کاشی شیشه‌ای چیست؟ فروشگاه ایوان + کاربرد کاشی شیشه ای | espinassco

کاشی شیشه‌ای چیست؟ فروشگاه ایوان + کاربرد کاشی شیشه ای | espinassco برای سهولت کار، از کاشی هایی استفاده کنید که جای نصب کردن دارند. اگر چیدمان خانه شما تک رنگ است، یک دیوارپوش بین کابینتی محو و یا ترکیبی، نمای آشپزخانه شما را بهبود می بخشد. تمام کاشی هایی که استفاده می کنید، تیره یا روشن، جز رنگ اصلی شما به شمار می‌روند. اگر دیوار اصلی پشت اجاق گاز شما فضای زیادی دارد، می توانید طرح های متنوعی از کاشی را به عنوان دیوارپوش به کار ببرید و در عین حال از ایجاد شلوغی پرهیز کنید. رایجترین فضایی که امروز در ایران از این محصول استفاده می شود.

  • گالری اسپیناس ارائه دهنده انواع تایل و کاشی بین کابینتی و راهکارهای مدرن دکوراسیون بوده و جدیدترین و به روز ترین محصولات بازار را ارئه می دهد.
  • به همین دلیل اغلب از این کاشی بیشتر برای تزیین در کنار سایر کاشی‌ها استفاده می‌شود.
  • این محصولات بسیار لوکس و زیبا هستند و در برابر ضربات بسیار مقاوم هستند.

در صورتیکه اگر یک فضای خاص مثل بین کابینت (فضای بین کابینت دیواری و کابینت زمینی که ارتفاع۶۰ سانتی است ) یا ستون و… در نظر بگیرید که از کاشی شیشه ای استفاده کنید. که این فضا را با دیوار پوش خاصی تزئین کنید از کاشی شیشه ای استفاده می کنید. تا جلوه و شکوه خاصی با کمترین هزینه ممکن به دکوراسیون منزل خود داده باشید. امروزه روی دیوار و ستون بین دو فروشگاه تجاری در مجتمع های خرید و پاساژها می توانیم.

لیست قیمت کاشی و سرامیک

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت طراحی و معماری ایوان می باشد. البته باید توجه داشته باشید که کاشی هایی که در حمام استفاده می‌شود با کاشی های استخر تفاوت دارند. معمولا کاشی های کف حمام باید غیرقابل لیز خوردن باشند و برای استفاده از کاشی در استخرها دوام و مقاومت در برابر آب مهم می‌باشد. شاید برای مصرف کنندگان این پرسش پیش بیاید که تا چه مدت کاشی ها در استخر دوام می آورند.

بخوان  وقتی تکنولوژی شرکت ها رشد خیلی سریع
تا مشتریان بیشتری بتوانند از محصولات بهینا تایل استفاده نمایند. ولی ما در نظر داریم تا محصولاتمان در کل ایران با حاشیه سود مطمئن بدست مشتریان عزیزمان برسد. بهینا تایل مفتخر است به تولید این محصول که نسبت به توان و شرایط تولید خود کالای ۱۰۰% همتراز و ۱۰۰% مشابه خارجی را تولید می کند. چون مدیریت و تیم فنی و طراحی،با عملکرد خود این اطمینان را به کارشناسان این امر داده است. و در جلسات متعدد از زیر ذربین همکاران مجرب و صاحب نظر گذشته است.

کاربرد کاشی شیشه ای چیست؟