دانش‌آموزان با فناوری‌های نوین ساختمانی آشنا می‌شوند



معاونت آموزش و توسعه مرکز تحقیقات فناوری راه، مسکن و شهرسازی، گفت: برای تحقق مدیریت فناوری در وزارت راه و شهرسازی، مرکز تحقیقات در به روز رسانی و تولید منابع آموزشی با فناوری‌های نوین و تربیت نیروی انسانی هماهنگ با نیازهای صنعت ساختمان و همچنین توسعه مدارس. فنی و حرفه ای تخصصی با وزارت آموزش و پرورش و همکاری می‌کند.

در جلسه ارزیابی کتب درسی فنی و حرفه ای مطرح شد

به گزارش ایسناعلی اکبر حدادی هرندی در جلسه ارزیابی کتب درسی فنی‌وحرفه‌ای با محوریت بر نقش مهم فناوری‌های نوین ساختمانی در پیشرفت ساخت و ساز سریع، سبک و ایمن گفت: با معرفی فناوری‌های نوین در کتب درسی، دانش‌آموزان قادر خواهند بود بهترین روش‌ها و روش‌های مدرن باشند. ساختمانی را درک کرده و در آینده به عنوان نیروی ماهر و شایسته در این حوزه فعالیت می کنند.

معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به تأثیر این تغییرات در کتب درسی در صنعت ساخت و ساز آینده، گفت: معرفی فناوری‌های نوین ساختمانی در کتاب درسی علاوه بر ارتقای دانش، مهارت و نگرش باعث افزایش توانمندی‌های دانش‌آموزان می‌شود. حل مسائل مرتبط با طراحی و ساخت ساختمان ها و پیشرفت سریع تر و توسعه بیشتر در صنعت ساخت و می شود که نوآوری، بهبود فرآیندهای ساختمانی، کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت ساختمان ها می تواند منجر به آن شود و در نهایت به رشد اقتصادی، ایجاد مشاغل جدید و توسعه پایدار در حوزه ساخت و ساز کشور کمک خواهد کرد.

هرندی در خصوص نقش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در به روز رسانی آموزشی و ارتقای دانش هنرآموزان فنی و حرفه ای، گفت: مرکز با بررسی نیازهای بازار، مشارکت و مشاوره صنعت با انجمن های علمی و صنفی، تیم های متخصص از مهندسان و متخصصان ساختمانی، تلاش خواهد کرد نتایج تحقیقات، نظریه‌های فنی و تجارب حاصل از قالب‌نامه‌های فنی و همچنین مباحث مقررات ملی ساختمان در زمینه آموزشی برای تهیه کند و به سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی پیشنهاد می‌دهد.

بخوان  الزام شرکت‌ها در هند به گزارش رویداد‌های سایبری

وی ادامه داد: همچنین سعی کنید با معلمان و هنرآموزان همکاری کنید و از طریق برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی برای آن‌ها، مطمئن باشید که محتوای محتوای آموزشی پیشنهادی به‌طور جذاب و جذاب در محیط کلاسی اجرا می‌شود و دانش‌آموزان بهترین تجربه آموزشی را کسب می‌کنند. خواهند کرد.

به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهر در پایان با استفاده از فناوری‌های تحول‌آفرین در فرآیند آموزش این فناوری‌ها، گفت: استفاده از نرم‌افزارهای طراحی سه‌بعدی، شبیه‌سازی‌های واقعی. آموزش مجازی و اطلاعات افزوده، مدلسازی ساختمان و پلتفرم‌ آموزش آنلاین نیز می‌تواند به هنرآموزان و دانش‌آموزان کمک کنند تا به شکلی با مفاهیم فناوری‌های نوین ساختمانی آشنا شوند.

انتهای پیام



منبع