مایکروسافت ادعا می کند که ChatGPT 4 می تواند ویدیو بسازد و این پایان خوبی نخواهد داشت

اساساً، هوش مصنوعی قطعاً به این زودی ها از بین نخواهد رفت. در وضعیت فعلی، ما می‌توانیم با چت ربات OpenAI به طور دقیق از طریق متن، ارائه ورودی‌ها و کنترل‌ها و دریافت پاسخ‌های محاوره‌ای، عمدتاً مفید، تعامل داشته باشیم.

اگر مردم می توانستند از ChatGPT بخواهند ویدیویی با بازی یک فرد مشهور ایجاد کند، احتمالاً آن فرد مشهور احساس می کند که مورد تجاوز قرار گرفته است. در حالی که من مطمئن هستم که بسیاری از شرکت‌هایی که از ChatGPT 4 استفاده می‌کنند، مانند مایکروسافت، سعی خواهند کرد درخواست‌های مستهجن یا خشونت‌آمیز را محدود یا ممنوع کنند، این واقعیت که کد ChatGPT به راحتی در دسترس است می‌تواند به این معنا باشد که کاربران بی‌وجدان‌تر همچنان می‌توانند از آن سوء استفاده کنند.

بنابراین ایده داشتن چت ربات‌های مجهز به ChatGPT، مانند آنچه در بینگ وجود دارد، که قادر به پاسخ دادن به رسانه‌های دیگر به غیر از متن ساده هستند، مطمئناً هیجان‌انگیز است – اما من را نیز با کمی ترس پر می‌کند.

همانطور که قبلاً اشاره کردم، روزهای اولیه ChatGPT با برخی از پاسخ های عجیب و بحث برانگیز که چت بات ها به کاربران دادند مشخص شد. برای مثال، یکی در بینگ، نه تنها اطلاعات نادرستی را ارائه کرد، بلکه سپس با کاربری که به اشتباهاتش اشاره کرد، بحث کرد و باعث شد که مایکروسافت عجولانه مداخله کند و تعداد پاسخ هایی را که می تواند در یک چت ارائه دهد (و مایکروسافت چه پاسخ هایی) را محدود کند. اکنون به آرامی دوباره افزایش می یابد).

در حال حاضر، ChatGPT و موتور جستجوی Bing به روز شده مایکروسافت از مدل‌های زبان بزرگ ChatGPT 3.5 پشتیبانی می‌کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد به سؤالات به روشی شبیه انسان پاسخ دهند. اما هر دو پیاده‌سازی هوش مصنوعی تا به حال مشکلات خود را داشته‌اند، بنابراین چه چیزی می‌توانیم انتظار داشته باشیم یا حداقل امیدوار باشیم که با یک نسخه جدید در افق ببینیم؟

بخوان  دانلود مرورگر کروم قناری Chrome Canary 106.0.5227.0



منبع

اگر ما شروع به دیدن رگه مشابهی از موارد عجیب و غریب در ویدیوها کنیم، می‌تواند بازتاب‌های نگران‌کننده‌تری داشته باشد.

اخلاق هوش مصنوعی

موضوع نقض کپی رایت نیز وجود دارد. هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی تحت بررسی دقیق قرار گرفته است که نمونه های خود را از کجا می گیرد، و این احتمالاً در مورد ویدیوها نیز صادق خواهد بود. سازندگان محتوا، کارگردانان و پخش‌کننده‌ها احتمالاً از آثارشان که در ویدیوهای تولیدشده با هوش مصنوعی استفاده می‌شود، دیدی ضعیف خواهند داشت، به‌خصوص اگر آن ویدیوها بحث‌برانگیز یا مضر باشند.

بخوان  راهکارهایی برای کسانی که علاقه‌مند به پرتاب ماهواره هستند

ChatGPT 4 در اوایل هفته آینده عرضه می شود و احتمالاً با یک ویژگی جدید و بالقوه وحشتناک همراه خواهد شد: ویدیو.