منبع

این اصلاح به سرعت اجرا شده است، که دیدن آن خوب است. انویدیا مسیر یک Hotfix را انتخاب کرد زیرا می‌توان آن را فوراً به کسانی که کارت گرافیک GeForce دارند منتقل کرد، نه اینکه منتظر درمان همراه با نسخه بعدی درایور گرافیک Team Green بود.

این یک باگ عجیب بود که بعد از اینکه بازی را متوقف کردید و از آن خارج شدید، فرآیند کانتینر انویدیا در اطراف معلق بود. با رفتن به Task Manager، گیمرها دیدند که منابع CPU تا 10٪ یا حتی 15٪ خورده شده است که باعث کاهش سرعت کامپیوتر بازی میزبان می شود.

رفع فوری همچنین یک راه حل برای مشکل دوم بسته بندی می کند. یعنی یک خرابی تصادفی (خطای توقف) برای برخی از لپ‌تاپ‌هایی که دارای پردازنده‌های گرافیکی موبایل GeForce GTX 10 یا MX 250 / MX 350 هستند.

درایور پردازنده گرافیکی انویدیا اخیراً با مشکلی مواجه شد که استفاده از پردازنده را پس از خروج از بازی افزایش می داد، اما خبر خوب این است که این مشکل در یک Hotfix تازه منتشر شده برطرف شده است.

با این حال، درمان اکنون فرا رسیده است و اگر به دلیل وجود این باگ، به‌روزرسانی به نسخه 531.18 را متوقف می‌کردید، اکنون می‌توانید ادامه دهید.


تجزیه و تحلیل: نوت بوک توفنده بلوز نیز ثابت شده است

نیووین (در برگه جدید باز می شود) گزارش می دهد که نسخه درایور GeForce آسیب دیده، 531.18، اکنون دارای یک رفع فوری (در برگه جدید باز می شود) (531.26)، و دو مشکل از جمله گرملین را که منابع CPU را می خورد، درمان می کند.

بخوان  Wix تمام ابزارهای SEO خود را در یک صفحه جمع آوری می کند