گوگل می خواهد به ارائه سریعتر ویرایش عکس با هوش مصنوعی برای همه کمک کند

مانند بسیاری از تولید محتوای تجاری، عکاسی محصول به تصاویری با کیفیت بالا نیاز دارد که با سرعت بالا تولید شوند. نه تنها اقلام باید به بهترین شکل ظاهر شوند، وب سایت ها باید تنوع رنگی به اندازه دیگر را نیز پوشش دهند تا به سبد خرید اضافه شوند.

این فرآیندی است که زمان می برد – و فضایی که PhotoRoom که در سال 2019 تأسیس شد، اشغال می کند. این ویرایشگر عکس دستکاری تصویر را ساده می کند، به شرکت ها اجازه می دهد عکس های محصول را بهبود بخشند و پس زمینه های منحصر به فرد تولید شده توسط هوش مصنوعی را اضافه کنند، در حالی که ویرایشگر عکس رایگان ابزارها شامل حذف پس‌زمینه و حذف‌کننده شی هستند.

این نرم‌افزار که توسط این شرکت لقب «سریع‌ترین ارائه‌دهنده هوش مصنوعی در فضای بازرگانی» نامیده می‌شود، به گونه‌ای طراحی شده است که به کسب‌وکارها اجازه ایجاد و ویرایش تصاویر محصول را می‌دهد. پلتفرم های تجارت الکترونیک.



منبع

استفاده از نمونه های Google Cloud A3 یک انتخاب قانع کننده است. در ماه می 2023، نسل بعدی رونمایی شد پردازنده گرافیکی ابررایانه‌ها برای آموزش و ارائه آنچه که گوگل آن را «مطلوب‌ترین مدل‌های هوش مصنوعی» برای هوش مصنوعی و LLM مولد می‌نامد، طراحی شده‌اند. با این حال، این همکاری به همان اندازه PhotoRoom به نفع گوگل است و تمرکز واضح غول جستجوگر B2B را در ارائه هوش مصنوعی به توده‌ها تقویت می‌کند.

هوش مصنوعی برتر برنامه ویرایش عکس PhotoRoom یک همکاری جدید با Google Cloud که می گوید می تواند به طور جدی سرعت تولید تصویر را افزایش دهد و در عین حال هزینه ها را کاهش دهد.

اعلام قصد خود برای افزایش قدرت هوش مصنوعی این شرکت گفت که عملکرد با «ابر رایانه‌های Google» A3، این جفت‌سازی زمان تولید عکاسی محصول را برای کسب‌وکارهای کوچک و کارآفرینان «از روز به کمتر از یک ساعت – بدون به خطر انداختن دقت یا کیفیت» کاهش می‌دهد.

محصول، تولید و ویرایش عکس