تاکسی برقی پذیرش‌پذیر در انگلیس

انتهای پیام



منبع

این معماری دیجیتال پیشگامانه جدید، مأموریت جدید ما برای حمل و نقل و حمل و نقل هوشمند، سبز، ایمن و در دسترس همه است و ما را قادر می سازد تا یک تولید کننده تاکسی پیشرفته تبدیل شود و در LEVC بخش های جدید با گستره وسیعی از بهروزترین وسایل نقلیه منتقل شود. الکتریکی ایجاد کنیم.

نان افزود: SOA فضای داخل خودرو را با ارائه چندین و امکانات مختلف بهینه می‌کند و یک سسکوی جدید پیشرفته برای خودروهای برقی است که از راه‌اندازی جدید LEVC برای تبدیل شدن به یک ارائه دهنده پیشرو حمل و نقل بدون انتقال کربن می‌کند.

وی افزود: تاریخ غنی ما با منابع سازمان جیلی (Geely) است تا نام تجاری ما را در مسیری جدید و هیجان انگیز قرار دهد، زیرا LEVC یک معماری سازگار را برای جهانی پایدار و تطبیق پذیر راه‌اندازی می‌کند. ما با ترکیب استراتژی جدید و SOA، تولید صفر کربن را به ارمغان می‌آورم.

در نهایت، SOA یک سکوی تولید وسیله نقلیه الکتریکی منبع‌باز است، به این معنی که برای شرکای مختلف در دسترس است تا به عنوان پایه‌ای برای تولید محصولات خود در آینده استفاده شود. شرکت LEVC نیز امیدوار است که هر گونه مشارکتی برای کاهش هزینه‌های تحقیق و توسعه کند.

استراتژی جدید جاه طلبانه شرکت LEVC ارائه ترابری هوشمند، سبز، ایمن و در دسترس برای همه از طریق وسایل نقلیه از وسایل نقلیه الکتریکی تحت فشار چشم‌انداز خود موسوم به «آینده تحرک پایدار برای جهانی بهتر» است.

الکس نان، سرور LEVC می‌گوید: با تکیه بر میراث بی‌رقیب LEVC در تولید تاکسی‌های سیاه لندن، ما در حال تطبیق کسب‌وکار خود برای پاسخگویی به درخواستی رو به رشد سریع برای وسایل نقلیه الکتریکی جادار و قابل قبول هستند.

بخوان  OpenAI بی سر و صدا برای ChatGPT به روز می شود که به کاربران امکان می دهد چت ربات های سفارشی خود را برچسب گذاری کنند.

یک شرکت خودروسازی بریتانیایی که بیش از یک قرن است که راه‌حل‌های ترابری را می‌دهد، اکنون از سکوی وسیله نقلیه‌ای الکتریکی است که هوشمند خود رونمایی کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سی‌نت، شرکت خودروهای الکتریکی لندن (LEVC) بیش از یک قرن است که تاکسی‌ها را به شهرهای شلوغ بریتانیا تحویل می‌دهد. در حال حاضر، این شرکت در حال معرفی یک سکوی جدید تولید خودروهای برقی جدید به نام معماری فضایی(SOA) است.

این مجموعه های جدید با استفاده از باتری های پیشرفته از ۷۳ کیلووات ساعتی تا ۱۲۰ کیلووات ساعتی آماده خواهند شد. به این ترتیب SOA قادر خواهد بود نیازهای خاص هر مشتری را بسازد. این خودروها همچنین دارای قابلیت شارژ فوق سریع هستند.

باتری های پیشرفته

معماری فضایی (SOA)، پذیرش‌پذیری بی‌سابقه‌ای را می‌دهد که فضای داخلی را به ماشین‌ها می‌رساند و مکان‌های متعددی را برای صندلی‌ها و حمل بار می‌دهد. این معماری به طرز ماهرانه‌ای برای گنجاندن از محصولات جدید بنا شده است که از مدل‌های حمل مسافر گرفته تا وسایل نقلیه تجاری را شامل می‌شود.