحمان، دانشجوی مهندسی برد. آنها با هم Epowar را تأسیس کردند.

برنامه نوآورانه ساعت هوشمند از هوش مصنوعی استفاده می کند تا در صورت حمله به کاربر هنگام راه رفتن یا دویدن به تنهایی فوراً پاسخ دهد. این برنامه پریشانی را تشخیص می دهد، هشداری را به مخاطبین کاربر ارسال می کند و به طور خودکار شواهدی از جمله داده های میکروفون، GPS، علائم حیاتی و حرکت را در یک سیستم ابری ضبط و ذخیره می کند.