تبدیل هر نوع دوچرخه به دوچرخه برقی توسط یک استارتاپ

الیور مونتاگ یکی از هم‌بنیانگذاران و مدیر اجرایی Swytch می‌گوید: این کار واقعاً آسان است و باعث صرفه‌جویی در پول شما می‌شود.

یک تجربه کاربر پسند

استارتاپ Swytch در حال حاضر حدود شش میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است و انتظار دارد که تنها در سال جاری حدود ۳۰ هزار کیت را روانه بازار کند. این شرکت حدود ۷۰ کارمند و درآمدی در حدود ۲۰ میلیون دلار دارد.

این کار باعث شد که او صدها قطعات سخت افزاری مختلف را برای کار با مدل‌ها و اندازه‌های مختلف دوچرخه تهیه کند.

وی می‌گوید: در دوچرخه‌های کاملاً برقی، اگر تمام شود، هرگز نمی‌توان آنها را سواری کرد، اما با کیت سوییچ، اگر راندید، هنوز دوچرخه قابل استفاده و وزن و دوچرخه سواری تغییر نمی‌کند.

نصب و استفاده آسان

انتهای پیام



منبع

مونتاگ همچنین مهمانان کرد که همه چیز در کیت سوییچ به راحتی خاموش و روشن می شود و هیچ مانعی برای دوچرخه سواری بدون کمک موتور نمی شود.

وی می‌گوید: مشکلی که من را به اولین نسخه نمونه اولیه کیت سوییچ سوق داد، تلاش برای ساده کردن فروشگاه آنلاین من بود.

ساخت و توسعه کیت‌های متحول کننده این شرکت زمانی شروع شد که در سال 2012 در دانشگاه آکسفورد دانشجوی رشته مهندسی شروع شد. او در یک فضای کوچک کار خود را شروع کرد و دوچرخه های برقی و کیت های تبدیل را به صورت آنلاین به فروش می رساند.

این کیت‌ها با قابلیت نصب آسان، راهی را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند که با کمترین مشکل و هزینه به چرخ‌های الکتریکی کمک کنند.

بخوان  استفاده از هوش مصنوعی در پزشکی هسته‌ای

پنج سال بعد، مونتاگ با استفاده از یک کمپین تامین مالی دسته جمعی، Swytch را با همسرش هلی و دوستش دیمیترو کروما تاسیس کرد.

مونتاگ ادعا می‌کند که هر کسی که می‌تواند لاستیک یک دوچرخه را با بلوک تعویض کند، واجد شرایط استفاده از کیت سوییچ است و به نظر می‌رسد ادعایش است، چرا که خبرنگارمبرگ از تجربه شخصی خود درست می‌گوید: من می‌توانم کیت را به تنهایی نصب کنم. چرخ جلوی سوییچ را که یک موتور 250 واتی دارد، پیچ کردم، قفسه باتری را با استفاده از یک آچار شش گوش روی فرمانم نصب کردم و حسگر پدال را به دوچرخه وصل کردم.

مونتاژ می‌گوید علاوه بر کاربردی بودن کیت‌های سوییچ، ایجاد یک موتور دوچرخه با دست خود کاربر یک تجربه لذت‌بخش و یک پروژه کوچک سرگرم‌کننده است.

کیت‌های این شرکت که از ۵۰۰ دلار برای نسخه باتری ۹۸ وات‌ساعتی شروع می‌شود و تا ۸۰۰ دلار برای باتری ۱۸۰ واتساعتی قیمت دارد، در پاییز امسال معرفی و با استقبال بسیار خوبی می‌شود.

یک استارتاپ می‌تواند تقریباً هر دوچرخه‌ای را با یک دوچرخه تبدیل کند و در واقع به یک انقلاب در توسعه دوچرخه‌های برقی تبدیل شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از بلومبرگیک استارتاپ موسوم به سوئیچ بایک (Swytch Bike) مستقر در لندن انگلیس، کیت‌هایی را ارائه می‌کنند که به کاربران امکان می‌دهد تقریباً هر دوچرخه‌ای را به یک دوچرخه برقی تبدیل کنند.

کی‌های دوچرخه‌های الکتریکی به قدری رایج شده‌اند که تا حد زیادی در جایگاه پایینی تنزل یافته‌اند. با این حال، استارتاپ Swytch امیدوار است با کیت ویژه خود به بازار هدف بسیار تاثیرگذار باشد تا در واقع هر کسی که دوچرخه دارد از آن بهره ببرد.

بخوان  ماه بیشتر از آنچه تصور می‌شد به زمین شبیه است