نگاهی به عجیب‌ترین فناوری‌ها در نمایشگاه CES

XHRO به شما کمک می‌کند تا همیشه بر بدن خود نظارت کنید

Contact Glove برای گیمرهای واقعیت مجازی ایجاد شده است. سازندگان آن ادعا می‌کنند که تماس با Glove اولین کنترل‌کننده واقعیت مجازی لمسی در جهان است که از میکرو کویل‌ها برای ارائه بازخورد لمسی استفاده می‌کند. با کمک ویژگی های Contact Glove، کاربران می توانند بدون داشتن کنترلرهای عظیم یا پوشیدن دستکش های حجیم، حس متفاوتی را در حین بازی تجربه کنند.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه “لوازم الکترونیک مصرفی” (CES) جایگاهی برای رقابت تولیدکنندگان دستگاه‌هایی است که ترکیبی از فناوری‌ها را به نمایش می‌گذارند. در این مطلب قصد فناوری چند مورد از عجیب‌ترینهای ارائه شده در نمایشگاه CES امسال را به شما معرفی می‌کنیم.

اولین و کوچکترین دستگاه نظارت بر بدن ۲۴ ساعت جهان، XHRO نام دارد و از فناوری پیشرفته مصنوعی برای بررسی ساعت زیستی و پرده‌برداری از سیستم پیری استفاده می‌کند. XHRO ادعا می‌کند که کاربران می‌توانند کمک کنند و خود را بشناسند، با استفاده از تمام داده‌های جمع‌آوری شده توسط این ابزار، از جمله داده‌های مربوط به پویایی‌های عصبی، بیماری‌های قلبی و متابولیک، افزایش دهنده. پوشیدن این وسیله آسان است و ظاهری شبیه به هدف دارد، اما از حسگری در پشت گردن برای جمع آوری اطلاعات از کل بدن می کند.

نگاهی به عجیب‌ترین فناوری‌ها در نمایشگاه CES

نگاهی به عجیب‌ترین فناوری‌ها در نمایشگاه CES

فناوری Cotons Sense 1 مالکان را از سلامت حیوان خانگی آگاه می‌کند

یک پک بهداشتی پیشرفته به نام HealthyVerse از تجهیزات تصویربرداری و یک الگوریتم هوش مصنوعی برای بیماری‌های ۱۸ بیماری و علائم تغذیه از ناخن‌ها برای پیش‌بینی وضعیت فعلی فرد مورد استفاده می‌کند. HealthyVerse همچنین روش رشد برای مدیریت شاخص‌های سلامت ارائه می‌کند. ظاهراً متخصصان می‌توانند از اطلاعات جمع‌آوری شده سلامتی برای ایجاد یک برنامه غذایی سفارشی برای هر کاربر استفاده کنند. تجزیه و تحلیل و این روند می‌تواند به تجزیه و تحلیل تغذیه‌های مفید و بی‌نظمی‌های سلامت کمک کند و از استفاده از حد یا مصرف نادرست از غذاهای سالم و مکمل‌های غذایی جلوگیری کند.

بخوان  استفاده یک استارتاپ دانش بنیان ایرانی از هوش مصنوعی در بخش کشاورزی

نگاهی به عجیب‌ترین فناوری‌ها در نمایشگاه CES

نگاهی به عجیب‌ترین فناوری‌ها در نمایشگاه CES

انتهای پیام



منبع

قلاده سگ هوشمند Cotons Sense 1 ادعا می‌کند که می‌تواند با اطلاع‌رسانی دقیق از وضعیت سلامت یک سگ صاحب و دامپزشک، عمر او را افزایش دهد. این قلاده چند سنسوری سیگنال‌های زیستی سگ را اندازه‌گیری و نظارت می‌کند. سپس آن اطلاعات را با استفاده از یک سیستم هوش مصنوعی برای تشخیص ناهنجاری ‌ها و تشخیص خطر تشخیص احتمالی احتمالی تجزیه و تحلیل و می‌کند.

نگاهی به عجیب‌ترین فناوری‌ها در نمایشگاه CES

ابزار COSMECHIP به شما امکان می دهد محصول را از پوست خود در خانه تهیه کنید

فناوری Contact Glove به طور خاص برای بازی‌های واقعیت مجازی طراحی شده است

نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۳ که میزبان جدیدترین فناوری‌های جهان است، روز سه شنبه هفته گذشته به روی خبرنگاران و اصحاب رسانه باز شد. در نمایشگاهCES23 که پنجم تا 20 ژانویه در مرکز همایش‌های لاس‌وگاس برگزار می‌شود، برخی از جدیدترین محصولات شرکت‌های مختلف فناوری به نمایش گذاشته می‌شوند، اما برخی از این فناوری‌ها از جهان عجیب هستند که در ادامه به معرفی آنها پرداخته می‌شود.

یکی از عجیب‌ترین نوآوری‌هایی که در CES امسال به نمایش گذاشته شد، COSMECHIP است. این یک ابزار زیبایی برای استفاده در خانه است، این ابزار، یک لوازم آرایشی مراقبت از پوست را در تولید محل می‌کند تا مشکلات پوستی را به سرعت کند.

HealthyVerse می‌تواند با تصویربرداری از ناخن‌ها، میزان سلامتی شما را تشخیص دهد