رکورد جهانی پرواز با موشکی شکسته شد

در حالی که روبل اعتراف می‌کند که فقط علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌های خود را به طور خودکار مجری کنند، با این وجود همه توصیه‌ها را می‌کنند که استعدادهای خود را با شروع با قالب‌های دستیابی به تقویت کنندگی می‌کنند.

وی در ادامه افزود که “ماخ 5” برای ماهر هواپیماهای کاغذی مناسب است و روش پرتاب به طرف می‌طلبد است.

انتهای پیام



منبع

آنها چند ماه را صرف تحقیق در مورد طراحی آیرودینامیک و هنر اوریگامی کردند تا نمونه اولیه را برای هواپیمای برنده خود طراحی کنند، بسازند و آزمایش کنند.

دیلون روبل، گرت جنسن و ناتانیل اریکسون فارغ التحصیلان دانشگاه علم و صنعت میسوری هستند که در رشته مهندسی هوافضا و مهندسی مکانیک تحصیل کرده اند.

این گروه بر روی سرعت و کاهش نیروی اصطکاک در طراحی خود را انجام داد و برای آن از هواپیماهای مافوق صوت به ویژه هواپیمای X-43A ناسا الهام برد.

روبل و جنسن زمانی که هنوز در مدرسه راهنمایی بودند با شرکت در مسابقات بوئینگ شروع به ساخت و حمل و نقل هواپیماهای کاغذی کردند. آنها می‌خواهند با این موفقیت، مهندسان هوافضای آینده را تشویق کنند تا به دنبال علایق خود بروند.

روبل در نهایت می‌گوید که ساختن یک هواپیمای کاغذی جدید که تمام رکوردهای قبلی را می‌توان امکان پذیر کرد، اما به مامارست و صبر نیاز دارد.

رکورد جهانی پرواز با موشکی شکسته شد

روبل می‌گوید: هواپیماهای واقعی و کاغذی تفاوت‌ها و پیچیدگی‌های زیادی دارند، اما هر دو بر اساس اصول پایه یکسانی کار می‌کنند. برخی از روش‌های طراحی مشابه را می‌توان برای هر دو عمل کرد. یکی از این روشها برای طراحی آزمون و خطای ما بود.

بخوان  تلاش برای سر و صدای کمتر و راندمان سوخت بهتر در هنگام نزدیک شدن به باند فرودگاه

این گروه بر این باور بود که موفقیت مهندسان هوافضای آینده را می‌کند تا به دنبال علایق خود باشند.

الهام از هواپیمای مافوق صوت ناسا

بهترین کاغذ برای تا ساخت و ساخت هواپیمای رکوردشکن، کاغذ A4 تعیین شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سیان‌ان، سه مهندس هوافضا با پرواز درآوردن یک هواپیمای کاغذی به مسافت ۸۸ متر، رکورد جهانی ۷۷ متری را شکستند.

آنها برای تعیین موقعیت ایده‌آل برای پرتاب این کاغذهای هواپیمای شبیه‌سازی‌های متعددی انجام دادند و فیلم‌های آهسته از جستجوهای قبلی خود را مطالعه کردند.

دیلون روبل، مهندس سیستم‌ها در شرکت بوئینگ و حالا رکورددار به پرواز درآوردن یک موشک کاغذی می‌گوید: این یک لحظه واقعاً غرورآفرین برای خانواده و دوستانم است. این کار پیوند خوبی با هوافضا و تفکر در طراحی و ایجاد نمونه‌های اولیه دارد.

مهندسان ماه‌ها به تحقیق در مورد آیرودینامیک و اوریگامی پرداختند تا نمونه اولیه را برای هواپیمای کاغذی رکوردشکن خود طراحی و آزمایش کنند که به آن لقب «Mach 5» داده‌اند.

این مهندسان قبل از ثبت این رکورد در ایندیانای آمریکا تقریباً ۵۰۰ ساعت روی این پروژه انجام دادند.