غرب برای امنیتی سازی ایران تلاش میکند 1 بیتی

چشم انداز رسیدن به شکست نزدیک به صفر با استفاده از تحلیل های اینترنت اشیا باعث توسعهٔ فعالیت های ساخت و تعمیر و نگهداری الکترونیکی در سایت 1biti آینده می شود. کشاورزان می توانند با استفاده از این داده ها نسبت به انتخاب بهترین محصولات زراعی و بهینه ترین راه برای استفاده از منابع جهت تولید بالا استفاده کنند. ↑ ۴۱٫۰ ۴۱٫۱ «در رسانههای آمریکا؛ آیا با قطعی اینترنت در ایران میتوان مقابله کرد؟ وقتی صحبت از پلتفرم ویو میکنیم یعنی آحاد مردم دنیا خواسته یا ناخواسته باید از این پلتفرم در سال ۲۰۲۴ استفاده کنند.. وقتی نوآوری در مد پایدار مطرح میشود، تصورمان فراتر از پارچههای سازگار با محیط زیست میرود. مارتین فورد، نویسنده “چراغ ها در تونل: اتوماسیون، تکنولوژی پر شتاب و اقتصاد آینده” و دیگران بر این باورند که برنامه های تخصصی هوش مصنوعی، روباتیک و دیگر انواع اتوماسیون، بدین گونه که ماشین ها همانند کارگران و حتی بهتر از آنها اکثر مشاغل روتین و تکراری را انجام میدهند، نهایتاً منجر به بیکاری چشمگیری می شود. تکنولوژی تجربی که ماهیت تجربی دارد و اکثر تکنولوژیهای موجود را در بر میگیرد. این امر که کدامیک از تکنولوژیهای تجربی پیشرفته را از خارج وارد کنیم، به سیاستهای صادرکنندگان تکنولوژی بستگی دارد اما تکنولوژیهای علمی معمولا به دست محققان بومی توسعه مییابند (درونزا) و لذا جذب، هضم، بومیسازی و حتی توسعههای بعدی این تکنولوژیها برای ما بسیار آسانتر است.

البته تکنولوژی پا را از اینها نیز فراتر گذاشته و حتی ابزارهای تخصصی، شبکهای از افراد فعال در حوزه فعالیت هر شرکت را در اختیار رهبران آن قرار میدهند. این همان اینترنت (Internet) است؛ به اصطلاح اینترنت “شبکهای از شبکهها” است! «هوش مصنوعی، مطالعه روشهایی است برای تبدیل کامپیوتر به ماشینی که بتواند اعمال انجام شده توسط انسان را انجام دهد.» به این ترتیب میتوان دید که دو تعریف آخر کاملاً دو چیز را در تعریف نخست واضح کردهاند. با پیشرفته تر شدن تکنولوژی بازاریابی، شرکت ها در می یابند که میتوانند همه چیز را از کارکردهای اصلی تجارت مانند تبدیل تجارت الکترونیکی تا موارد پیچیده تر، مانند مدیریت روابط چند بعدی مشتری با چند کانال، تسریع و بهینه سازی کنند. گفته میشود حاکمیت مهمترین چیز است و غالباً با کمترین میزان توسعه است. بسیاری از تکنولوژیهای تجربی پیشرفته – مانند تکنولوژیهای هواپیماسازی را باید از خارج وارد کنیم، چون توسعه درونزای آنها (یعنی از ابتدا خود ما توسعه دهیم) بسیار زمانبر و پرهزینه است.

در ضمن همه مودم های وایمکس ، وایرلس ( بی سیم ) هستن البته معمولا یه پورت LAN هم دارن و می تونید با استفاده کابل LAN مودم وایمکس رو به کامپیوتر روی میزی تون PC هم وصل کنید . الگوریتمهای پیچیده معمولا بر مبنای دیگر الگوریتمهای سادهتر ساخته میشوند. هوش مصنوعی ضعیف، هوش انسانی را تقلید یا تکرار نمی کند، بلکه صرفاً رفتار انسان را بر اساس طیف محدودی از پارامترها و زمینه ها شبیه سازی می کند. هوش مصنوعــی توسط توییتر برای کشف تقلب، حذف تبلیغات و محتوای نفرت انگیز استفاده میشود. در این مصاحبه، اسکات برینکر، معاون اکوسیستمهای پلتفرم در HubSpot و جیسون هلر، یک شریک مکینزی که رهبری خط خدمات عملیات و بازاریابی دیجیتال ما را رهبری میکند، بینش خود را در مورد دنیای در حال پیشرفت تبلیغات بازاریابی به اشتراک می گذارند. اپلیکیشن و سایت فیسبوک را نیز میتوان به عنوان یکی از سایتهایی نام برد که با استفاده از هوش مصنوعی، تبلیغات خود را برای کاربران هدفمند نموده و باعث شده است تا سودی چند برابر به دست آورد. در روسیه چند سالی است شبکهای داخلی با نام Runet در حال آزمایش است. صدها شرکت بزرگ فناوری روسیه را تحریم کردهاند، از متا و آلفابت گرفته تا اپل و سامسونگ.

جیسون هلر: موافقم. حاکمیت یکی از مهمترین و توسعه نیافته ترین بخش معما است، اما همچنین مهم است بدانید معما چیست. همچنین باید بدانید که چگونه می توانید روند به روز کردن مداوم چارچوب برنامه بازاریابی را مدیریت کنید. شما میتوانید مستقیم به سراغ سوالی بروید بیشتر تمایل دارید پاسخ آن را بدانید. همین امر موجب شده تا یادگیری عمیق یک روش قدرتمند باشد که با دریافت میزان مناسبی از دادههای ورودی بتواند خروجی (پاسخ) با صحت قابل توجه ارائه کند. اگر نمیتوانید دنیایی را تصور کنید که در آن دوست و رفیق و یار و همدم و همراز و مونس شما موجودی است که هوش مصنوعی دارد و درواقع ماشین است نه انسان (یا بهتر است بگویم ماشینی است سخنگو که میتواند فکر کند و یاد بگیرد و سؤال کند و به سؤالات شما هم پاسخ دهد)، توصیه میکنم فیلم او (Her) را ببینید. اینترنت خود را فعال کنید. طبق آمار ارائه شده در سپتامبر 2010، هونهای با 21000 هزار پتنت ثبت شده و درآمدی معادل 59 میلیارد دلار یکی از بهترین شرکت های فعال در حوزه فناوری است که 920000 کارمند در سراسر جهان دارد.

بخوان  بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی | توکو لیفتراک

در بخش بعدی مقاله «برنامه نویسی هوش مصنوعی چیست»، پس از معرفی مجموعه دورههای آموزش هوش مصنوعی، به بررسی زبان «هسکل» (Haskell) برای برنامه نویسی هوش مصنوعی پرداخته شده است. حال پس از بررسی انواع روشهای یادگیری ماشین، زمان انتخاب و ایجاد مدل هوش مصنوعی یا «شبکه عصبی مصنوعی» (Artificial Neural Network | ANN) است. ازطریق بینایی ماشین (Computer Vision) و شبکههای عصبی کانولوشنی (CNN) هوش مصنوعی (AI) اکنون قادر به خواندن اسکن MRI برای بررسی تومورها و دیگر رشدهای سلولی بدخیم با خطای بسیار کمتر و سرعت بیشتر از رادیولوژیستهاست. علی اصغر قائمی، عضو شورای شهر تهران در حاشیه کنفرانس تکنوبلاک اظهار کرد که با توجه به اقبالی که شهرداری تهران در دو دهه گذشته نسبت به تکنولوژی های جدید داشته، اکنون از حوزه بلاکچین و رمزارزها نیز استقبال می کند به گزارش اقتصاد آنلاین، کنفرانس تکنوبلاک … به عنوان مثال، که نیازهای دفاعی کشور میتواند این الزام اجتماعی را بوجود آورد؛ کما اینکه در ۲ سال گذشته بهوجود آورده است. برای تحقق این هدف باید پروژههای بزرگ ملی در بخش دفاعی تعریف شوند و از کلیه توانمندیهای کشور در بخشهای مختلف صنعتی بهصورت پیمانکاری استفاده شود تا به نوعی، هم جریان یافتن دانش و سرریز تکنولوژی اتفاق افتد و هم فعالیتهای علمی و تکنولوژیکی کشور بهصورت هدفمند در خدمت تقویت امنیت ملی بهکار گرفته شوند.

فنشناسى عبارت است از اعمال روشهاى علوم طبيعى و علوم فيزيکي، که در يک شغل بهمنظور شناخت تمامى قوانين مؤثر بر آن، انتقاد از شيوههاى آن و انتقال دانستنىهاى مربوط بدان از طريق آموزش فنى. آنچه امروزه از آن بیشتر تحت عنوان ترس تـكنولوژیكی یاد میشود بیشتر مربوط به تكنولوژی كامپیوتری و فنآوری اطلاعات و شبكهء اینترنت اسـت. سازمان EMS که منبع اصلی دادههای مربوط به روباتیک در اتحادیه اروپا تلقی میشود، از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۵ محدود به کشورهای منتخب اروپایی شده است. تشخیص اشیا: بینایی ماشین میتواند فرایند شناسایی یک شیء خاص در یک عکس را به خوبی مدیریت کند. جیمز بارات، نویسنده کتاب “اختراع نهایی ما “، اظهار داشت که “باید یک مشارکت دولتی-خصوصی ایجاد شود تا سازندگان هوش مصنوعی در آن گرد هم بیایند و ایده های خود را در مورد امنیت به اشتراک بگذارند؛ چیزی مانند آژانس بینالمللی انرژی اتمی، اما با همکاری شرکت های بزرگ.” وی از محققان هوش مصنوعی می خواهد جلسه ای مشابه کنفرانس Asilomar در DNA نوترکیب تشکیل دهند، که در مورد خطرات بیوتکنولوژی صحبت می کند.

برای ورود به تکنولوژیهای علمی باید نظام آموزش عالی کنونی از بنیان متحول شود چالش اساسی بر سر راه ورود کشور به تکنولوژیهای علمی، نظام آموزش عالی موجود است که به جای خلق دانش بر اکتساب دانش، و به جای کارآفرینی بر کارجویی تأکید میکند. هوش مصنوعی راه حلی جالب در این زمینه فراهم کرده است به این ترتیب که پژوهشگران یک سامانه هوش مصنوعی را طوری آموزش میدهند که تعداد کمی از محاسبات منتخب کوانتومی را شناسایی کند. همه آزمایشات موفق نخواهند شد، اما با این توانمندی، ازمایش های موفق میتوانند صدها میلیون یا میلیارد دلار درآمد برای یک شرکت بزرگ به همراه داشته باشند. ما درمی یابیم که شرکت ها میتوانند با راه اندازی یک فرآیند تجزیه و تحلیل اکتشافی برای شناسایی “سطل های نشتی” این مشکل را اصلاح کنند- در کجای سفر مشتریان این روند را رها کنند و کدام بخش های سفر پتانسیل آنها برای ایجاد ارزش را برآورده نمیکند. این شگفت انگیز است بهطور مشابه، برنامههای بهینه سازی خودکار میتوانند در مدت زمان بسیار کوتاهی بینش و ارزش چشمگیری را به همراه داشته باشند. برای ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر بهتر است از نسخه های به روز انواع مرورگر استفاده نمایید. اخیراً بحث در رابطه با این موضوع به عنوان تهدیدی برای تمدن، انسانها و کره ی زمین درنشریه های آکادمیک آغاز شده است.

ما از طریق این نظام آموزش عالی نمیتوانیم به تکنولوژیهای علمی دست پیدا کنیم. نظام آموزش عالی ما در بهترین حالت، عالم تربیت میکند؛ در صورتی که جامعه موفق نیاز به انسانهای عامل دارد؛ یعنی کسانی که بتوانند بین علم و عمل پل بزنند، نه انسانهایی که فقط یادگیرندهاند. این علم امروزه توانسته است برروی ژن موجودات زنده کاربکند وتغییراتی درجهت هدفهای پیش بینی شده درمواد بدهد، یعنی درواقع درنحوه اطلاعات وراثتی سلولهای زنده دخالت کند وموفق به تولید گونه های جدید وبهتری گردد. یعنی با دست یابی به شیوه های کاربردی فن آوری موجودات زنده ، می توان محصول بیشتر، گیاه مقاوم تروحتی محصول بهتر تولید نمود. به وسیله همین صنعت ، پروتئین تولید می شود. در درجه دوم یک وسیله دفاعی در برابر این همه امکانات و وسایل موجود در دنیا. این نوع فعالیت قبلاً به صورت موقت انجام می شد و یا نزدیک ارائهدهندگان خدمات نگه داشته می شد، اما اکنون به یک برنامه حاکمیتی نیاز دارد. اسکات برینکر: چیزهایی که قبلاً تغییرشان روزها یا ماهها طول می کشید، اکنون در عرض چند ثانیه تغییر میکنند. آموزش به سیستم های هوش مصنوعی به طور معمول به داده های گسترده ای نیاز دارد و در حالی که برخی از سیستم ها باید میلیون ها نمونه را گردآوری کنند تا یاد بگیرند که چگونه یک کار را به طور دقیق انجام دهند، سیستم های AI می توانند این کار را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

بخوان  پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی | 1biti

با این حال، هوش مصنوعی جامع هنوز هم جای پیشرفت دارد و افراد زیادی در این زمینه به پژوهش میپردازند. شرکتها به سمت یکپارچه ­سازی دادهها و شخصی­ سازی در مقیاس حرکت کرده­ و در تلاشاند که با درک عمیق قابلیتهای این تکنولوژی ­ها و استفاده از فرصتهای ایجادشده در فرهنگ عمومی جامعه بهره­ مند شده و جایگاه جدیدی برای خود در بازار بسازند. در سرمایه گذاری های مالی قدرت پیش بینی و تعیین الگوهای آینده بازار بسیار مهم است و به طور کلی پیشرفت در تجارت، رابطه نزدیکی با پیش بینی دقیق آینده دارد. این بدان معناست که هر شرکتی با درگیر کردن آنها توانایی یادگیری بیشتر در مورد مشتریان خود را دارد که بهنوبه خود به شکل دادن محصولات و خدمات ارائه شده به بازار برای بخش های خاص کمک میکند.

بسیاری از تکنولوژیهای پیشرفته و خصوصاً نوظهور (مثل داروسازی و تکنولوژی نانو) در گروه تکنولوژیهای علمی قرار میگیرند. ادغام داده ها یکی از مهمترین مؤلفه ها است؛ اما هنگامی که میله ها به هم وصل شدند، باید فعالیت و تحویل بینش از آن داده ها را از طریق کانالهای مختلف به بسیاری از ذینفعان با سرعت زیاد همگام سازی کنید. امروزه با ظهور سیستم عامل های داده مشتری، استفاده از بیگ دیتا و یادگیری ماشین در ابر باعث میشود تا یکی کردن داده ها بسیار ساده تر شود، بنابراین می توانید بخش های خرد ایجاد کرده و سیگنال های مشتری را مدیریت کنید که بتوانند تجربه ها را هدایت کرده و در کانالها ارزش ایجاد کنند. توانایی تطبیق دادن بینش با قابلیتهای ابزار موجود در سازمان باقی می ماند، به همین دلیل شما باید فرایندها و روشهای چابک را پیاده سازی کنید تا افراد در یک سطح پایین تر بتوانند بدون ایجاد هرج و مرج در یک چارچوب آزمایش کنند. بهعبارت ديگر فن را مىتوان نحوهٔ بهکارگيرى ابزار دانست (دفتر هماهنگى حوزه و دانشگاه، درآمدى بر جامعهشناسى اسلامي، ص ۱۱۶). در مجموع، شناخت اينگونه ابزار و ادوات و نحوهٔ کاربرد و شرايط استفاده از آنها را تکنولوژى مىگويند (روحالاميني، محمود، مبانى انسانشناسي، ص ۹۸-۹۹).

هوش مصنوعی به اشکال مختلفی ظاهر می شود. با در نظر گرفتن تمام آنچه گفته شد، چگونه ممکن است از هوش مصنوعی در آینده استفاده شود؟ این دانشنامه که اولین بار در سال ۱۷۶۸ منتشر شد، قدیمیترین دانشنامه به زبان انگلیسی است و توسط حدود ۲۰ ویرایشگر و چهار هزار کارشناس نوشته شده است. این جامعه جامعهای است که بقای آن به تولید علم و تکنولوژی از طریق تحقیق و توسعه و به خلق نوآوریهای علمی و تکنولوژیک بستگی دارد. در کشور ما نقش بخش دفاعی در توسعه علم و تکنولوژی شفاف نشده است؛ ولی با توجه به چالشهای مهمی که در حفظ امنیت ملی وجود دارد که با حفظ کیان نظام و ارزشهای اساسی کشور ارتباط مستقیم دارند، باید کانون تمرکز توسعه علم و تکنولوژی کشور در بخش دفاعی قرار داشته باشد. در جایی مثل کشور ما که هنوز چنین بازاری شکل نگرفته است، باید یک نیاز ملی بزرگ وجود داشته باشد که توسعه تکنولوژی را به یک الزام اجتماعی تبدیل کند. ما باید نظام آموزشی عالی کشور را به طور کلی تغییر دهیم؛ چه با هدف شکل بخشیدن به یک جامعة دانشگر و چه با هدف ورود به تکنولوژیهای علمی.

بخوان  6 عاملی که باعث کند شدن سرعت اینترنت شما میشود! 1 بیتی

مقصود از فن نحوهٔ تدبير و آن دسته از مسائل عملى يا نظرى است که هر يک از مراحل اعمال يک روش به کار گرفته مىشود، که بيشتر جنبه عملى دارد. روش اول ثبتنام اینترنتی است. البته ۷۰ درصد از افرادی که مرحلهی اول را بهخوبی پشت سر میگذاستند، به موقعیتهایی در دانشکدهی پزشکی میرسیدند. بخش اول مرتبط با دستگاهی است که از آن استفاده میکنید. پینگ برای افرادی که بازیهای آنلاین انجام میدهند بسیار با اهمیت است. در حال حاضر میتوان گفت آینده مشاغل مرتبط با هوش مصنوعی به نسبت سایر حوزههای شغلی بسیار پررونقتر است و بیراه نیست اگر بگوییم رشته یادگیری ماشین در رده بهترین مشاغل قرار دارد.

برخی افراد هک رشد را مسخره میکنند، اما هکرهای رشد مکانیزم های بازاریابی خود را در محصول ایجاد میکنند تا مشتریان را از طریق سفری از آزمایش تا پرداخت اضافی سوق دهند، یا اهرم های شبکه های اجتماعی خود را برای جذب مردم به وجود آورند و گرچه همه سایت ها اجتماعی نیستند، اصل ایجاد مکانیزم های بازاریابی به خود محصول فرصتی هیجان انگیز است. بهطور خاص، شرکتهایی که مرتباً سفرهای مشتری را ترسیم میکنند و می دانند که در کجا تغییرات در تعامل یا نرخ تبدیل تغییر ایجاد میکند، تمایل به تحرک و بسیج نیروها برای جذب این ارزش دارند. در حالیکه در کشوری مانند ژاپن، بخش بزرگی از فعالیتهای تحقیقاتی صنایع صرف تحقیقات جهت بسترسازی برای انتقال تکنولوژی از خارج، و یا تحقیقات تکمیلی برای جذب و بومیسازی تکنولوژیهای وارداتی میشود. این دهه تاکید ورود تکنولوژیهای پیشرفته بود. بعضی فلاسفه مدعی اند که هر عامل عقلائی، خواه مصنوعی یا انسان، طبیعتاً خیرخواه خواهند بود. «صنعت معماری و کارهای دستی و ظرایف هنری و ساختن ظروف فلزی سلیمان ـ علیه السّلام ـ نمونهای برای ساختن هرگونه لوازم زندگی که نیازمندیهای فردی یا گروهی و همچنین نیازمندیهای هنری و ادبی به آن برطرف میگردد» (میباشد). فنشناسى قبل از همه مطالعه شيوههاى فني، با توجه به بعد کلى آنان، و مناسبات آنها با توسعهٔ تمدن است.

این امر ناشی از آن است که توسعه تکنولوژی بیش از آنکه به توسعه علم محتاج باشد، نیازمند شرایط اقتصادی و اجتماعی خاصی است که سرمایهگذاری در تکنولوژی و کاربست آن را توجیهپذیر و مقرون به صرفه میسازد همچنین گاهی توسعه پیشدستانه تکنولوژی، خود موجبات توسعه بعضی از علوم را ایجاد میکند. بیماران با استفاده از دستگاههای مراقبت از راه دور، با استفاده از اپلیکیشن و تماس تصویری در خانه مشاوره دریافت میکنند و این موضوع زمان انتظار آنها را به میزان قابل توجهی کم می­کند و فرایندهای درمانی را سریع تر می­کند. این موضوع باید در نظر گرفته شود که مدلهای هوش مصنوعی کامل نیستند و انتظار رسیدن به دقتت ۱۰۰ درصدی در پروژه، به ویژه در پروژههای پیچیده در اکثر مواقع قابل برآورده شدن نیست. اسکات برینکر: موافقم که اکثر شرکتها فقط از بخش کوچکی از ابزارهای خود استفاده میکنند که تا حدی به این دلیل است که رهبران بازاریابی کمترین وقت برای درک ابزارها دارند تا ببیند چه آزمایشاتی میتواند اجرا شود. بهتر است اکثر نتایجی که در قالب فیلم آموزشی ارائه میشوند را بررسی کرد و طبق سلیقه و رویکرد آموزش مورد نظر خود، بهترین دوره آموزشی را انتخاب کرد. از آنجاکه بخش دفاعی، توانایی مدیریت پروژههای بزرگ ملی و بسیج تمام ظرفیتهای کشور را در خدمت توسعه علم و تکنولوژی دارد میتوان با یک رویکرد مأموریتگرا (همچون کشورهای آمریکا، انگلستان و فرانسه) کانون تمرکز توسعه علم و تکنولوژی پیشرفته را به بخش دفاعی منتقل کرد و نتایج حاصل از آن را از طریق مکانیزمهای لازم به دیگر بخشهای کشور انتقال داد.

با معرفی دستگاه های دارای هوش مصنوعی تشخیص بیماری ساده تر خواهد شد.علاوه بر این استفاده از هوش مصنوعی برای درمان در ساده تر شدن فرایندهای درمانی و مدیریت نقش مهمی دارد.بیمارستان ها و مراکز درمانی سریعا از فناوری های هوش مصنوعی و تمامی تحقیقات انجام شده برای تشخیص و درمان بیماری ها استفاده می کنند. جیسون هلر: بله و افزون بر این، تکنولوژی بازاریابی به بازاریابان این امکان را داده است تا مستقیماً و عمیقا مشتری جدید را درگیر کنند، طوری که بیشتر شرکتها قبلا تجربه نکردهاند. جیسون هلر: اتوماسیون سازی فعالیتهای بازاریابی افراد را قادر می سازد تا به شیوه های چابک فعالیت کنند (یعنی با تجزیه و تحلیل خودکار پاسخ مشتری به ویژگی های محصول جدید) و وقت افراد را آزاد میکند تا بر چارچوب بزرگتر و استراتژیک تر راه حل ها متمرکز شوند.