واتس اپ به زودی می تواند آزاردهنده ترین چیز در مورد چت های گروهی را برطرف کند


واتس‌اپ به زودی تاریخ انقضا را به چت‌های گروهی اضافه می‌کند تا دیگر مجبور نباشید با این همه شلوغی در صندوق ورودی خود دست و پنجه نرم کنید.

اگر در حال حاضر واتساپ خود را باز کنید، انتظار داریم تعداد زیادی چت از کار افتاده برای پروژه‌های گروهی که مدت‌هاست ارائه شده‌اند، هماهنگی برای رویدادهایی که سال‌ها پیش رخ داده‌اند، و برقراری ارتباط با دوستان مدرسه‌ای که در یک دهه گذشته ندیده‌اید، پیدا کنید. . بسیاری از این موارد را احتمالاً مدت‌ها فراموش کرده‌اید، زیرا چت‌های غیرضروری فضای ذخیره‌سازی گوشی هوشمند شما را با پیام‌ها و تصاویر از چت‌هایی که دیگر به آن‌ها نیاز ندارید مسدود می‌کند.

طبق اطلاعات فاش شده، واتس اپ قرار است قابلیتی را دریافت کند که به باز کردن انسداد صندوق ورودی شما به نام «گروه‌های منقضی» (از طریق WaBetaInfo (در برگه جدید باز می شود)). اگر این ویژگی اضافه شده است، باید آن را در صفحه اطلاعات گروه پیدا کنید. با استفاده از آن می‌توانید تعیین کنید که چه زمانی از شما خواسته می‌شود که گروه را با انتخاب یک روز، یک هفته یا یک تاریخ سفارشی «پاک کنید». همچنین می توانید تاریخ انقضای گروه را حذف کنید.

منوی واتس اپ لو رفته که گروه های در حال انقضا را از WeBetaInfo نشان می دهد

(اعتبار تصویر: WaBetaInfo)

بر اساس اسکرین شات لو رفته، هر کاربر باید تاریخ انقضای گروه خود را تعیین کند و به نظر می رسد واتس اپ به طور خودکار گروه را حذف نمی کند. در عوض، ظاهراً به شما یادآوری می‌کند که ممکن است وقت آن رسیده که گروه را ترک کنید یا آن را حذف کنید، اما تصمیم با شما خواهد بود.

بخوان  جیمز وب از حلقه اینشتین تصویری منتشر کرد



منبع