این معلم خصوصی به گیتار شما می‌چسبد!

این معلم خصوصی به گیتار شما می‌چسبد!

انتهای پیام



منبع

علاوه بر این حس دسیبل برای سلامت شنوایی و حسگرهای دماگر و مرطوب کننده برای کمک به حفظ سلامت گیتار وجود دارد.

این پروژه اکنون در کیک استارتر (Kickstarter) است که یک شرکت آمریکایی عام المنفعه برای کمک به پروژه های نوآورانه آغاز می شود تا بودجه لازم برای تولید آن شرکت فراهم شود.

این دستگاه دارای یک محفظه سیلیکونی با ژل سیلیکونی در قسمت پایینی است که می‌تواند mu6label را به بالاترین دسته یک گیتار متصل کند و بدان معناست که نباید یک گیتار هوشمند جدید بخرید.

این دستگاه مشابه یک بسته‌ی آموزشی جامع برای ارتقاء نوازندگان از سطح مبتدی به سطح متوسط ​​و شاید حتی فراتر از آن به نظر ‌می‌رسد.

«mu6label» به عنوان یک ابزار آموزشی مستقل عمل می‌کند و دارای بلوتوث و Wi-Fi است و با گوشی‌های هوشمند iOS و اندروید سازگار است.

یک حالت برای ویژه آهنگ‌های بر آکورد نیز در آن وجود دارد و نوازندگان نیز می‌توانند صفحه‌های روی نمایشگر را دنبال کنند. یک انفرادی نیز در حالتی قرار می‌گیرد که به نوازندگان نشان می‌دهد که در کجا و چه زمانی انگشتان خود را قرار می‌دهند و مجموعه‌ای از آهنگ‌های پس زمینه می‌توانند به تقویت مهارت‌های همنوازی کمک کنند.

دستگاه «mu6label» برای حل برخی از مشکلاتی که برخی از افراد در حال بررسی هستند، با آن‌ها مواجه می‌شوند، پیدا می‌شوند.

اگر مبتدیان با یک معلم تخصصی آموختن گیتار را آغاز کنند، معلم به صورت ۲۴ ساعته در دست نیست و اشتباهاتی که در بین درس‌ها انجام می‌شود، نمی‌توان کنترل کرد و آن را حذف کرد. هنرجوها ممکن است به یاد نداشته باشند که در کدام یک از درس ها مطمئن نباشند که چه مواردی را باید تمرین کنند.

بخوان  جستجوهای ناسا برای استقرار آرایه خورشیدی فضاپیمای "لوسی"

یک دستگاه آموزشی هوشمند به گیتار وصل می شود و به این ساز کمک می کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از نیواطلس، برای سخت‌کوشی و تمرین وجود ندارد اما فناوری می‌تواند کمک‌کننده باشد. «mu6label» جدیدترین موجود برای گیتار است، دستگاهی مجهز به ابزار مصنوعی که به بالای گیتار متصل می‌شود و متشکل از معلم دفتر،چه آکورد، مترونوم و تیونر و آهنگ‌های پس‌زمینه برای همنوازی است.

این دستگاه دو صفحه نمایش لمسی رنگی ۲۴۰ در ۲۸۰ پیکسل، یک حسگر پیزو یکپارچه برای کوک کردن و تشخیص خطا در حین تمرین و یک بلندگوی داخلی دارد. باتری روی آن برای ۱۵ ساعت مورد استفاده قرار گرفته است.

این دستگاه همچنین می‌تواند آنچه را که می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎ را پیگیری کند.