خدمات تخصصی تعمیرگاهی و کارشناسی خودرو اتوشناس | mehrariya

خدمات تخصصی تعمیرگاهی و کارشناسی خودرو اتوشناس | mehrariya

پس از اتمام کار، بدنه ماشین شما به نظر نمی رسد که فرورفتگی داشته باشد. هنگامی که بدنه خودرو دچار فرورفتگی می شود، اما رنگ کاری آن تحت تاثیر قرار نمی گیرد، این کار بهترین نوع تعمیر بدنه خودرو است. کلینیک زیبایی خودرو در اصفهان با ارائه خدمات صافکاری، نقاشی، نانوسرامیک، رفع آفتاب سوختگی، لیسه کشی، تشخیص رنگ شدگی و احیای رنگ اتومبیل در اصفهان در خدمت شماست. برخی دیگر احتمال دارد تاثیر فوری بر عملکرد خودرو نداشته باشند؛ اما اگر بدون مراقبت باقی بمانند، ممکن است در طول زمان به ظاهر خودروی شما آسیب وارد کند.

  • دیتیلینگ خودرو، علاوه بر ظاهر خوب خودرو، ارزش فروش مجدد آن را نیز خدمات بدنه اتومبیل مهرآریا افزایش می دهد.
  • برای دریافت آگاهی بیشتر در خصوص چگونگی استفاده از خدمات تخصصی تیم لوکاپرو در خصوص صافکاری انواع اتومبیل‌های لوکس وارداتی، می‌توانید با شماره‌های مندرج در وب سایت لوکاپرو تماس حاصل بفرمایید.
  • اما مسلماً از سپری شدن زمانشان در این محیط نامناسب راضی نخواهند بود.
  • یکی دیگر از دغدغه های مالکان خودرو بخصوص بانوان در زمان شستشوی خودرو، توقف درمحیط نامناسب کارواش است.اغلب به ناچار تصمیم به حضور در محل کارواش می نمایند.

این روزها با توجه به افزایش قیمت خودرو، ارزش بدنه خودرو که تاثیرگذارترین بخش در قیمت خودرو است بالا رفته و به همین جهت نگهداری و محافظت از پوشش رنگ خودرو بسیار دارای اهمیت می باشد زیرا تعیین کننده بخش عمده ای از قیمت فروش خودرو، رنگ و بدنه آن است. واکس و سرامیک » بعد از فرآیند پولیش سرامیک، جهت محافظت رنگ بدنه و درخشندگی خودرو توسط کارشناسان تامین خودرو از واکس و پوشش سرامیک می گردد. دستگاه بدون رنگ مغناطیسی با امواج گردابی الکتریکی کار می‌کند و جزع دستگاه‌های تگرگ کشی محسوب می‌شود. امواج تولید شده توسط این دستگاه، مولکول‌های فولاد را به جنبش در می‌آورد و باعث ترمیم فرورفتگی‌ها می‌شود.

بخوان  تکنولوژی پزشکی و نگرانی دور شدن از اصل پزشکی ماهنامه علمی پ‍ژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد | 1biti

صافکاری pdr خودروهای لوکس ، بدون رنگ با ابزالات هنرکده علی مومنی

در صورت فرورفتگی‌، ساختار سپر معمولا با استفاده از صافکاریPDR توسط میله‌های خاص پی‌دی‌آر و یا بوسیله دستگاه هاتباکس، تعمیر می‌شود. بعد از جوشکاری، سپر خاصیت نرمی خود را از دست می‌دهد و احتمال رنگ بریدگی و شکستکی مجدد آن وجود دارد. بهترین کار این است که سپر را تعویض کنید زیرا تعمیر آن دیگر معقول به نظر نمی‌رسد. صافکاری خودرو مهارتی در تعمیر بدنه خودرو است که همه صافکاران به خوبی قادر به انجام آن نیستند. اگر در اثر تصادف یا هر حادثه‌ای قسمتی از بدنه دچار فرورفتگی شود، برای بازگشت به حالت عادی به صافکار نیاز دارید.

چه عواملی باعث آفتاب سوختگی رنگ خودرو می شوند و راه های جلوگیری از آن چیست؟

برای جلوگیری از چنین مواردی، خوب است که به سرعت ماشین خود را تعمیر کنید. یک مجتمع خدمات خودرویی برای بدنه خودرو می تواند به انجام تعمیرات مناسب کمک کند. نور خورشید و آلودگی‌های طبیعی- شیمیایی مانند اسید سولفوریک و اسید نیتریک به رنگ بدنه خودرو شما آسیب می‌زند و به مرور باعث کدری و پوسیدگی آن‌ می‌شوند.

صافکاری با دستگاه صافکاری با دستگاه مکش + فیلم لیزر مغناطیسی ( هاتباکس )

با استفاده از سرامیک بدنه عیار رنگ خودرو افزایش می یابد و به مدت چند سال از رنگ خودرو محافظت می نماید.شرکت تامین خودرو با استفاده از بهترین مواد و متخصصین با تجربه بدنه خودرو را احیا و بازسازی کرده و سپس لایه سرامیکی را روی بدنه خودرو اجرا می نماید. تیمی حرفه ای، با حوصله ، با اخلاق ، با تجریه که اگر کاربلد هم باشد و ذوق و هنر را در کار ضمخت خودرویی دخیل کند برای هر مشتری جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. ما در راستای شعار مجموعه صافکاری و نقاشی هنرکده علی مومنی یعنی مثل روز اول همواره کوشیده‌ایم تا خودروهای شما مشتریان را بدون ذره‌ای تفاوت تعمیر کنیم. همچنین برای راحتی شما خودروبر رایگان از درب منزل تا تعمیرگاه مهیا کردیم.

بخوان  9 تکنولوژی اسرار کاملاً محافظت شده با جزئیات واضح توضیح داده شده است.