آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin، همه‌چیز درباره صرافی کوکوین مجله بیتستان

فرض کنید صد دلار تتر در صرافی سپرده گذاری کرده باشید، اگر برای معامله خود اهرمی با نسبت یک به پنج را انتخاب کنید، یعنی تا 500 دلار تتر می توانید در معامله شرکت نمایید. البته توجه داشته باشید که شما باید وامی که گرفته اید را بازپرداخت کنید. بنابراین لازم است در تمام معاملات مارجین، سودی که به ‌دست می آورید را به صورتی محاسبه کنید که هم بتوانید وام خود را باز پس دهید و هم بهره ای که بابت وامتان حساب می شود، پرداخت نمایید. را ذخیره کرده اید و نه رمز عبور معاملاتی خود را به خاطر دارید، درخواست خود را برای پشتیبانی صرافی کوکوین ارسال کنید.

می توانید زمان تغییرات نمودار را به دلخواه تنظیم کرده و از طریق ابزارهای معاملاتی موجود در سمت چپ نمودار استفاده کنید. در آخر از شما خواسته می شود تا یک کد 6 رقمی حاوی اعداد انتخاب کنید. کاردانو به نقطه عطف جدیدی در تولید قراردادهای هوشمند می رسد. نهنگ های کاردانو 138 میلیون دلار در ADA به دست آوردند، در اینجا دلیل جالب بودن آن است.

در نظر داشته باشید که در این روش می بایست نوع سفارش را روی Limit یا Stop-Limit قرار دهید. در بخش ایمیل، ایمیل مورد نظر خود را وارد کنید و بر روی گزینه Send کلیک فرمایید تا کد تایید به ایملیتان فرستاده شود. کد تایید فرستاده شده از سمت صرافی را در بخش تعیین شده در شکل وارد کنید. در کادر بعدی یک کلمه عبور با قابلیت دشواری حدس زدن برای خود وارد نمایید و بر روی Sign Up کلیک نمایید تا فرآیند ثبت نام کوکوین برای شما به اتمام برسد.

بخوان  اینترنت اشیا چیست و چه کاربردهای دارد؟ 1 بیتی

صرافی کوکوین سرمایه دیجیتال

دارای اپلیکیشن موبایل در تمامی سیستم عامل ها با رابط کاربری بسیار کاربر پسند که در آموزش صرافی کوکوین در این مقاله آمده است. برای افزایش موجودی حساب خود در صرافی کوکوین ، گزینه “Deposit” را انتخاب کرده و در قسمت بعدی ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید. پیش از این که به صرافی کوکوین و نحوه ثبت نام در آن بپردازیم، ابتدا یک توضیح مختصر و کامل در مورد صرافی‌ها، انواع آن و نوع فعالیت‌هایی که در هر کدام از آن‌ها انجام می‌شود را در اختیارتان بگذاریم. این صرافی ادعا کرده است که یکی از مطمئن ترین و معتبر ترین صرافی های ارز دیجیتال است. این صرافی به دلیل هزینه های معاملاتی کمی که از مخاطبان خود دریافت می کند محبوبیت پیدا کرده است.

همچنین می‌توانید اکانت کوکوین خودتان را به دارایا متصل کنید و بدون نیاز به مهارت معامله‌گری، پشت دست بهترین تریدرها سود کنید و معاملاتتان را حرفه‌ای پیش ببرید. اگر می‌خواهید در این صرافی با خیال راحت فعالیت کنید، بهتر است تنظیمات امنیتی در صرافی کوکوین را قبل از شروع فعالیت فعال کنید. به همین دلیل است که آموزش گوگل وریفیکیشن کوکوین یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در مراحل ثبت‌نام کوکوین به حساب می‌آید. بیایید با یکدیگر نگاهی به نحوه فعال‌سازی تأیید دوعاملی در کوکوین بیندازیم.

معرفی صرافی اوکی اکسچنج و نحوه ثبت نام در آن

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین لطفا از سایت ما دیدن کنید.

بخوان  فناوری ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | 1biti
آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin، همه‌چیز درباره صرافی کوکوین مجله بیتستان

توجه داشته باشید که اگر گزینه Phone را انتخاب کردید حتماً یک شماره تماس معتبر و قابل دسترس ارائه دهید. زیرا باید کد ارسالی به تلفن همراه‌تان را در کادر ثبت نام وارد کنید. با انتخاب گزینه Email هم پروسه مشابهی را باید انجام دهید.

در این شرایط درحالی‌که ارزهای خود را استیک کرده‌اید در بازار نیز مشارکت می‌کنید. می‌توانید در این استخر ثبت نام کرده و سود کسب کنید و یا از پیشنهادهایی که با زمان محدود ارائه می‌شوند استفاده کنید. این استخر به شما و همه کاربران کوکوین این امکان را می‌دهد تا درآمد غیرفعال داشته باشید. در همه این روش‌ها لازم است مقداری از یک ارز داشته باشید تا بتونید آن را استیک کنید. در الگوریتم اثبات سهام یا PoS معمولی می‌توانید مقداری کوین استیک کرده و سود دریافت کنید.

رفرال گیری در صرافی کوکوین