دانلود تلگرام اصلی 9 7.3 Telegram نصب نسخه جدید اندروید

دانلود تلگرام اصلی 9 7.3 Telegram نصب نسخه جدید اندروید

تلگرام اصلی امکان ارسال پیام به کاربر را در قالب متنی (پیا مهای متنی نوشته شده) . پیام صوتی و امکان ارسال فایل ها مختلف از اسناد تا رسانه های متفاوت با همه نوع فرمت قابل ارسال می باشد. دارا بودن تماس تصویری برای برقراری یک چت ایمن تصویری در بین دو طرف ، یکی از ویژگی های عالی و پر کاربر برنامه بوده. همچنین امکان برقراری تماس تلفنی صوتی وجود دارد و در صورتی که نمی خواهید تماس تصویری برقرار نمایید. البته درصورت فعال کردن حذف اکانت خودکار و عدم ورود به حساب کاربری‌تان درزمان مشخص شده، اکانت تلگرام اصلی شما به صورت اتوماتیک حذف می‌گردد.

  • پس از اتمام عملیات نصب تلگرام اندروید می بایست همان گونه که در تصویر زیر مشخص شده است، بر روی گزینه open کلیک شود.
  • از جمله قابلیت‌های خاص این برنامه، امکان برقراری تماس صوتی با دیگر کاربران تلگرام است که در اکثر نسخه‌های مشابه دیگر این امکان وجود ندارد.
  • در نهایت با تکمیل عملیات نصب صفحه ای همانند تصویر زیر نمایش داده خواهد شد که نشان دهنده اتمام عملیات نصب تلگرام می باشد.
  • دقت داشته باشید که این برنامه تنها قابلیت نصب برروی سیستم عامل اندروید را دارد و تفاوتی از این نظر مابین نسخه‌هایی با عنوان اول و دوم وجود ندارد.
  • امکانات تلگرام تنها به موارد فوق الذکر ختم نشده و با ارائه بروز رسانی های جدید این برنامه امکانات کاربردی بیشتری به آن اضافه خواهد شد.

از این شماره به منظور عملیات احزار هویت استفاده خواهد شد و به همین دلیل حتما می بایست شماره فعال و در دسترس باشد. پس از اتمام عملیات دانلود تلگرام می بایست بر روی گزینه Install کلیک کرده تا فرآیند نصب تلگرام اندروید آغاز گردد. میلیون ها کاربر در سراسر دنیا از تلگرام به عنوان یک پیام رسان محبوب و امن یاد می کنند. با توجه به فیلتر شدن برنامه تلگرام در سال های اخیر در کشور ایران، افراد زیادی همچنان از این برنامه استفاده می کنند و حاضر به جایگزین کردن پیام رسان دیگری به جای آن نشدند. این کاربران با استفاده از انواع پروکسی و فیلتر شکن همچنان به استفاده از برنامه تلگرام می پردازند. در این مقاله قصد داریم ضمن آموزش نحوه دانلود تلگرام اندروید، آیفون و ویندوز، به دانلود تلگرام با لینک مستقیم پرداخته و نیز امکانات تلگرام را مورد بررسی قرار داده و به صورت گام به گام و تصویری به راهنمای نصب تلگرام بپردازیم.

بخوان  ادامه تحصیل رادیولوژی در خارج می‌تواند آینده‌ی کاری شما را تضمین کند نکست ابرود | 1biti

دانلود تلگرام

کاربران گوشی های آیفون کافیست وارد سایت رسمی تلگرام شده و از از منوی اصلی سایت گزینه Apps را انتخاب و سپس بر روی گزینه Telegram for iPhone and iPad کلیک نمایند. بدین ترتیب به صفحه تلگرام در اپ استور وارد شده و به راحتی می توانند نسبت به دانلود تلگرام آیفون اقدام نمایند. بله این مسنجر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس اپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد دانلود تلگرام می دهیم.

محبوب ترین

بدین منظور می بایست پس از دانلود مستقیم تلگرام اصلی آن را روی کامپیوتر خود نصب نمایید و در نهایت اکانت تلگرامی که قبلا با موبایل یا تبلت ساخته اید را روی کامپیوتر باز کنید. در این مطلب تلگرام بدون فیلتر را معرفی می کنیم که می توانید با دانلود و نصب آن از لینک مستقیم دیگر نیازی به استفاده از ابزار تغییر آی پی و یا پشت سر گذاشتن فیلتر نداشته باشید. همچنین دیگر مشکل قطعی و کندی نخواهید داشت یعنی تلگرام بدون قطعی اتصال رو می تونید تجربه نمایید. نکته ی تلگرام های معرفی شده دارای قابلیت و ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه اصلی هستند و علاوه بر آن رایگان نیز می باشد.

دانلود تلگرام بدون فیلتر جدید 2023.7.72 Telegram NoFilter ( بهترین تلگرام سریع )

از این رو  برای نصب کافی است روی دکمه سبز رنگ موجود بزنید تا اگه با گوشی و موبایل تان سازگار بود نصب شود. اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال تلگرام بدون فیلتر و پرسرعت هستید ؟ این پست و مقاله از وبسایت ، می تواند بسیار مفید باشد. یعنی باید سرعت اینترنت بالایی داشته باشید تا سرعت تلگرام عالی رو هم تجربه نمایید. چندین نسخه از تلگرام بدون فیلتر وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی دارند. اما به طور کلی، تلگرام موبوگرام و نیوتل یکی از بهترین نسخه‌های بدون فیلتر است که در دسترس کاربران است.

بخوان  هفت کارها می‌خواهم اگر من آغاز دوباره اینترنت