مانند بسیاری از تولید محتوای تجاری، عکاسی محصول به تصاویری با کیفیت بالا نیاز دارد که با سرعت بالا تولید شوند. نه تنها اقلام باید به بهترین شکل ظاهر شوند، وب سایت ها باید تنوع رنگی به اندازه دیگر را نیز پوشش دهند تا به سبد خرید اضافه شوند.
این فرآیندی است که زمان می برد – و فضایی که PhotoRoom که در سال 2019 تأسیس شد، اشغال می کند. این ویرایشگر عکس دستکاری تصویر را ساده می کند، به شرکت ها اجازه می دهد عکس های محصول را بهبود بخشند و پس زمینه های منحصر به فرد تولید شده توسط هوش مصنوعی را اضافه کنند، در حالی که ویرایشگر عکس رایگان ابزارها شامل حذف پسزمینه و حذفکننده شی هستند.
این نرمافزار که توسط این شرکت لقب «سریعترین ارائهدهنده هوش مصنوعی در فضای بازرگانی» نامیده میشود، به گونهای طراحی شده است که به کسبوکارها اجازه ایجاد و ویرایش تصاویر محصول را میدهد. پلتفرم های تجارت الکترونیک.
Matthieu Rouif، مدیر عامل PhotoRoom، با برجسته کردن رشد عمده در استفاده از genAI، گفت: “ما در حال حاضر در حال پردازش 2 میلیارد تصویر در سال هستیم و انتظار داریم که در سال 2024 این میزان دوبرابر شود، زیرا کسب و کارهای بیشتری از فناوری هوش مصنوعی مولد PhotoRoom استفاده می کنند. Google Cloud این را ارائه می دهد. با ظرفیت مقیاس پذیری، انعطاف پذیری و زیرساخت های پایدارش، پایه ای ایده آل برای موفقیت مستمر ما است.»
Mark Lohmeyer، معاون و مدیر کل Google میگوید: «ما بسیار هیجانزده هستیم که زیرساختهای پیشرو در صنعت Google Cloud، مدلهای پایه و ابزارهای هوش مصنوعی را به PhotoRoom ارائه میکنیم تا این شرکت بتواند هوش مصنوعی را خلاقانه، قابل اعتماد و در مقیاس بسازد، آموزش دهد و به کار گیرد. ابر