ما روی CRM خود سرمایه گذاری کرده ایم، با داشبوردهای فروش جدید و موارد اضافه شده مانند CPQ، که احتمالاً یکی از بزرگترین ارتقاهای CRM است که انجام داده ایم. [But our primary focus] توانمندسازی تیم های مالی از طریق بهبود دید و بینش جریان نقدی، هزینه و سودآوری است.
هر دوی این مدیران همچنین پیشنهاد کردند که NetSuite مزیت قابل توجهی را از به هم پیوستگی مجموعه محصولات خود به دست میآورد، ویژگیای که توسط این شرکت به عنوان “suiteness” توصیف میشود.
در گفتگو با TechRadar Pro در SuiteWorld 2022جیسون کوان به سوالاتی در مورد توانایی شرکت برای رقابت با Salesforce در بازار CRM و همچنین فروشندگان تک محصولی در سایر بخشهای تحت پوشش پلتفرم آن پاسخ داد.
او به ما گفت: «در پایان روز، هسته Salesforce CRM است و هسته NetSuite اطلاعات مالی ERP است. فکر نمیکنم این بدان معنا باشد که ما باید Salesforce را تعقیب کنیم تا بهترین CRM را ایجاد کنیم. ما میتوانیم یک پیشنهاد بسیار قانعکننده برای بسیاری از صنایع داشته باشیم، بدون اینکه بگوییم باید در هر بازاری برنده شویم.»
عظمت در “سوئیت”
Oracle NetSuite نگران تعقیب رهبران گروه در بازارهای فرعی مانند CRMGVP استراتژی این شرکت علیرغم سهم خود در این زمینه ها گفته است.
به گفته کوان، کلید تعمیق این ارزش پیشنهادی، گرایش به موضوعاتی مانند دیده شدن داده ها، یادگیری ماشینی و بهبود رابط کاربری در ماه های آینده خواهد بود. اگرچه او قادر به ارائه جزئیات به ما نبود، پیشنهاد این بود که NetSuite هنوز چند ترفند در آستین خود دارد.
منبع
همین پیام در اوایل هفته توسط جیمز چیشام، معاون بینالمللی محصول تکرار شد و توضیح داد که NetSuite “احتمالاً نمیتواند همه کارها را انجام دهد”.
کاری که ما همیشه سعی کردهایم انجام دهیم این است که از قدرت مجموعه خود بهصورت یکپارچه استفاده کنیم. و به طور جداگانه، ما همیشه از داشتن یک اکوسیستم غنی از شرکا خوشحال بوده ایم که هر شکافی را برای ما پر می کند و مناطقی را که ما پوشش نمی دهیم را پوشش می دهد.
ما نمی توانیم برای همه مردم همه چیز باشیم. دستیابی به آن بسیار دشوار است TechRadar Pro. “اگر به امور مالی به عنوان ستون فقرات کاری که برای مشتریان خود انجام می دهیم نگاه کنیم، ایجاد بر روی آن بسیار مهم است. این در مورد بهبود این فرآیندها، از بین بردن بخشی از درد و تلاش دستی است.
در SuiteWorld، NetSuite همچنان مشتاق است تا سرمایه گذاری اخیر خود در CRM را برجسته کند. به طور خاص، این شرکت راه اندازی جدید سرویس CPQ طراحی شده تا پیکربندی، قیمت گذاری و قیمت گذاری محصولات را با دقت بالایی ساده تر کند. اما تاکید واقعی بر امور مالی و حسابداری.
با این حال، کوان مطمئن است که با تکیه بر میراث خود در امور مالی، قدرت خود را در بخش مالی ابر و رابطه با اوراکل از منظر زیرساخت، NetSuite به رشد سهم بازار خود ادامه خواهد داد.
اگرچه NetSuite یک نیروگاه در بازار ERP است، اما به طور خاص در CRM دومین کمانچه را نسبت به Salesforce بازی می کند. به همین ترتیب، Salesforce به سرعت در حال گسترش به سمت خارج از CRM است – در مناطقی مانند تجارت الکترونیک، تجزیه و تحلیل و غیره – به گونه ای که ممکن است پیامدهایی برای NetSuite داشته باشد.