برگزاری تور فناورانه و نشست‌های تبادل فناوری در نمایشگاه «مدیریت بحران ایران قوی»



تور فناورانه به همراه بازدید از دومین نمایشگاه بین‌المللی مدیریت بحران ایران قوی به منظور هر چه بیشتر نخبگان دانشگاهی و فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری صنعتگران، پنجم دی‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، هدف از برگزاری این تور، آشنایی با نخبگانی با نیازهای فناور نظام مدیریت بحران کشور به منظور ارائه زیرساخت‌های فناورانه در ارتقای نظام مدیریت بحران کشور، استفاده از توان و توانمندی متخصصان برای رفع این نیازها و همچنین شبکه‌سازی میان متخصصان و نخبگانی دانشگاهی. با صاحبان شرکت های مرتبط بود.

رویدادهای اصلی شامل معرفی متخصصان فعال به افراد برجسته در حوزه مدیریت بحران، معرفی چالش‌های علمی و مدیریتی حوزه مدیریت بحران و بازدید از غرفه‌های برتر نمایشگاه مدیریت بحران ایران قوی است.

در حاشیه مدیریت بحران ایران، همچنین نشست های چندجانبه ای در محل غرفه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان جمهوری در حوزه تصمیم گیری هیئت وزیران در مدیریت بحران برگزار شد.

طرح نیازهای نظام مدیریت بحران کشور به منظور توسعه زیرساخت های فناورانه در ارتقای نظام مدیریت بحران کشور، استفاده از توان و توانمندی شرکت دانش بنیان برای رفع این نیازها و همچنین شبکه سازی میان متخصصان و نخبگان دانشگاهی با دستگاه های اجرایی مرتبط از این نشستها بود.

در این جلسات که با حضور بازدیدکنندگان و نمایندگانی از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس بنیان، دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مدیریت بحران و همچنین مشاور فناوری وزیر کشور برگزار می‌شوند، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به معرفی نیازهای فناورانه دستگاه‌ها و چالش‌های موجود می‌پردازند. در توسعه این فناوری‌ها پرداخته و تیم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری هم به عنوان گردآوری و تنظیم گر شرکت دانش بنیانی که می‌تواند به رفع نیازهای فناورانه همت گمارند را به این دستگاه‌های اجرایی معرفی و مرتبط کند.

بخوان  ابتکار دانشمند ایرانی در چاپ مستقیم بافت‌ها و اندام‌ها روی بدن

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، وزارت راه و شهرسازی (مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی)، وزارت راه و شهرسازی (مرکز تحقیقات راه‌اندازی، مسکن و شهرسازی)، وزارت راه. و شهرسازی( سازمان هواشناسی)، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ( سازمان امداد و نجات)، وزارت جهاد کشاوری( سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری)، وزارت نفت، نیرو و … از جمله دستگاه هایی بودند که در این جلسه حضور داشتند. یافتند.

انتهای پیام



منبع