پارس ناز پورتال

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ ،به شما روتین مراقبت از موی فر به روش دختر مو فرفری را خواهیم گفت .با ما همراه باشید . آیا از موهای فر یا مجعد خشک، آسیب دیده، وز یا غیرقابل کنترل رنج می برید؟ آیا سعی دارید چیز جدیدی را امتحان کنید؟ بر اساس کتاب “دختر فرفری” نوشته لورین مسی ایجاد شده است. زیرا سولفات ها چربی های طبیعی موها را از بین می برند. هنگامی که سولفات ها را حذف کنید، موهای شما می توانند رطوبت طبیعی خود را حفظ کنند. تا فرها بتوانند به زیباترین شکل ممکن دیده شوند. اما این روش ممکن است برای شما جواب دهد. بنابراین، با موهای وز و دارای موخوره خداحافظی کنید و به فرهای نرم و سالم سلام کنید! 1.قبل از شروع با شامپو (برای آخرین بار) موهایتان را تمیز کنید. برای این مرحله لازم نیست شامپوی جدیدی بخرید، فقط از چیزی که در خانه تان موجود است، استفاده کنید. انباشته شده اند،را از بین ببرید.

اغلب برس ها برای مو های مجعد مناسب نیستند؛ زیرا می توانند موجب کشش و شکستگی آن ها شوند. اگر مو های خود را در حمام شانه کرده اید می توانید دیگر این کار را تکرار نکنید، در این صورت احتمال بروز موخوره هم کمتر می شود. از مو های خود در برابر حرارت سشوار و سایر ابزار های حرارتی صاف کردن مو، با سرم و ماسک های مخصوص محافظت کنید. معمولا در طول صاف کردن موی فر ، از چندین ابزار حالت دهنده حرارتی استفاده می شود، بنابراین باید از مو های خود در برابر گرما محافظت کنید. از سرم، اسپری یا ژل استفاده کنید. محصولات حاوی روغن آرگان، برای این کار بسیار مناسب هستند. قدم بعدی در پاسخ به این سوال که چگونه موهای فر را صاف کنیم ، درست خشک کردن مو ها است. خشک کردن مو ها بخصوص مو های مجعد اصول خاصی دارد که به شرح زیر است.

بخوان  آناتومی هوش مصنوعی

سپس اجازه دهید نرم کننده برای چند دقیقه روی مو های شما بماند و در نهایت آن را آبکشی کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در طول فرآیند صاف کردن موی فر به آن توجه کنید، شست و شوی مو ها با آب ولرم است. در ادامه پاسخ به پرسش چگونه موهای فر را صاف کنیم خوب است بدانید که آب داغ به کوتیکول ها آسیب می رساند و باعث خشکی یا وز شدن مو ها می شود. برای اینکه آسان تر سشوار کنید، از یک پارچه میکروفیبر یا تیشرت قدیمی برای گرفتن آب اضافی مو ها استفاده کنید. به آرامی مو های خود را با پارچه فشار دهید تا آب اضافی و خیسی آن گرفته شود. از مالیدن مو ها با پارچه بپرهیزید؛ زیرا این کار می تواند باعث شکستن و وز شدن آن ها شود. برای شانه زدن و صاف کردن موی فر بهتر است از یک شانه دندانه پهن استفاده کنید و این کار را از انتهای موها شروع کنید و سپس به سمت ریشه بروید.

موهای فر زیبا هستند اما افرادی که دارای موهای فر هستند باید برای مراقبت از آنها نکاتی را بدانند تا عامل جذابیت خود را از دست ندهند. برای مراقبت از موی فر باید به نکاتی توجه کرد تا موهای شما سالم بمانند و دچار ریزش و مشکل نشوند. برای شستن موهای فر خود باید به نکات زیر توجه کنید. از شستشوی روزانه موهای فر بپرهیزید. هفته ای دو یا سه بار موهای فر را بشویید تا روغ مو حفظ شود. توجه داشته باشید یکبار شستن مو در حمام کافی است و نیازی به چند بار شستن نیست. از شامپوهای مخصوص موهای فر استفاده کنید. اگر موهای فر چرب دارید از شامپوی بدون سولفات استفاده کنید. هر بار صاف کردن مو مردانه پس از حمام، آسیب زننده است. اما با روش صحیح می توان از این امر جلوگیری کرد. صاف کردن مو با مواد طبیعی و کراتینه مو مردانه کردن روشی برای احیا مو است. برای مراقبت از موی فر به نکاتی که برای شست و شوی مو گفته شده توجه کنید.

بخوان  نانو تکنولوژی چه مزایا و معایبی به همراه دارد؟ | 1biti