بیگانگان می‌توانند ما را به ذغال تبدیل کنند!

برشت ادامه داد: این فضاپیماهای فرازمینی می‌تواند سال‌های نوری را بپیمایند یا با سرعتی حرکت کنند که فیزیک را به چالش می‌کشد.

بورشت معتقد است که پنهان‌کاری به نفوذ قدرت، فساد و پول منتهی می‌شود.

انتهای پیام



منبع

او در ادامه توضیح داد که اگر این موجودات ماورایی دارای فناوری ورای آنچه ما روی زمین می‌شناسیم، می‌توان ما را به یک قالب ذغال چوب تبدیل کرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: ما در آن‌ها نیستیم و آنطور که می‌خواستیم آن‌ها را حفظ کنند. به همین دلیل است که فکر نمی کنم آنها را برای ما تهدید کنند. وگرنه پیش از این به خطر تبدیل شود.

«تیم بورشت» (Tim Burchett)، نماینده حزب جمهوری‌خواه معتقد است شکی نیست که اشیای موجود در زمین ما باشد، آسمان حرکت زیر آب را دارند و هرگز دنباله‌های گرمایی را پشت سر خود به جا نمی‌گذارند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: ما از سال 1947 با پوشش‌های دولتی سر و کار‌ایم که احتمالاً از حدود سال 1897 و به دنبال حادثه سقوط یوفو در شهر آرورا ایالت تگزاس پدید آمده‌اند.

برشت که کمیته نظارت بر مجلس نمایندگان و بر جلسات پیرامون یوفوها نظارت می‌کند، گفت که فیلم‌های طبقه‌بندی‌شده هنوز برای عموم منتشر نشده‌اند.

به نظر می‌رسد این ادعا در برابر اظهارات اخیر پنتاگون که در این ماه اعلام کرد آمریکا یک برنامه فوق محرمانه بازیابی بشقاب‌پرنده را طی دهه‌ها اجرا کرده، اشتباه است.

رئیس پنتاگون از بشقاب‌پرنده‌ها خبر دارند!

«مارکو روبیو»(Marco Rubio) سناتور فلوریدا اخیرا فاش کرد که به عنوان دولتی بلندپایه دارای مجوزهای امنیتی سطح بالا با او تماس گرفته و گفته شده است که از برنامه‌های مربوط به بشقاب‌پرنده‌ها، اطلاعات دست اول دارند.

بخوان  TikTok اکنون در Apple Vision Pro است و آماده است تا نمای شما را تحت کنترل درآورد و ژست‌های حرکتی شما را کمرنگ کند

یکی از نمایندگان کنگره آمریکا ادعا کرده است که اگر بیگانگان بخواهند، می‌توانند ما را به ذغالل تبدیل کنند، اما در حال حاضر برای ما تهدید به شمار نمی‌روند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، یکی از نمایندگان کنگره در ایالت تنسی آمریکا که در حال بررسی یوفوها است، ادعا می کند که به نظر می رسد این سازه ها در تضاد با فیزیک به آن صورتی است که ما می شناسیم، قرار دارند.